Інфлюенс-маркетинг, або робота з лідерами думок (блогерами та влогерами), – це повноцінний інструмент просування ( стратегії просування).
Діджитал маркетинг в бізнесі
Topic outline
-
-
-
Робота в середовищі цифрових трендів, які швидко змінюються; Історія становлення Instagram; Робота з професійний обліковим записом; Шлях Instagram від соціальної мережі до маркетплейсу; Shopping Tags та робота з ними; Принципи роботи з Instagram Stories в рамках контент-стратегії бренду; Інтеграція Reels в роботу інтернет-маркетолога; Типи плейсментів в Instagram; Налаштування таргетованої реклами в Instagram; KPI та формування звітів на основі аналітики облікового запису.
-
-
За якими критеріями шукати інфлюенсерів та створювати з ними ефективні інтеграції? Що вибрати: рекламний огляд, конкурс чи колаборацію? І чому взагалі потрібно включати роботу з лідерами думок в SMM-стратегію? Відповіді на ці та інші актуальні питання з influence-маркетингу знайдете в нашому матеріалі.
-
Лідери думок, або інфлюєнсери, відіграють важливу роль у сучасному маркетингу. Адже вони мають здатність впливати на погляди та поведінку своєї аудиторії, що робить їх незамінними партнерами для брендів. В епоху, коли споживачі все частіше довіряють рекомендаціям реальних людей, а не традиційній рекламі, лідери думок стають важливою ланкою в ланцюжку просування продуктів та послуг.
-
Що таке інтернет-маркетинг? Хоч би як просто це не звучало, але це маркетинг з використанням інтернет-технологій, таких як Facebook, Instagram, Google Adds тощо. Даний сучасний інструмент дає змогу доносити цінності про товари та послуги до клієнтів з метою їх подальшого продажу в онлайн-середовищі. У цій статті ми розглянемо основні напрямки, інструменти, особливості та нюанси інтернет-маркетингу, а також розповімо, чого очікувати в майбутньому.
-
За даними Digital Information World, Facebook є третім за популярністю вебсайтом у світі — поступається лише Google та YouTube. Тож не дивно, що чимало бізнесів використовують його як майданчик для реклами. Водночас це одна з найпримхливіших соціальних мереж. У статті розповімо про просування у Facebook: покажемо 12 успішних постів, розберемо причину їхнього успіху й розкажемо, як просувати сторінку в Facebook.
-
Рано чи пізно власник бізнесу приходить до запуску таргетованої реклами. Цей маркетинговий інструмент дієвий, але треба розібратися, з чого починати. І ні, перший крок — не вкинути бюджет і самостійно щось налаштовувати в рекламному кабінеті. Пройдіть підготовку, бо станете одним із людей, які вважають таргет «зливом грошей».
-
Загалом, які часті помилки роблять студенти та початківці при створенні своєї першої рекламної кампанії? По-перше, це структура та плутанина. Якщо ви вже мали досвід роботи з рекламним кабінетом Facebook і загалом з рекламою в Фейсбуці, ви, можливо, стикалися з проблемами, пов'язаними з наявністю Facebook Business Suite, Facebook Business Manager, Ads Manager та бізнес-сторінки на Instagram. Це може призвести до плутанини та незрозуміння.
-
Контент-маркетинг — популярний інструмент для залучення і комунікації з клієнтами. Молоді бренди вважають, що контент-маркетинг — це публікація статей в блозі компанії і оптимізація сайту в пошуковій видачі, але це далеко не все.
Що таке контент маркетинг, як його впровадити в бізнес і чому такий «ефективний» інструмент використовують не всі бренди — в нашій статті. -
Ефективний контент-маркетинг неможливий без системного підходу і підготовки стратегії — планування правильної послідовності кроків. Діючи навмання, можна разово досягти успіху, але найчастіше це буде злив рекламного бюджету.
І де б ви не взаємодіяли зі своєю цільовою аудиторією — у соціальних мережах, на корпоративному сайті, месенджерах, зовнішніх web-ресурсах, необхідно провести низку підготовчих робіт і спланувати дії, розробивши оптимальну стратегію контент-маркетингу.
