Туристська та рекреаційна картографія
Структура за темами
-
-
-
Увага! Повторюємо теоретичний матеріал, який опрацьовували в аудиторних умовах навчання. Вивчаємо нові лекції, подані в Освітньому порталі. За тиждень готуємося до поточного модульного контролю знань у тестовій формі у системі Google-Форм.
-
Самостійне завдання до лекційного матеріалу! Оцінюється в 3 бали! Опрацювати статтю, що відкривається за цим посиланням. Зробити короткий конспект (1-2 сторінки) - письмово або скопіювати у текстовий файл найважливіші тези. Прислати для підтвердження виконаного завдання фотокопію конспекту або текстовий файл з тезами конспекту.
-
Додатковий матеріал до лекції. Перегляньте фільм про картографічну експедицію.
-
Увага! Вчимо лекцію, але і не забуваємо про майбутный модульний контроль - тести.
-
Читаємо лекцію.
Але не забуваємо про те, що необхідно пройти модульний контроль з теоретичного матеріалу курсу! Ще раз нижче наводжу пряме посилання на тести!
-
Переглянути відео за посиланням. Підготувати есе обсягом до 1 сторінки на тему "Чи матимуть потребу у туризмі паперові карти в епоху цифрової картографії?"
-
Переглядаємо фільми із циклу BBC "Розповіді картографів":
- Павутина обману;
- Метрополія;
- Дух часу.
Міркуємо на тему старої та нової картографії та про те, яку роль відіграла картографія у розподілі сил нашого світу. Роздуми оформлюємо у формі есе.
-
Завдання: Опрацювати матеріал на с.168-184
-
-
Виконане завдання у вигляді текстового файлу прислати на e-mail викладача korotun66@gmail.com протягом пари. В назві файлу вказувати прізвище студента, номер групи, назву навчальної дисципліни.
-
Виконане завдання у вигляді текстового файлу прислати на e-mail викладача korotun66@gmail.com
-
Виконане завдання у вигляді текстового файлу прислати на e-mail викладача olgamilinchuk@gmail.com протягом пари. У назві файлу вказувати прізвище студента, номер групи та назву навчальної дисципліни.
-
-
Виконане завдання у вигляді текстового файлу прислати на e-mail викладача olgamilinchuk@gmail.com протягом пари. У назві файлу вказувати прізвище студента, номер групи та назву навчальної дисципліни.
-
Виконане завдання у вигляді текстового файлу прислати на e-mail викладача olgamilinchuk@gmail.com протягом пари. У назві файлу вказувати прізвище студента, номер групи та назву навчальної дисципліни.
-
У зв'язку з продовженням war заходів лабораторні роботи з орієнтуванням на відкритій місцевості змушені також провести у приміщенні. Виконані завдання прислати у вигляді файлу на електронну скриньку викладача. У назві файлу вказувати номер групи, прізвище студента, назву предмету.
-
-
-
Вивчаємо особливості онлайн-ГІС на прикладі GISCO - ГІС, що працює у рамках Євростату і відповідає за задоволення потреб Європейської комісії з географічної інформації.
Завдання:
1. Зайти за наведеним вище посиланням на сайт Євростат і ознайомитися із функціями інтегрованої ГІС GISCO. Для тих, хто не володіє достатньою мірою англійською мовою, скористатися функцією автоперекладу на українську мову.
2. На правій панелі сторінки переглянути "Статистичний атлас". Чи є у ньому готові карти на тему туризму?
3. За посиланням https://ec.europa.eu/eurostat/data/statistics-a-z/stuvу розділі "Туризм" переглянути дані, які є у базі Євростату за профілем. За який період зібрано ці дані? Створити та експортувати три карти, що характеризують стан розвитку туризму в ЄС
-
Вивчаємо особливості онлайн-ГІС на прикладі GISCO - ГІС, що працює у рамках Євростату і відповідає за задоволення потреб Європейської комісії з географічної інформації.
Завдання:
1. Зайти за наведеним вище посиланням на сайт Євростат і ознайомитися із функціями інтегрованої ГІС GISCO. Для тих, хто не володіє достатньою мірою англійською мовою, скористатися функцією автоперекладу на українську мову.
2. На правій панелі сторінки переглянути "Статистичний атлас". Чи є у ньому готові карти на тему туризму?
3. За посиланням https://ec.europa.eu/eurostat/data/statistics-a-z/stuvу розділі "Туризм" переглянути дані, які є у базі Євростату за профілем. За який період зібрано ці дані?
4. З використанням даного ресурсу створити три карти, що характеризують стан розвитку туризму в ЄС (надіслати korotun66@gmail.com)
-
-
-
Завдання: опрацьовумо матеріал с.4-10. Віідкриваємо доступ за посиланням надсиламо на Viber викладача
-