Математичні методи аналізу економіки
Структура за темами
-
-
ЗАЯВЛЯЮ, що буду діяти відповідно до етичних принципів та правил, визначених в "Кодексі академічної доброчесності Державного університету "Житомирська політехніка", основних принципів та фундаментальних цінностей академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин під час навчання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
ЗОБОВ’ЯЗУЮСЬ:
1. Самостійно виконувати навчальні завдання, завдання поточного та підсумкового контролю результатів навчання.
2. Дотримуватись норм чинного законодавства в сфері освіти і науки та інтелектуальної власності.
3. Дотримуватися корпоративної культури та проявляти повагу до науково-педагогічних працівників та співробітників Університету.
4. Надавати достовірну інформацію про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
5. Не порушувати академічну доброчесність через академічний плагіат, самоплагіат, фабрикацію, фальсифікацію, списування, обман, хабарництво тощо.
6. Застосовувати коректні посилання на джерела інформації у разі використання запозичених ідей, розробок, тверджень, відомостей.
УСВІДОМЛЮЮ, що у разі порушення мною академічної доброчесності буду притягнена (ий) до академічної відповідальності (у т.ч. – повторне проходження оцінювання (екзамен, залік тощо); повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми; відрахування із Університету; позбавлених наданих Університетом пільг з оплати навчання).
-
-
Перегляд є доступним тільки з Вашого корпоративного акаунту як студента Житомирської політехніки (логін@student.ztu.edu.ua)
-
для здобувачів освіти денної форми навчання, групи ЕК-8, ЕК-11к
-
-
-
групи ЕК-7, ЕК-9к, ЗЕП-23-1
-
-
-
-
1. Виконати завдання по Відео 1-21 за посиланням Ексель для початківців-Е. Кожний окремий аркуш назвати відповідно номеру відео. Файл назвати "Відео 1-21_Шифр групи_Прізвище ІП". Наприклад: "Відео 1-21_ЕК-6_Ващук АМ".
ОБОВ'ЯЗКОВО! Завдання з прикладу частково (не менше 50%) замінити власними (довільними, на свій смак даними).2. Виконати завдання з файлу Лабораторна робота №1.1. Основи роботи з MS EXCEL - формати, межі та функції. Файл назвати "ЛР 1.1_Шифр групи_Прізвище ІП". Кожний окремий аркуш назвати відповідно номеру відео. Наприклад: "ЛР 1.1_ЕК-6_Ващук АМ".
3. Завантажити обидва Excel файли на Освітній портал.
Зауваження: для виконання завдання можна використовувати відео-файл Лаб роб 1.1, розміщеного в "Записи занять ММАЕ" - папка 1 семестр.
-
Завдання та методичні рекомендації до їх виконання
-
-
-
Підготувати доповідь та презентацію щодо лауреату(-ів) премії Шведського центрального банку з економічних наук пам'яті Альфреда Нобеля за досягнення в галузі економіко-математичних досліджень.
Теми доповідей у вкладеному файлі
-
Скласти 3 тести про науковий внесок лауреатів, наведений в переліку "Завдання на практичне заняття № 1". Вимоги до тестів: зробити тести в Word-документі; в тесті повинно бути 5 варіантів відповідей з однією правильною. Правильні відповіді виокремити.
Ті, хто готував доповіді роблять за обраними лауреатами. Якщо готували колективом, кожен робить окремо.
Всі решта - можуть обрати будь-якого лаурета та його дослідження.
ОБОВ'ЯЗКОВО! Тести повинні бути про наукове дослідженння, а не про те де народився, викладав і т.ін.
-
-
Відео розв'язку на дошці
-
Відео розв'язку на папері
-
Людмила Васильєва
-
За варіантом, наведеним у файлі "Порядок визначення варіанту лабораторних робіт №2.1 та 2.2" та умовою завдання з файлу "Завдання на Лабораторну роботу №2.1" виконати наступне:
1) Формалізувати задачу.
Зауваження: для виконання завдання по формалізації рекомендую використовувати конспект лекції ТЕМА 2. Моделі задач лінійного програмування та методи їх розв’язування та відео Постановка задачі лінійного програмування-Е та Формалізація-Задача визначення оптимального асортименту / Задача планування виробництва-Е.
