Структура за темами
Проєкт ОПП «Біомедична інженерія» (163 – Біомедична інженерія, магістр) - 2024
Пропозиції щодо внесення змін в ОПП «Біомедична інженерія» прохання надавати на офіційні електронні адреси:
Гаранта програми, к.т.н., доцента, доцента кафедри комп'ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях
Коренівської Оксани Леонідівни: korenivska@ztu.edu.ua
Завідувача кафедри комп'ютерних технологій у медицині та телекомунікація
Чухова Владислава Вікторовича: mps_cvv@ztu.edu.ua
Мета та особливості освітньої програми
Забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі хімічної та біоінженерії зі спеціальності 163 «Біомедична інженерія», здатних застосовувати набуті компетентності для проектування, розробки, експлуатації, технічного обслуговування, діагностики та ремонту, сертифікації біомедичних приладів та вимірювальних систем для потреб медичної галузі, а також споріднених з нею галузей науки і техніки.
Особливість програми полягає у тісній співпраці з лікувально-діагностичними установами регіону з метою отримання практичних навичок сервісного обслуговування, ремонту та експлуатації сучасного біомедичного обладнання на реальних прикладах, проходження практичної підготовки з розробки і вдосконалення медичних приладів і систем з подальшим впровадженням результатів науково-практичних розробок в роботу медичних установ.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі та проблеми у біомедичній інженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК-1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК-2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК-3. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК-4. Здатність працювати в команді.
ЗК-5. Здатність працювати в міжнародному контексті.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)
СК-1. Здатність вирішувати комплексні проблеми біомедичної інженерії із застосовуванням методів математики, природничих та інженерних наук.
СК-2. Здатність розробляти робочу гіпотезу, планувати і ставити експерименти для перевірки гіпотези і досягнення інженерної мети за допомогою відповідних технологій, технічних засобів та інструментів.
СК-3. Здатність аналізувати складні медико-інженерні та біоінженерні проблеми та здійснювати їх формалізацію для знаходження кількісних рішень із застосуванням сучасних математичних методів та інформаційних технологій.
СК-4. Здатність створювати і вдосконалювати засоби, методи та технології біомедичної інженерії для дослідження і розробки біоінженерних об’єктів та систем медико-технічного призначення.
СК-5. Здатність розробляти технічні завдання на створення, а також моделювати, оцінювати, проектувати та конструювати складні біоінженерні та медико-інженерні системи і технології.
СК-6. Здатність досліджувати біологічні та технічні аспекти функціонування та взаємодії штучних біологічних і біотехнічних систем.
СК-7. Здатність працювати в багатопрофільному колективі.
Результати навчання (РН)
РН-1. Проектувати, конструювати вдосконалювати та застосовувати медико-технічні та біоінженерні вироби, прилади, апарати і системи з дотриманням технічних вимог, а також супроводжувати їх експлуатацію.
РН-2. Аналізувати і вирішувати складні медико-інженерні та біоінженерні проблеми із застосуванням математичних методів та інформаційних технологій.
РН-3. Створювати і вдосконалювати засоби, методи та технології біомедичної інженерії для всебічного дослідження і розробки біоінженерних об’єктів та систем медико-технічного призначення.
РН-4. Розробляти, планувати, виконувати та обґрунтовувати інноваційні проекти біоінженерних об’єктів та систем медико-технічного призначення з урахуванням інженерних, медичних, правових, економічних, екологічних та соціальних аспектів, здійснювати їх інформаційне та методичне забезпечення.
РН-5. Оцінювати біологічні і технічні аспекти та наслідки взаємодії інженерно-технічних та біоінженерних об’єктів з біологічними системами, передбачувати їх взаємний вплив, правові, деонтологічні і морально-етичні наслідки використання.
РН-6. Вирішувати у практичній діяльності завдання біомедичної інженерії з усвідомленням власної етичної та соціальної відповідальності в особисті й діяльності та/або в команді.
РН-7. Презентувати результати досліджень і розробок державною та іноземною мовами у вигляді заявок на винахід, наукових публікацій, доповідей на науково-технічних заходах.
Секція 2
Секція 3
Секція 4
Секція 5
Секція 6