Структура за темами

  • Проекти ОПП

  • Освітньо-професійні програми

  • Рецензії стейкхолдерів

  • Мета та особливості освітньо-професійної програми

    Мета програми: Підготовка фахівців за другим (магістерським) освітнім ступенем в сфері автомобільного транспорту шляхом здобуття ними компетентностей, достатніх для вирішення складних комплексних та практичних задач автомобільного транспорту, проведення дослідницької та інноваційної діяльності, пов’язаної з об’єктами автомобільного транспорту.
    Особливості програми: Програма акцентована на проведення досліджень транспортних проблем, впровадження інновацій розв’язання проблем надійності та безпеки транспортних засобів, інтелектуальних транспортних систем. Високий рівень дослідницької частини підготовки забезпечується розвиненою міжнародною співпрацею та залученням до освітнього процесу провідних фахівців з автомобільного транспорту та суміжних галузей. Фахівці, залучені до професійної і наукової підготовки, пройшли стажування у провідних європейських університетах, мають міжнародний досвід освітньої і наукової діяльності.
    Кафедра автомобілів та транспортних технологій здійснювала реалізацію проекту 517374-Tempus-1-2011-1-RUTEMPUS-JPCR, направленого на розробку магістерських і докторських програм, узгоджених з європейськими університетами-партнерами.
    Кафедра взяла участь в проекті Erasmus+/KA2 585832-EPP-1-2017-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP “Магістерська програма з смарт транспорту і міської логістики” (2017-2020). Вищезазначені програми дозволили доповнити освітні компоненти програми в частині впровадження інтелектуальних транспортних систем/ розумного транспорту в технічну експлуатацію автомобіля, що включає видання методичних матеріалів, облаштування спеціалізованих навчально-лабораторних аудиторії, організацію стажування студентів/аспірантів і викладачів.
    Стажування викладачів кафедри за проектом Erasmus (2015 – 2021 рр.) та співпраця з Водневою Радою України допомогло одержати автомобіль Toyota Mirai з водневими паливними комірками, що дало змогу доповнити освітні компоненти програми інноваційними технологіями.

  • Компетентності

    Інтегральна компетентність:
    Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері транспорту, зокрема автомобільного транспорту, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

    Загальні компетентності (ЗК):
    ЗК 01. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
    ЗК 02. Здатність до пошуку, обробки  та аналізу інформації з різних джерел за допомогою сучасних інформаційних та комунікаційних технологій.
    ЗК 03. Здатність бути критичним і самокритичним.
    ЗК 04. Навички міжособистісної взаємодії.
    ЗК 05. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
    ЗК 06. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
    ЗК 07. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
    ЗК 08. Здатність працювати в міжнародному контексті.
    ЗК 09. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
    ЗК 10. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
    ЗК 11. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
    ЗК 12. Здатність визначати економічні показники та забезпечувати якість виконання робіт при розробці та реалізації комплексних дій та проектів з дотриманням умов праці, положень цивільного захисту та охорони навколишнього середовища.
    ЗК 13. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
    ЗК 14. Здатність усвідомлювати людські можливості та гендерні проблеми.
    ЗК 15. Здатність до виконання дослідницької роботи з елементами наукової новизни.

    Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (ФК):
    ФК 01. Здатність працювати в групі над великими проектами в галузі автомобільного транспорту.
    ФК 02.  Вміння застосовувати системний підхід до вирішення інженерних проблем на основі досліджень.
    ФК 03. Здатність розуміти потреби користувачів і клієнтів і важливість таких питань як естетика у процесі проектування у сфері автомобільного транспорту.
    ФК 04. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію технічних рішень на автомобільному транспорті.
    ФК 05. Здатність демонструвати розуміння ширшого міждисциплінарного інженерного контексту і його основних принципів при вирішенні наукових та виробничих проблем у сфері автомобільного транспорту.
    ФК 06. Здатність демонструвати розуміння необхідності дотримання професійних і етичних стандартів високого рівня при вирішенні поставлених задач.
    ФК 07. Здатність демонструвати розуміння правових рамок, що мають відношення до функціонування об’єктів автомобільного транспорту України, зокрема питання персоналу, здоров'я, безпеки і ризику (у тому числі екологічного ризику).
    ФК 08. Здатність демонструвати широке розуміння проблем якості процесів та об’єктів автомобільного транспорту.
    ФК 09. Здатність продемонструвати розуміння вимог до діяльності за спеціальністю, зумовлених необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної та правової держави.
    ФК 10. Вміння виявляти об’єкти автомобільного транспорту для вдосконалення техніки та технологій.
    ФК 11. Вміння науково обґрунтовувати вибір матеріалів,  обладнання та заходів для реалізації новітніх технологій на автомобільному транспорті.
    ФК 12. Вміння оцінювати ризики при плануванні або впровадженні нових технологічних процесів у сфері автомобільного транспорту.
    ФК 13. Вміння грамотно здійснювати аналіз і синтез при вивченні технічних систем об’єктів автомобільного транспорту.
    ФК 14. Вміння вибирати та застосовувати на практиці методи дослідження, планування і проводити необхідні експерименти, інтерпретувати результати і робити висновки щодо оптимальності рішень, що приймаються у сфері виробництва, експлуатації та ремонту об’єктів автомобільного транспорту.
    ФК 15. Вміння використовувати закони й принципи інженерії за спеціалізацією, математичний апарат високого рівня для проектування, конструювання, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування та утилізації об’єктів, явищ і процесів у сфері автомобільного транспорту.