2) Розв'язати формалізовану ЗЛП симплекс-методом за допомогою онлайн-калькулятора, розміщеного на ресурсі "Online Calculator: Simplex Method-Е". Зробити прінт-скрін формалізованої задачі, симплекс-таблиць з розв'язком та її оптимального розв'язку. Вставити цей прінт-скрін в Word-файл та прикріпити файл в Завдання.
Файлу надати ім’я: СМ_група_Прізвище_Ініціали. Наприклад: СМ_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
Зауваження: для опанування онлайн ресурсу використовувати відео-файл "Практика 2.3 Симплекс-метод Онлайн калькулятор - максимум" розміщеного в "Записи занять ММАЕ" - папка 1 семестр.
3) Розв’язати запропоновану задачу за допомогою надбудови Microsoft Excel Розв’язувач (Solver, Поиск решения) використовуючи Лабораторна робота №2.1. Методичні вказівки до виконання.
4) Зробити економічну інтерпретацію отриманого розв’язку (можна написати в тому ж Excel-файлі з розв’язанням).
Файлу надати ім’я: Лаб_роб_2.1_група_Прізвище_Ініціали. Наприклад: Лаб_роб_2.1_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями.
Зауваження: при виконанні п. 3 та 4 лабораторної роботи використовувати відео "Лаб. 2.1 - Розв'язувач" розміщеного в "Записи занять ММАЕ" - папка 1 семестр та/або Відео-курс з виконання лабораторної роботи №2.1 - Варіант 1-Е .
-
групи ЕК-8, ЕК-11к
-
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗЛП за допомогою інструменту Microsoft Excel Розв’язувач (Solver, Поиск решения) - задача про оптимальне використання ресурсів
-
Розв’язання в EXCEL. Задача визначення оптимального асортименту / планування виробництва. Людмила Васильєва (російськомовний офіс) -
рос- та англомовний офіс
-
За варіантом, наведеним у файлі "Порядок визначення варіанту лабораторних робіт №2.1 та 2.2" та умовою завдання з файлу "Завдання на Лабораторну роботу №2.2" виконати наступне:
1. Формалізувати задачу. Для ознайомлення використати відео "Задача про оптимальну суміш. Лінійне програмування-Е" (до побудови двоїстої).
2. Розв'язати формалізовану ЗЛП симплекс-методом за допомогою он-калькулятора, розміщеного на ресурсі "Online Calculator: Simplex Method-Е". Зробити прінт-скрін формалізованої задачі, симплекс-таблиць з розв'язком та її оптимального розв'язку. Вставити цей прінт-скрін в Word-файл та прикріпити файл в Завдання.
Файлу надати ім’я: СМ-мін_група_Прізвище_Ініціали. Наприклад: СМ-мін_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
3. Розв’язати запропоновану задачу за допомогою надбудови Microsoft Excel Розв’язувач (Solver, Поиск решения) використовуючи Лабораторна робота №2.1. Методичні вказівки до виконання.
4. Зробити економічну інтерпретацію отриманого розв’язку (можна написати в тому ж Excel-файлі з розв’язанням).
Файлу надати ім’я: Лаб_роб_2.2_група_Прізвище_Ініціали. Наприклад: Лаб_роб_2.2_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями.
Примітка: при виконанні п. 3 та 4 лабораторної роботи використовувати Відео-курс з виконання лабораторної роботи №2.1 - Варіант 1-Е.
-
-
(Liudmyla Vasylieva)
-
-
(Liudmyla Vasylieva)
-
(Liudmyla Vasylieva)
-
на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - папка 2 семестр в папці Тема 9 Парна регресія розміщено запис виконання Задачі 9.1 в файлі з відповідною назвою.
-
1) Опрацювати лекції: ТЕМА 8. Особливості економетричного моделювання, ТЕМА 9. Моделі парної регресії та їх економетричний аналіз (парний кореляційно-регресійний аналіз). Частина 1. Лінійні та ТЕМА 9. Моделі парної регресії та їх економетричний аналіз (парний кореляційно-регресійний аналіз). Частина 2. Нелінійні.
