13 тиждень - 25 - 29.11.2024р.
Перше практичне заняття
Тема: "Похідна функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Границя функції. Розкриття невизначеностей".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Корисно скористатися методичним контентом "Похідна".
4. Розв"язування завдань із вищезазначеної теми.
5. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Тема 7 "Похідна функції. Похідна лінійної комбінації функцій. Похідна складеної функції"
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію (с. 28-30),
Завдання 2. Продиференціювати задану функцію (с. 30-31) - потрібно відібрати по два варіанти з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12, 2.2, 2.12.
4. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Тема 8 "Похідна функції. Похідна добутку та частки функцій".
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію (с. 32-33) потрібно відібрати два варіанти завдань, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
Друге практичне заняття
Тема: Диференцiйовнicть функцiї. Застосування похідної
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Похідна функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Корисно скористатися методичним контентом: Застосування похідної.
4. Розв"язування завдань із вищезазначеної теми.
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 3" із Тема 12 "Дотична та нормаль до кривої"
Завдання 1. Знайти рівняння дотичної та нормалі до графіка функції y = f (x) у точці з абсцисою Хо (с. 45-46), необхідно відібрати два варіанти завдань, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, як 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12.
6. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Тема13 "Застосування похідної для дослідження функції"
Завдання 1. Знайти найбільше та найменше значення функції y f (x) на відрізку [a, b], (с. 47-49) - необхідно відібрати два варіанти завдань, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, як 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!