Структура за темами

  • Тема 1. Основні положення проведення моніторингу світового ринку туристичних послуг.

  • Тема 2. Світовий ринок туристичних послуг: концептуальні засади, особливості еволюції та функціонування.

  • Практика 4 год.

    Завдання 1. Створити схему структурно-логічної послідовності здійснення моніторингу ринку готельних та ресторанних послуг, дати характеристику.

    Завдання 2. Сформувати систему показників моніторингу

  • Тема 4. Чинники формування та умови розвитку кон’юнктури міжнародних туристичних ринків.

  • Практична робота 3

  • Тема 3. Інформаційне забезпечення моніторингу міжнародних туристичних ринків.

  • Тема 7. Аналіз кон’юнктури міжнародного ринку готельних і ресторанних послуг.

  • Тема 8. Кон’юнктурний прогноз світового ринку готельних і ресторанних послуг.