  • Результати навчання

    РН 01. Вміти ставити, досліджувати, аналізувати і розв’язувати складні інженерні завдання і проблеми у сфері автомобільного транспорту, що потребує оновлення та інтеграції знань, у тому числі в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.

    РН 02. Демонструвати здатність проводити дослідницьку та/або інноваційну діяльність у створенні, експлуатації та ремонті об’єктів автомобільного транспорту.

    РН 03. Демонструвати здатність використовувати спеціалізовані концептуальні знання зі створення, експлуатації та ремонту об’єктів   автомобільного транспорту, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності, у тому числі знання і розуміння новітніх досягнень, які   забезпечують здатність до   інноваційної та дослідницької діяльності.

    РН 04. Демонструвати здатність критично осмислювати проблеми у галузі автомобільного транспорту, у тому числі на межі із суміжними галузями, інженерними науками, фізикою, екологією, економікою.

    РН 05. Демонструвати здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні висновки з проблем створення, експлуатації та ремонту об’єктів автомобільного транспорту, а також знання та пояснення, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.

    РН 06. Демонструвати здатність використовувати іноземні мови у професійній діяльності в галузі автомобільного транспорту.

    РН 07. Вміти приймати рішення з інженерних питань зі створення, експлуатації та ремонту об’єктів автомобільного транспорту у складних і непередбачуваних умовах,  у тому числі із застосуванням прогнозування та сучасних засобів підтримки прийняття рішень.

    РН 08. Демонструвати здатність відповідати за розвиток професійного знання і практик команди у створенні, експлуатації та ремонту об’єктів автомобільного транспорту, оцінку її стратегічного розвитку

    РН 09. Вміти пропонувати нові технічні рішення і застосовувати нові технології.

    РН 10. Вміти застосовувати у професійній діяльності існуючі універсальні і спеціалізовані системи управління життєвим циклом (PLM), автоматизованого проектування (CAD), виробництва (CAM) та інженерних досліджень (CAE).

    РН 11. Вміти вільно користуватися сучасними методами збору, обробки та  інтерпретації науково-технічної інформації для підготовки проектних та аналітичних рішень, експертних висновків та рекомендацій.

    РН 12. Вміти розробляти і впроваджувати енергозберігаючі технології.

    РН 13. Вміти обирати і застосовувати необхідне устаткування, інструменти та методи для вирішення інженерних задач, пов’язаних з професійною діяльністю.

    РН 14. Демонструвати здатність організувати та керувати роботою первинного виробничого, проектного або дослідницького підрозділу.

    РН 15. Вміти знаходити оптимальні рішення при створенні продукції автомобільного транспорту з урахуванням вимог якості, надійності, енергоефективності, безпеки життєдіяльності, вартості та строків виконання.

    РН 16. Вміти розраховувати характеристики об’єктів автомобільного транспорту.

    РН 17. Вміти застосовувати прогресивні методи і технології, модифікувати існуючі та розробляти нові методи та/або завдання, здійснювати заходи для ефективного виконання професійних завдань.

    РН 18. Демонструвати здатність здійснювати часткове або повне управління  комплексною інженерною діяльністю у сфері автомобільного транспорту.

    РН 19. Вміти оцінювати значущість результатів комплексної інженерної діяльності в сфері автомобільного транспорту

    РН 20. Демонструвати здатність до подальшого навчання у сфері автомобільного транспорту, інженерії та суміжних галузей знань, яке значною мірою є автономним та самостійним.

    РН 21. Вміти обирати необхідні методи та засоби досліджень, розробляти та аналізувати фізичні, математичні та комп’ютерні моделі об’єктів дослідження, що стосуються створення, експлуатації та ремонту об’єктів автомобільного  транспорту.

    РН 22. Демонструвати здатність передавати свої знання, рішення і підґрунтя їх  прийняття фахівцям і неспеціалістам в ясній і однозначній формі, представляти підсумки виконаної роботи у вигляді звітів, рефератів, наукових  статей, доповідей і заявок на винаходи, які оформлені згідно з установленими вимогами.

    РН 23. Демонструвати здатність керувати технологічними процесами у відповідності з посадовими обов’язками, забезпечувати технічну безпеку виробництва в сфері своєї професійної діяльності.

    РН 24. Вміти проводити техніко-економічні розрахунки, порівняння та обґрунтування процесів проектування, конструювання, виробництва, ремонту, реновації, експлуатації об’єктів автомобільного транспорту

    РН 25. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми, що пов’язані з технологією проектування, конструювання, виробництва, ремонтом, реновацією, експлуатацією об’єктів автомобільного транспорту відповідно до спеціалізації.

    РН 26. Демонструвати здатність визначати ризики, забезпечувати особисту безпеку та безпеку інших людей у сфері професійної діяльності.

    РН 27. Демонструвати здатність використовувати у сфері професійної діяльності системи якості і сертифікації продукції.

  • Навчальні плани

  • Робочі програми навчальних дисциплін

  • Програми практик

  • Кваліфікаційна робота

  • Звіти з анкетування стейкголдерів