Структура за темами
Загальне
Інформаційний пакет дисципліни 2023-2024 н.р.
Навчально-методичне забезпечення вивчення дисципліни 2023-2024 н.р.
Лекція №11 (24.11.2021 10:00-11:20)
Тема: Воля і безвілля як психічні процеси свідомої регуляції людиною своєї діяльності та поведінки
Лекція №5
Тема: Сутність та види здібностей людини
Додатковий матеріал для ознайомлення:
Практика №3
Тема: Контроль і планування поведінки особистості
Лекція №4
Тема: Контроль і планування поведінки особистості
Додатковий матеріал для ознайомлення:
Практика №2
Тема: Роль емоцій у діяльності, поведінці та розвитку особистості
Лекція №3
Тема: Роль емоцій у діяльності, поведінці та розвитку особистості
Лекція №2
Тема: Етапи та рівні особистісного розвитку людини
Практика №1
Тема: Сутність, рушійна сила та чинники розвитку особистості
Умови виконання завдання:
1. Розділитися на команди (5 хв.).
2. Випадковим чином отримати своє поняття для побудови асоціативного ряду.
3. Виконати завдання командою в окремій кімнаті конференції (20 хв.).
4. Представити результати обговорення у спільному чаті шляхом демонстрації екрану (5 хв.). На цьому етапі мають бути залучені не менше 50 % учасників команди.
Варіанти гіпотез:
1. [Назва виду тваринки] – маскод факультету бізнесу та сфери обслуговування.
2. В університеті варто ввести дрескод в стилі [Вкажіть стиль].
3. Якби в політехніці було студентське радіо, то найулюбленішим серед студентів був би ефір про [Вкажіть рубрику].
4. Якби на базі університету знімали кіно, то це точно був би [Вкажіть жанр].
5. Якби я став студентським ректором, то першим своїм рішенням я б [Вкажіть, щоб ви зробили].
6. Було б класно організувати в політехніці флораріум (мініатюрний сад), де будуть рости [Вкажіть типи рослин].
7. Для психологічного розвантаження студентів можна створити [Вкажіть місце в університеті] стіну «смутку і страждань».
8. Щоб студенти мали змогу оцінити професійну майстерність викладачів університету, було б класно [Вкажіть, що можна було зробити].
9. Якби ваша команда відповідала за дизайн фасаду (матеріал, кольори, форми) основного корпусу університету, то ви б зробили його [Вкажіть, яким би він був].
10. На території біля гуртожитків політехніки варто зробити [Вкажіть, як її можна облагородити].
Лекція №1
Тема: Сутність, рушійна сила та чинники розвитку особистості