Структура за темами

  • Навчально-методичне забезпечення

  • Практична робота 1

    ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:

    1. Сутність проблеми якості продукції та послуг в умовах сьогодення.

    2. У чому суть різних підходів до розв’язання проблеми якості ?

    3. Дайте характеристику рівнів оцінки якості продукції?

    4. У чому полягають відмінності теорій сучасних вчених стосовно змісту терміна «якість» ?

    5. Як еволюціонувало поняття «якість» ?

    6. Якість – тлумачення, підходи до оцінювання, значення.

    7. Дати визначення термінам: продукція, послуга, процес.

    8. Дати визначення термінам: якість об'єкту (продукції, послуги, процесу).

    9. Дати визначення термінам: вимоги до якості, показник якості, рівень якості, оцінка якості, оцінка рівня якості.

    10. Дати визначення термінам: політика в області якості, управління якістю, система якості.

    11. Які чинники впливають на формування якості на стадії проектування продукції (послуги)?

    12. Які чинники впливають на якість продукції в процесі виготовлення?

    13. Які головні етапи в розвитку управління якістю вироблюваної продукції?

    14. У чому полягає сучасний підхід до управління якістю?

  • Практична робота 2

    ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:
    1.Охарактеризуйте основні фази еволюції методів забезпечення якості.
    2.Охарактеризуйте особливості фази відбракування.
    3.Охарактеризуйте особливості фази контролю якості (з20-х роківXXст.).
    4.Перерахуйте постулати Е.Демінга.
    5.Охарактеризуйте особливості фази комплексного управління якістю.
    6.Охарактеризуйте особливості фази всеохопного управління якістю.
    7.Охарактеризуйте особливості фази якості середовища.

  • Презентації

    Тема 1. Етапи розвитку вітчизняного менеджменту якості

    Тема 2. Основоположні принципи систем управління якістю

    Тема 3. Міжнародний досвід розвитку системи управління якістю

    Тема 4. Створення продукту в системі управління якістю

    Тема 5. Система управління безпекою харчових продуктів

    Тема 6. Роль стандартизації у науково обґрунтованому управлінні якістю у ресторанному господарстві

    Тема 7. Сертифікація та якість у готельно-ресторанному господарстві за сучасних умов господарювання