-
Якщо говорити про ситуативний маркетинг як поняття, то це спосіб просування бренду за допомогою актуального для певної цільової аудиторії інфоприводи, оперативна реакція на події в суспільному, політичному або економічному житті. Це можуть бути як глобальні світові зміни, сенсації, новини, так та локальні ситуації на окремій території.
-
Ситуативний маркетинг стає все більш популярним, оскільки бренди прагнуть якомога швидше реагувати на останні тенденції та світові події. У цій статті ми на прикладах розглянемо, як отримати максимальну користь від використання цього маркетингового підходу.
-
Ви дивитесь на сторінки успішних брендів або інфолюєнсерів і думаєте, з чого почати свій шлях? Як зібрати активну аудиторію, на чому будувати стратегію просування в соціальних мережах, як виглядати яскравіше за конкурентів та перетворити свої соцмедіа в актив, котрий приноситиме лояльних і постійних клієнтів? У статті ми дамо відповіді на всі ці питання та допоможемо вам зрозуміти принципи digital-маркетингу у соціальних медіа.
-
Щодня мільйони людей користуються соціальними мережами, і з цього можна отримати користь для свого бізнесу. Ефективно просувати бренд вам допоможе SMM просування. У сучасному світі за допомогою цього підвиду маркетингу можна охопити величезну аудиторію та встановити персоналізований зв'язок зі своїми цільовими клієнтами. Докладніше про те, що таке SMM, — далі в статті.
-
Українська платформа YouTube набирає обертів. Тут формується своя аудиторія, контент-стратегії та основні принципи роботи. Якісних каналів на YouTube українською досі небагато. Але ті компанії, що освоюють цю нішу, формують тренд та стратегії для майбутніх колег.
-
YouTube маркетинг важливий для брендів, які прагнуть досягти аудиторії та збільшити продажі шляхом аудіовізуальної привабливості. Також це корисний інструмент для креативних осіб, які бажають побудувати особистий бренд або зробити свій голос почутим у глобальному масштабі та монетизувати трафік.
-
Розвиток і просування бренду — це не просто реклама. Це про стратегічну взаємодію з вашою аудиторією, ще до того, як вони усвідомлюють необхідність покупки. Ваша мета — стати першим вибором, коли клієнти почнуть пошук товарів або послуг, які ви пропонуєте. Це створення пам’яті.
-
Чат-бот — це віртуальний менеджер, який з’ясовує потреби клієнта та допомагає їх задовольнити. Інформація надається у текстовому, інтерактивному або мультимедійному форматі.
-
-
Дослідницькі проекти
Мета дослідницького проекту
- Дослідити тему, яка вас цікавить і може бути корисною для вас у майбутньому
- Інструкція до дослідницького проекту
- Працюйте індивідуально або в групі, якщо це можливо, з 3 або 4 осіб; зверніть увагу на розподіл обов'язків; уникайте надмірних дебатів
- Виберіть один проект з 1-18, який цікавить вас або вашу групу, або запропонуйте іншу подібну тему
- Дві особи або групи не повинні працювати над одним і тим самим проектом
Поділіться результатами
Максимум 10 хвилин на кожен проект, щоб поділитися найцікавішими результатами з делегатами, після чого відбудеться коротка дискусія (максимум 5 хвилин).
Насолоджуйтесь викликом!
-
-
1. Офіційний сайт Української Асоціації Маркетингу – www.uam.com.ua
2. Digital Marketing Institute – www.digitalmarketinginstitute.com
3. HubSpot Academy – www.hubspot.com/academy
4. Маркетингова агенція Netpeak – www.netpeak.net/ua/blog/
5. Promodo – блог про діджитал маркетинг – www.promodo.ua/blog/
6. SendPulse – навчання діджитал маркетингу – sendpulse.ua/education
7. SEOquick – блог та ресурси – www.seoquick.com.ua/blog/
8. Serpstat – блог та інструменти для SEO – serpstat.com/ua/blog/
9. Academy Ocean – освітні матеріали для маркетологів – academyocean.com/uk/blog
10. LavaDigital – статті про цифровий маркетинг – lavadigital.agency/blog/
-
Нещодавні скандали щодо дезінформації, конфіденційності та інших сумнівних методів використання даних не сильно вплинули на використання соціальних медіа серед американців, показало нещодавній звіт Pew Research .
-