Topic outline
General
Проєкт ОПП «Біомедична інженерія» (163 – Біомедична інженерія, магістр) - 2025
Пропозиції щодо внесення змін в ОПП «Біомедична інженерія» 2024-2025 н.р. прохання надавати на офіційні електронні адреси:
Гаранта програми, к.т.н., доцента, доцента кафедри комп'ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях
КОРЕНІВСЬКОЇ Оксани Леонідівни: korenivska@ztu.edu.ua
Завідувача кафедри комп'ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях
ЧУХОВА Владислава Вікторовича: mps_cvv@ztu.edu.ua
Мета та особливості освітньої програми
Забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців здатних до інженерно-технічної (проектування, розробка, експлуатація, технічне обслуговування, діагностика та ремонт), науково-дослідної, освітньої та практичної діяльності у галузі біомедичної інженерії, медичних приладів та систем для забезпечення потреб медичної галузі, а також споріднених з нею галузей науки і техніки для підвищення якості надання медичних послуг мешканцям Житомирської області.
Особливість освітньо-професійної програми полягає в інтегруванні сучасних інженерно-технічних, медико-біологічних знань та інформаційних технологій в процеси дослідження, проєктування та експлуатації медичних приладів та систем. Програма враховує інтереси медичних та наукових установ Житомирського регіону, а тісна співпраця з лікувально-діагностичними установами надає можливість отримання практичних навичок сервісного обслуговування, ремонту та експлуатації сучасного біомедичного обладнання, розробки і вдосконалення медичних приладів і систем з подальшим впровадженням результатів науково-практичних розробок в їх роботу. Унікальність галузевого акценту відбивається в структурі ОП і полягає у поглибленому вивчені методів та засобів томографії, радіологічної техніки, протезування та штучних органів, новітніх основ проектування та програмування медичної техніки, для підготовки спеціалістів в тих галузях де спостерігається гостра потреба в них.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі та проблеми у біомедичній інженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК-1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК-2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК-3. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК-4. Здатність працювати в команді.
ЗК-5. Здатність працювати в міжнародному контексті.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)
СК-1. Здатність вирішувати комплексні проблеми біомедичної інженерії із застосовуванням методів математики, природничих та інженерних наук, використовувати іноземну мову для вирішенні медико-інженерних та біоінженерних задач, ведення наукової та педагогічної діяльності.
СК-2. Здатність розробляти робочу гіпотезу, планувати і ставити експерименти для перевірки гіпотези і досягнення інженерної мети за допомогою відповідних технологій, технічних засобів та інструментів.
СК-3. Здатність аналізувати складні медико-інженерні та біоінженерні проблеми та здійснювати їх формалізацію для знаходження кількісних рішень із застосуванням сучасних математичних методів та інформаційних технологій.
СК-4. Здатність створювати і вдосконалювати засоби, методи та технології біомедичної інженерії для дослідження і розробки біоінженерних об’єктів та систем медико-технічного призначення.
СК-5. Здатність розробляти технічні завдання на створення, а також моделювати, оцінювати, проектувати та конструювати складні біоінженерні та медико-інженерні системи і технології.
СК-6. Здатність досліджувати біологічні та технічні аспекти функціонування та взаємодії штучних біологічних і біотехнічних систем.
СК-7. Здатність працювати в багатопрофільному колективі та застосовувати психологічні методи та технології для розуміння психологічних особливостей здобувачів освіти, для викладання та/або наставництва в галузі біомедичної інженерії.
СК-8. Здатність генерувати ідеї для хардверних застосунків та проектувати їх розвиток.
СК-9. Здатність розуміти принципи роботи радіологічної, рентгенівської та томографічної апаратури.
Результати навчання (РН)
РН-1. Проектувати, конструювати вдосконалювати та застосовувати медико-технічні та біоінженерні вироби, прилади, апарати і системи з дотриманням технічних вимог, а також супроводжувати їх експлуатацію.
РН-2. Аналізувати і вирішувати складні медико-інженерні та біоінженерні проблеми із застосуванням математичних методів та інформаційних технологій.
РН-3. Створювати і вдосконалювати засоби, методи та технології біомедичної інженерії для всебічного дослідження і розробки біоінженерних об’єктів та систем медико-технічного призначення.
РН-4. Розробляти, планувати, виконувати та обґрунтовувати інноваційні проекти біоінженерних об’єктів та систем медико-технічного призначення з урахуванням інженерних, медичних, правових, економічних, екологічних та соціальних аспектів, здійснювати їх інформаційне та методичне забезпечення.
РН-5. Оцінювати біологічні і технічні аспекти та наслідки взаємодії інженерно-технічних та біоінженерних об’єктів з біологічними системами, передбачувати їх взаємний вплив, правові, деонтологічні і морально-етичні наслідки використання.
РН-6. Вирішувати у практичній діяльності завдання біомедичної інженерії з усвідомленням власної етичної та соціальної відповідальності в особисті й діяльності та/або в команді. Використовувати інноваційні педагогічні та психологічні методи та технології, для викладання та/або наставництва в галузі біомедичної інженерії.
РН-7. Презентувати результати досліджень і розробок державною та іноземною мовами у вигляді заявок на винахід, наукових публікацій, доповідей на науково-технічних заходах. Спілкуватись іноземною мовою, розуміти іншомовні тексти загальнонаукової та медико-інженерної тематики, письмово викладати результати власної діяльності, вести ділову переписку іноземною мовою.
РН-8. Уміти розвинути ідею до хардверної реалізації, організувати роботу над нею та проектувати діючі прототипи в галузі біомедичної інженерії.
РН-9. Вміти проектувати, експлуатувати, встановлювати та налагоджувати, технічно обслуговувати томографічну, рентгенівську та радіоізотопну апаратуру.
Робочі програми дисциплін 2024-2025 н.р.
Робочі програми вибіркових дисциплін 2024-2025 н.р.
Кадрове забезпечення ОП
Сертифікати
Публікації здобувачів освіти
Робочі програми дисциплін 2023-2024 н.р.