2) У файлі "Вибір варіанту для виконання самостійної роботи 9.1" вказано варіант; умови згідно зазначених варіантів наведено в «Завдання на самостійну роботу 9.1». За обраними умовами виконати завдання в MS Excel файлі згідно прикладу, наведеного в "Сам робота 9.1 (Приклад розв’язання)".
Файлу надати ім’я: СР 9.1_група_Прізвище_ІП. Наприклад: СР 9.1_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
3) За отриманими результатами написати висновки згідно прикладу у Word файлі. Файлу надати ім’я: Висновки-СР 9.1_група_Прізвище_ІП. Наприклад: Висновки-СР 9.1_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
4) Завантажити файли на освітній портал.
Примітки: на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - папка 2 семестр в папці Тема 9 Парна регресія розміщено запис розв'язання Самостійної роботи 9.1 в файлі з назвою "Задача 9.1".
-
(ЕК-7, ЕК-9к)
-
1) На основі даних умови попередньої Самостійної роботи 9.1 виконати розрахунки за допомогою вбудованих в MS Excel функцій за прикладом, наведеним в Сам робота 9.2 - Функції (Приклад розв'язання).
2) Файлу надати ім’я: СР 9.2_група_Прізвище_ІП. Наприклад: СР 9.2_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
3) Завантажити файл на освітній портал.
Примітка: на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - папка "2 семестр" / "Тема 9 Парна регресія" розміщено запис виконання Самостійної роботи 9.2 в файлі з назвою "Задача 9.2".
-
На основі даних умови попередньої Самостійної роботи 9.1 перевірити статистичну якість моделі, а саме:
1) Перевірити економетричну модель на адекватність за F–критерієм Фішера.
2) Перевірити статистичну значущість коефіцієнта кореляції та визначити його надійний інтервал.
3) Перевірити статистичну значущість оцінок параметрів моделі та визначити їх надійні інтервали.
4) За отриманими результатами написати висновки.
Файлу надати ім’я: СР 9.3_група_Прізвище_ІП. Наприклад: СР 9.3_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
Примітки:
1) в файлі Сам робота 9.3 - статистична якість (завдання+алгоритми) наведено алгоритми проведення перевірки; в файлі Сам робота 9.3 - статистична якість (Приклад розв'язання) - методичні рекомендації до виконання завдання;
2) на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - папка "2 семестр" /"Тема 9 Парна регресія" / "Задача 9.3 Оцінка якості моделі" розміщено запис виконання Самостійної роботи 9.3.
-
На основі даних та розрахунків, проведених для умови попередньої самостійної роботи 9.1:
1) надати економічну інтерпретацію параметрам а0 та а1 отриманої регресійної моделі;
2) надати економічну інтерпретацію коефіцієнту еластичності;
3) визначити довірчі межі (надійні інтервали) базисних середніх значень та довірчих зон рівняння регресії;
4) визначити точковий прогноз для заданого значення незалежної змінної – визначити прогнозне значення прибутку підприємства (y) якщо вартість ОЗ підприємства буде на 20% більшою за максимальне значення цієї ознаки;
5) визначити інтервальний прогноз для заданого значення незалежної змінної.
Методичні рекомендації наведені в файлі "Самостійна робота 9.4 - Аналіз та прогнозування (Приклад розв'язання)".
Файлу надати ім’я: СР 9.4_група_Прізвище_ІП. Наприклад: СР 9.4_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
6) Написати висновки у Word файлі за прикладом, наведеним у файлі Сам робота 9. Висновки (Приклад). Файлу надати ім’я: Висновки-СР 9.4_група_Прізвище_ІП. Наприклад: Висновки-СР 9.4_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
Примітка: на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - папка "2 семестр" в теці "Тема 9 Парна регресія", а потім в теці "Задача 9.4" розміщено записи виконання Самостійної роботи 9.4.
-
2) На основі умови задачі 9.1 виконати завдання та написати ВИСНОВКИ використовуючи файл «Лабораторна робота №9.1 Методичні вказівки до виконання» та відео "Регресійний аналіз в Excel (1) Лінійна однофакторна модель".
