071 "Облік і оподаткування" / D1 "Облік і оподаткування"
Структура за темами
- 
                    
                            Запрошуємо долучитись до обговорення змісту освітньо-професійної програми "Облік і оподаткування" другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю D1 "Облік і оподаткування", що вступить у дію з "01" вересня 2026 року. Зауваження та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати на електронну адресу керівника робочої групи Людмилі ЧИЖЕВСЬКІЙ chizhev@ztu.edu.ua. 
- 
                                                        За бажання – Ви можете залиши анонімну пропозиції (або відгук) у цьому опитувальнику. 
 
- 
                    
                            Професійна підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування, що передбачає використання інформаційних систем та наукових методів з врахуванням принципів соціальної відповідальності. 
- 
                    
                            ЗК01. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК02. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК03. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК04. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК05. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК07. Здатність працювати в міжнародному контексті. ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК09. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК10. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК11. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. 
- 
                    
                            СК01. Здатність формувати та використовувати облікову інформацію для прийняття ефективних управлінських рішень на всіх рівнях управління підприємством в цілях підвищення ефективності, результативності та соціальної відповідальності бізнесу. СК02. Здатність організовувати обліковий процес та регламентувати діяльність його виконавців у відповідності з вимогами менеджменту підприємства. СК03. Здатність застосовувати теоретичні, методичні і практичні підходи щодо організації обліку, контролю, планування та оптимізації податкових розрахунків. СК04. Здатність формувати фінансову звітність за міжнародними стандартами, коректно інтерпретувати, оприлюднювати й використовувати відповідну інформацію для прийняття ефективних управлінських рішень. СК05. Здатність застосовувати методи і методики аналітичного забезпечення сучасних систем менеджменту з урахуванням стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності, ризику та/або асиметричності інформації. СК06. Використовувати міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг з дотриманням вимог професійної етики в процесі практичної діяльності. СК07. Здатність формулювати завдання, удосконалювати методики та впроваджувати сучасні методи фінансового та управлінського обліку, аналізу, аудиту і оподаткування у відповідності зі стратегічними цілями підприємства. СК08. Здатність виконувати адміністративноуправлінські функції у сфері діяльності суб’єктів господарювання, органів державного сектору. СК09. Здатність здійснювати діяльність з консультування власників, менеджменту підприємства та інших користувачів інформації у сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування. СК10. Здатність проводити наукові дослідження з метою вирішення актуальних завдань теорії, методики, організації та практики обліку, аудиту, аналізу, контролю та оподаткування. СК11. Здатність брати участь у різних формах комунікації стосовно отримання, генерації і передачі інформації та знань в процесі надання професійних послуг. 
- 
                    
                            РН01. Вміти розвивати та підвищувати свій загальнокультурний і професійний рівень, самостійно освоювати нові методи роботи та знання щодо комплексного бачення сучасних проблем економіки та управління. РН02. Знати теорію, методику і практику формування облікової інформації за стадіями облікового процесу і контролю для сучасних і потенційних потреб управління суб’єктами господарювання з урахуванням професійного судження. РН03. Вільно спілкуватися іноземною мовою усно і письмово при обговоренні результатів досліджень та інновацій. РН04. Організовувати, розвивати, моделювати системи обліку і координувати діяльність облікового персоналу з урахуванням потреб менеджменту суб’єктів господарювання. РН05. Володіти інноваційними технологіями, обґрунтовувати вибір та пояснювати застосовування нової методики підготовки і надання облікової інформації для потреб управління суб’єктом господарювання. РН06. Визначати інформаційні потреби користувачів облікової інформації в управлінні підприємством, надавати консультації управлінському персоналу суб’єкта господарювання щодо облікової інформації. РН07. Розробляти внутрішньофірмові стандарти і форми управлінської та іншої звітності суб’єктів господарювання. РН08. Обґрунтовувати вибір оптимальної системи оподаткування діяльності суб’єкта господарювання на підставі діючого податкового законодавства. РН09. Формувати фінансову звітність за національними та міжнародними стандартами для суб’єктів господарювання на корпоративному рівні, оприлюднювати й використовувати відповідну інформацію для прийняття управлінських рішень. РН10. Збирати, оцінювати та аналізувати фінансові та нефінансові дані для формування релевантної інформації в цілях прийняття управлінських рішень. РН11. Розробляти та оцінювати ефективність системи контролю суб’єктів господарювання. РН12. Обґрунтовувати інноваційні підходи до інформаційного забезпечення системи контролю використання ресурсного потенціалу суб’єктів господарювання та органів державного сектору з урахуванням стратегії розвитку бізнесу. РН13. Знати міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутні послуги з дотриманням вимог професійної етики. РН14. Обґрунтовувати вибір і порядок застосування управлінських інформаційних технологій для обліку, аналізу, аудиту та оподаткування в системі прийняття управлінських рішень з метою їх оптимізації. РН15. Застосовувати наукові методи досліджень у сфері обліку, аудиту, аналізу, контролю та оподаткування та імплементувати їх у професійну діяльність та господарську практику. РН16. Здійснювати публічні ділові і наукові комунікації задля вирішення комунікативних завдань державною та іноземними мовами. РН17. Готувати й обґрунтовувати висновки задля консультування власників, менеджменту суб’єкта господарювання та інших користувачів інформації у сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування. РН18. Дотримуватися норм професійної та академічної етики, підтримувати врівноважені стосунки з членами колективу (команди), споживачами, контрагентами, контактними аудиторіями. РН19. Вміти проектувати, планувати і проводити пошукові і розвідувальні роботи, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення. РН20. Вміти застосовувати цифрові технології та інструменти для професійної комунікації та співпраці, обміну інформацією під час надання професійних послуг 
- 
                    
                            
- 
                                                        У теці містяться робочі програми освітніх компонентів, що вивчаються групами ООМ-13, ЗОО-25-М у 2025-2026 н.р. 
 
- 
                    
                            
- 
                                                        У теці містяться робочі програми освітніх компонентів, що вивчаються групами ООМ-12, ЗОО-24-М у 2025-2026 н.р. та були вивчені у 2024-2025 н.р. 
 
- 
                    
                            Взаємодоповнюючі чеклісти, розроблені в рамках європейського проєкту Bridge (Bridging Integrity in Higher Education, Business and Society), слугують практичними посібниками для забезпечення академічної доброчесності на етапі магістратури. Один чекліст призначений для магістрантів , а інший – для їхніх наукових керівників. Їх спільна мета – допомогти здобувачам освіти та їхнім наставникам доброчесно написати дипломну роботу, а також етично опублікувати її результати, дотримуючись кращих дослідницьких практик . Чеклісти охоплюють усі етапи роботи: від загальної підготовки, формулювання дослідницьких питань, збору й аналізу даних, роботи з джерелами та академічного письма до публікаційної етики та фінальної перевірки роботи .