Topic outline

  • Проєкт ОПП 2025

  • Освітня програма

  • Мета та особливості освітньо-професійної програми

    Мета програми: Підготовка висококваліфікованих фахівців здатних обґрунтовувати і здійснювати на природоохоронній та економічній основі інноваційну науково-дослідну та виробничу діяльність у сфері агрономії з акцентом на продовольчу безпеку.

    Особливості програми: Освітньо-професійна програма включає навчальні дисципліни, що поглиблюють дослідницькі компетентності та знання спеціальних розділів фундаментальних і професійноорієнтованих дисциплін з акцентом на продовольчу безпеку і розвиток національної економіки. Реалізується з використанням програмних пакетів, методів математичного моделювання, у ході проєктної діяльності, потребує глибоких теоретичних знань і навичок експериментаторів. Формує спеціалістів у галузі агрономії з новим перспективним способом мислення, здатних не лише застосовувати засвоєні знання, але й генерувати нові на базі сучасних досягнень науки, а також займатися науководослідницькою діяльністю у сфері агрономії з акцентом на продовольчу безпеку. Вимагає спеціальної практики в аграрних підприємствах і організаціях.

  • Компетентності

    Інтегральна компетентність:

    Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері агрономії, під час здійснення професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

    Загальні компетентності (ЗК):

    ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

    ЗК2. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

    ЗК3. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

    ЗК4. Здатність працювати у міжнародному контексті.

    ЗК5. Здатність розробляти проєкти та управляти ними.

    ЗК6. Прагнення до збереження навколишнього середовища.

     

    Спеціальні компетентності (СК):

    СК1. Здатність керувати колективом, забезпечувати розвиток персоналу, толерантно сприймати соціальні, етнічні та культурні відмінності.

    СК2. Здатність аналізувати та оцінювати сучасні проблеми, перспективи розвитку та науково-технічну політику в сфері агрономії.

    СК3. Здатність створювати нові технології та застосовувати сучасні технології агрономії враховуючи їх особливості та користуючись передовим досвідом їх впровадження, розробляти наукові основи технологій вирощування сільськогосподарських культур.

    СК4. Здатність оцінювати придатність земель для вирощування сільськогосподарських культур з урахуванням вимог щодо забезпечення кількості та якості продукції.

    СК5. Здатність розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах на основі спеціалізованих концептуальних знань, що включають сучасні наукові здобутки у сфері агрономії.

    СК6. Здатність презентувати результати професійної та наукової діяльності фахівцям і не фахівцям.

    СК7. Здатність самостійно організовувати та проводити наукові дослідження з використанням загальноприйнятих методів і стандартів ґрунтових і рослинних зразків.

    СК8. Здатність до розробки та викладання навчальних дисциплін у закладах вищої та фахової передвищої освіти.

    СК9. Здатність до прийняття та реалізації управлінських рішень, які мають на меті реалізацію загальнодержавної політики щодо продовольчої безпеки, сталого та ефективного розвитку на всіх рівнях економіки й суспільства.

  • Програмні результати навчання

    ПР 1. Аналізувати основні етапи і закономірності історичного розвитку для формування громадської позиції.

    ПР 2. Прагнути до самоорганізації та самоосвіти.

    ПР 3. Обговорювати і пояснювати основи, що сприяють розвитку загальної політичної культури та активності, формуванню національної гідності й патріотизму, соціалізації особистості, схильності до етичних цінностей, знання економіки й права.

    ПР 4. Порівнювати та оцінювати сучасні науково-технічні досягнення у галузі агрономії.

    ПР 5. Проводити літературний пошук українською та іноземною мовами та аналізувати отриману інформацію.

    ПР 6. Демонструвати знання й розуміння фундаментальних дисциплін в обсязі, необхідному для володіння відповідними навичками в галузі агрономії.

    ПР 7. Демонструвати знання і розуміння принципів фізіологічних процесів рослин в обсязі, необхідному для освоєння фундаментальних та професійних дисциплін.

    ПР 8. Володіти статистичними методами опрацювання даних в агрономії.

    ПР 9. Володіти на операційному рівні методами спостереження, опису, ідентифікації, класифікації, а також культивування об’єктів і підтримання стабільності агроценозів із збереженням природного різноманіття.

    ПР 10. Аналізувати та інтегрувати знання із загальної та спеціальної професійної підготовки в обсязі, необхідному для спеціалізованої професійної роботи у галузі агрономії.

    ПР 11. Ініціювати оперативне та доцільне вирішення виробничих проблем відповідно до зональних умов.

    ПР 12. Проектувати й організовувати технологічні процеси вирощування насіннєвого матеріалу сільськогосподарських культур відповідно до встановлених вимог.

    ПР 13. Проектувати та організовувати заходи вирощування високоякісної сільськогосподарської продукції та відповідно до чинних вимог.

    ПР 14. Інтегрувати й удосконалювати виробничі процеси вирощування сільськогосподарської продукції відповідно до чинних вимог.

    ПР 15. Планувати економічно вигідне виробництво сільськогосподарської продукції.

    ПР 16. Організовувати результативні і безпечні умови роботи.

    ПР 17. Вміти ідентифікувати та аналізувати проблеми, повʼязані з корупцією та недоброчесністю, формувати та оцінювати шляхи їх вирішення як у професійній діяльності, так і у суспільному житті на рівні, необхідному для формування нетерпимості до будь-яких проявів недоброчесності задля утвердження цінностей доброчесного суспільства.

    ПР 18. Аналізувати та реалізовувати загальнодержавну політику у сфері продовольчої безпеки відповідно до Європейського зеленого курсу.

    ПР 19. Організовувати виробництво сільськогосподарської продукції згідно з сучасними еколого безпечними та ресурсозберігаючими інноваційними технологіями.

  • Topic 6