Файлу надати ім’я: Лаб_роб_9.1_група_Прізвище_Ініціали. Наприклад: Лаб_роб_9.1_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями
Файлу з висновками надати ім’я: Висновки-Лаб-роб-9.1_група_Прізвище_Ініціали. Наприклад: Висновки-Лаб-роб-9.1_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
Примітка: при виконанні завдання використовувати відео на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - папка 2 семестр / Лаб робота 9.1.
-
Побудова моделі за допомогою надбудови "Data Analytics" / Кореляція+Описова статистика+Регресія (Liudmyla Vasylieva)
-
1) Ознайомитись з теоретичними основами побудови нелінійної парної регресії за відео Економетрика. Нелінійна однофакторна регресія.
2) На основі цифрових даних попереднього завдання (Самостійна робота 9.1) побудувати нелінійні (степеневу та логарифмічну) однофакторні моделі. Для виконання завдання використати відео Регресійний аналіз в Excel (2) Нелінійна (степенева) однофакторна модель та Економетрика. Однофакторна нелінійна регресія. Приклад - логарифмічна модель в Excel. Всі завдання можна виконувати в одному файлі, але на різних робочих аркушах. Робочі аркуші підписати відповідним чином: лінійна, степенева, логаріфмічна.
3) Проаналізувати та порівняти моделі (включаючи лінійну з Лабораторної роботи 9.1) за допомогою: похибки прогнозу, кореляційного відношення, коефіцієнта детермінації та F-критерію Фішера. Зробити висновки.
4) Побудувати точковий та інтервальні прогнози (для середнього та індивідуального) для кожного з типів моделі. Порівняти прогнози та зробити висновки.
5) Надати відповідь на запитання: яку форму залежності серед досліджених (включаючи лінійну) Ви обрали б для дослідження? Обгрунтуйте Ваш вибір.
Файлу надати ім’я: Лаб_роб_9.2_група_Прізвище_ІП. Наприклад: Лаб_роб_9.2_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
Файлу з висновками надати ім’я: Висновки-Лаб_роб-9.2_група_Прізвище_ІП. Наприклад: Висновки-Лаб-роб-9.2_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
Примітка: для виконання п. 2) та 3) використовувати відео Лаб робота 9.2 на ресурсі "Записи занять ММАЕ".
-
Приклад (Liudmyla Vasylieva)
-
Приклад (Liudmyla Vasylieva)
-
-
Теорія (Liudmyla Vasylieva)
-
1) Опрацювати лекцію ТЕМА 10. Моделі множинної регресії та їх економетричний аналіз та передивитись відео Економетрика. Багатофакторна регресія.;
2) Обрати варіант згідно файлу «Порядок визначення варіанту лабораторної роботи №10» та вимонати завдання відповідно варіанту з файлу "Завдання на лабораторну роботу №10";
3) Приклад виконання завдання наведений в Лабораторна робота № 10. Методичні вказівки до виконання.
4) Завантажити 2 файли:
Excel-файл з виконаним завданням. Файлу надати ім’я: Лаб_роб_10_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Лаб_роб_10_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями
Word-документ з висновками. Файлу з висновками надати ім’я: Висновки-Лаб-роб-10_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Висновки-Лаб-роб-10_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
Примітка: для виконання завдання використовувати відео Регресійний аналіз в Excel (3) Лінійна багатофакторна модель
-
гр. ЕК-7, ЕК-9к
-
(Liudmyla Vasylieva)
-
-
1) Опрацювати лекцію ТЕМА 11. Мультиколінеарність та її вплив на оцінювання параметрів моделі;
2) Залишити варіант з лабораторної роботи №10, а умову взяти з файлу "Завдання на лабораторну роботу №11";
3) Розв’язати завдання згідно умови та методичних рекомендацій до їх виконання, наведених в Лабораторна робота № 11. Методичні вказівки до виконання.
4) Завантажити 2 файли:
Excel-файл з виконаним завданням. Файлу надати ім’я: Лаб_роб_11_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Лаб_роб_11_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями
Word-документ з висновками. Файлу з висновками надати ім’я: Висновки-Лаб-роб-11_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Висновки-Лаб-роб-11_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.docx.
