Туристично-рекреаційний потенціал регіону
Topic outline
-
-
Модульна контрольна робота №1 підсумовує вивчення модулю №1. Її виконання є обов'язковим. Термін виконання до 20 вересня (включно), до 16.20
Контрольна робота дозволяє отримати 20 балів.
-
Виконану контрольну роботу надіслати на пошту до 19.20 07 жовтня
Бал за контрольну роботу - 20 балів
-
-
Після опрацювання тексту лекції, прошу ознайомитися з прикладом теоретико-методологічного дослідження складників туристичної дестинації м. Львів (с.101-104, покликання на відповідну публікацію додано) За даним прикладом провести подібний аналіз по м. Житомир. За роботу будуть нараховані бали до поточного оцінювання. Час для виконання до 10.09.2024. Після завдання прийматися не будуть. Висилати на вказану поштову скриньку.
-
-
Розподілити наведені у презентації зображення за видами туристичних ресурсів відповідно до таблиці.
-
Ознайомитися зі статтею, та спробувати сформувати власні рекомендації з даного питання щодо музеїв які розташовані в досліджуваному регіоні.
-
-
Проєкт, присвячений збереженню українського мистецтва й культури.
Матеріали проєкту стануть в нагоді при підготовці до практичних занять.
-
Аналіз туристичного потенціалу туризму на Поліссі проведений шістьма організаціями із чотирьох країн.
Висновки експертного аналізу: у разі підготовки грамотної стратегії на Поліссі можна розвинути сталий, прибутковий, дружній до довкілля туризм.
Матеріал до теми 6 та теми 8
-
Полісся - один із найкрасивіших, найзагадковіших і невивчених куточків України. Національний природний парк "Прип'ять-Стохід" демонструє справжню Волинську Амазонку та сплутані водні лабіринти.
Село Сваловичі, в якому живуть одні жінки і як вони виживають на цьому відірваному від усього "острові"?
-
Чи зможе досвідчений мандрівник вибратися з маловивчених драговин -дивіться у відео. На допомогу у темі 8.
-
Наша історія не тільки давня, вона ще й триває! Наша історія – це наша краса, гідність, сила, повага до минулого, віра в майбутнє.
Короткі відео до теми 6 (Етнографічні особливості)
-
Відео до лекції 8
-
-
-
Навчання на курсі дозволить вам:
- підвищити рівень знань щодо вирішення нестандартних ситуацій, долати виклики і працювати зі складними темами через загальну турбулентність, війну, складні умови;
- підтримати проактивну роль культурних операторів в процесах декомунізації і формування публічного простору на цю тему в громадах;
- отримати алгортми дій для культурних операторів, переміщених з окупованих територій щодо продовження роботи та збереження своєї спадщини, співпраці;
- оволодіти новими інструменти роботи у питаннях культурної ідентичності під час кризи.
Проходження курсу дозволить отримати додаткові бали за самостійну роботу, які будуть враховані до поточного оцінювання.
-
В цьому онлайн-курсі Ви дізнаєтеся про:
- Основні принципи сталого розвитку;
- Нову філософію сталого мислення;
- Хто такі стейкголдери і навіщо розуміти їхні цінності та потреби;
- Просто про Глобальну агенду ООН 2030 і український план досягнення цілей сталого розвитку;
- Експоненціальне зростання та багато нових термінів для лексикону відповідального підприємця і громадянина.
-
-
-
Державний університет "Житомирська політехніка". Тези подати до 30 жовтня 2024 року. Всі вимоги в доданому інформаційному листі.
-
Уманський національний університет садівництва.
Тези подати до 30 жовтня 2024 року. Всі вимоги в інформаційному листі.
-
Харківський політехнічний інститут НТУ. Тези подати до 25 листопада 2024 року.
Всі вимоги в доданому інформаційному листі.
-