Примітка: для виконання завдання використовувати відео Лаб робота 11 на ресурсі "Записи занять ММАЕ".
-
Приклад виконання Лаб-роб
-
-
Презентація до лекції
-
1) Обрати галузь з файлу «Обсяги реалізованої продукції (товарів, послуг) суб’єктів господарювання за видами економічної діяльності у 2010-2021 роках». Кожен студент виконує завдання за окремою галуззю – назви галузей, які вже були обрані наведені в файлі "Вибір галузі для самостійної роботи № 12". ВАЖЛИВО! Назву галузі необхідно погоджувати з викладачем!
2) За обраним видом економічної діяльності (галуззю) визначити основні характеристики динаміки часового ряду та проаналізувати їх. Приклад виконання наведений в файлі "Самостійна робота 12.1. Основні характеристики динаміки часового ряду. Методичні рекомендації".
Файлу надати ім’я: СР 12.1_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: СР 12.1_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
Примітка: для виконання завдання використовувати відео Сам робота №12.1 на ресурсі "Записи занять ММАЕ".
-
За даними, використаними в самостійній роботі № 12.1 виконати наступне:
1) прогнозування на 5 наступних років: 2022, 2023, 2024, 2025, 2026 використовуючи прості методи на основі екстраполяції: на основі середнього рівня ряду; за середнім абсолютним приростом; за середнім темпом зростання.
2) зробити механічне згладжування рівнів ряду за допомогою: ковзної середньої з порядком 3; експоненціального згладжування.
3) зробити точковий та інтервальний прогноз на наступні 3 роки за допомогою інструменту "Аркуш прогнозу" та оцінити якість моделі за допомогою показників: MASE, SMAPE, MAE, RMSE.
Приклад виконання наведений в файлі "Самостійна робота 12.2. Прогнозування тенденції часового ряду за середніми характеристиками та механічними методами. Методичні рекомендації" та у відео "ЧАСОВІ РЯДИ (02)".
Файлу надати ім’я: СР 12.2_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: СР 12.2_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
Примітка: для виконання завдання використовувати відео Сам робота №12.2 на ресурсі "Записи занять ММАЕ".
-
На основі даних, обраних для виконання самостійної роботи №12.1 обрати форму «кривої зростання» методом характеристик приросту (послідовних різниць Тінтнера), яка найкращім чином описуватиме тренд використовуючи метод характеристик приросту.
Приклад виконання наведений в файлі "Самостійна робота 12.3. Метод характеристик приросту (послідовних різниць Тінтнера). Методичні рекомендації".
Файлу надати ім’я: СР 12.3_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: СР 12.3_ЕК-5_Прохорчук_ІВ.xlsx.
Примітка: для виконання завдання використовувати відео Сам робота №12.3 на ресурсі "Записи занять ММАЕ".
-
Методи згладжування рядів - ковзне середнє та експоненціальне згладжування
"Аркуш прогнозу" В Excel
-
-
-
групи ЕК-8, ЕК-11к
-
Завантажити сертифікат про участь в онлайн-семінарі на міжнародній освітній платформі Ukraine Global Faculty (UGF) лекторки з економіки в Європейській академії праці та Франкфуртському університеті ім. Ґьоте Зейнеп Неттековен та координаторки у дослідницькому центрі при Берлінській вищій школі економіки та права Петри Дюнгаупт «Промислова політика (продовження презентації дослідження «Шлях до процвітання і розвитку України: теоретичні міркування та німецький досвід»).
ВАЖЛИВО! Сертифікат формується ТІЛЬКИ за умови, що на зустріч ви зайшли через особистий кабінет на UGF.
-
гр. ЗЕП-23-1
-
1. Ознайомитись з роботою MS Excel. Виконати завдання по Відео 1-16 за посиланням Ексель для початківців. Дані, наведені в відео замінити на власні. Кожний окремий аркуш назвати відповідно номеру відео. Файл назвати "Відео 1-16_Шифр групи_Призвіще ІП". Наприклад: "Відео 1-16_ЗЕП-23-2с_Ващук АМ".
ОБОВ'ЯЗКОВО! Завдання з прикладу частково (не менше 50%) замінити власними (довільними, на свій смак даними).
2. Виконати завдання з файлу Лабораторна робота №1.1. Основи роботи з MS EXCEL - формати, межі та функції. Файл назвати "ЛР 1.1_Шифр групи_Призвіще ІП". Кожний окремий аркуш назвати відповідно номеру відео. Наприклад: "ЛР 1.1_ЗЕП-23-2с_Ващук АМ".
3. Завантажити обидва Excel файли на Освітній портал.
Зауваження: для виконання завдання можна використовувати відео-файл Лаб роб 1.1, розміщеного в "Записи занять ММАЕ" - папка 1 семестр.
-
1) Опрацювати лекцію ТЕМА 2. Моделі задач лінійного програмування та методи їх розв’язування
2) За варіантом та умовою завдання, наведеним у файлі "Варіанти та умови до Завдання 2" виконати наступне:
2.1. Формалізувати задачу.
Зауваження: для виконання завдання по формалізації рекомендую використовувати конспект лекції ТЕМА 2. Моделі задач лінійного програмування та методи їх розв’язування та відео Постановка задачі лінійного програмування та Формалізація-Задача визначення оптимального асортименту / Задача планування виробництва
2.2. Розв'язати формалізовану ЗЛП симплекс-методом за допомогою онлайн-калькулятора, розміщеного на ресурсі "Online Calculator: Simplex Method". Зробити прінт-скрін формалізованої задачі, симплекс-таблиць з розв'язком та її оптимального розв'язку. Вставити цей прінт-скрін в Word-файл та прикріпити файл в Завдання.
Файлу надати ім’я: СМ_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: СМ_ЗЕП-23-2с_Прохорчук_ІВ.docx.
Зауваження: для опанування онлайн ресурсу використовувати відео-файли "Практика 2.3 Симплекс-метод Онлайн калькулятор - максимум" та "Практика 2.3 Симплекс метод Онлайн калькулятор - мінімумум" розміщених в "Записи занять ММАЕ" - папка 1 семестр.
2.3. Розв’язати запропоновану задачу за допомогою надбудови Microsoft Excel Розв’язувач (Solver, Поиск решения) використовуючи Лабораторна робота №2.1. Методичні вказівки до виконання.
2.4. Зробити економічну інтерпретацію отриманого розв’язку (можна написати в тому ж Excel-файлі з розв’язанням).
Файлу надати ім’я: Лаб_роб_2.1_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Лаб_роб_2.1_ЗЕП-23-2с_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями.
Зауваження: для виконання лабораторної роботи можна використовувати відео-файли з папки "Тема 2. ЗЛП та методи їх розв'язування" на ресурсі "Записи занять ММАЕ" - 1 семестр.
-
гр. ЗЕП-23-2с
-
1) Опрацювати лекцію ТЕМА 3. Теорія двоїстості та кількісний аналіз оптимізаційних розрахунків
2) Провести аналіз прямої задачі (отриманої в Завданні 2) на чутливість. До розв’язаної в Лабораторній роботи №2.1 прямої задачі за допомогою надбудови MS Excel Розв’язувач (Solver, Поиск решения) отримати три звіти використовуючи Лабораторні роботи №3.1 та 3.2. Методичні вказівки до виконання.
Файлу надати ім’я: Завдання 3_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Завдання 3_ЗЕП-23-2с_Прохорчук_ІВ.xlsx. Завантажити Excel-файл з виконаними завданнями.
3) В Word файлі написати Висновки 1 та Висновки 2 за зразком, наведеним в Лабораторні роботи №3.1 та 3.2. Методичні вказівки до виконання. Файлу надати ім’я: Двоїста_група_Призвіще_Ініціали. Наприклад: Двоїста_ЗЕП-23-2с Прохорчук_ІВ.docx.
Зауваження: Для виконання лабораторної роботи можна використовувати відео-файл "Лаб роб 3.1 Побудова звітів в Excel для перевірки на чутливість" з папки 1 семестр ресурсу Записи занять ММАЕ