Структура за темами
Інформація по навчальні практиці (тренінгу)
Термін проходження практики для 1 та 2 курсів: 22.01.2024 – 04.02.2024
Термін проходження практики для 3 курсу: 08.01.2024 – 04.02.2024
Здача звіту з практики : 05.02.2024
Доопрацювання та здача звітів з практики після повернення (за необхідності): до 16.02.2024 включно
Захист звітів з проходження практики: 01.03.2024Щоденник друкується у вигляді книжечки у форматі А5 (розмір половини листака А4) – зверніть на це особливу увагу, бо неправильно надруковані та складені щоденники прийматись до здачі не будуть!
Якщо немає змоги надрукувати щоденник, його можна придбати у копіцентрі університету.Сторінки до 5 включно у щоденнику при здачі звіту мають бути заповнені Вами особисто.
При заповненні на титульній сторінці поля "Курс":
- ОКМ-1, ОО-6, ЗОО-21-1, ЗОКМ-21-1 – вказуть "3";
- ОКМ-2, ОО-7, ЗОО-22-1 – вказують "2";
- ОКМ-3, ОО-8 та ЗОО-23-1 – вказують "1";
- ОО-8к, ОО-7к, ЗОО-23-2с, ЗОКМ-23-1с, ЗОО-23-1с – вказуть "1 зі с.т.н.";
- ЗОО-22-2с – вказуть "2 зі с.т.н.".
Інформація по виробничій (переддипломній) практиці для ОО-5, ОО-6к та ЗОО-22-1с
Термін проходження практики: 08.01.2024 – 04.02.2024
Здача електронного варіанту звіту з практики: 05.02.2024
Здача друкованого варіанту звіту: до 07.02.2024 включно
Доопрацювання та здача звітів з практики після повернення (за необхідності): до 09.02.2024 включно
Що робити на виробничій практиці?
Ви формуєте організаційно-економічноу характеристику підприємства, вивчаєте особливості складових організації бухгалтерського обліку на ньому, описуєте господарську діяльність підприємства за звітний період, проводите аналіз його фінансового стану, характеризуєте організації системи внутрішнього контролю та охорони праці.Як обрати підприємство?
Це може бути будь-який суб'єкт господарювання (приватної, колективної чи державної власності), окрім ФОП, з яким у Вас буде змога співпрацювати.Скільки студентів можуть проходити виробничу практику разом?
На одному підприємстві дозволено проходити практику не більше ніж 3-ом студентам. За такої ситуації можна оформити 1 договір на усіх. Але звіт з практики повинен бути у кожного свій. :)Термін проходження практики: 08.01.2024 – 04.02.2024
Зверніть особливу увагу: договір друкується у форматі А4 на 1 листку (тобто перша сторінка на одній стороні, друга сторінка – на іншій стороні цього самого аркушу паперу). Таких договорів Ви маєте підписати 2 екземпляри!
Заповнюєте тільки те, що виділено кольором!
На 2 соторінці договору, в самому низу, прописується назва підприємства, юридична адреса (у т.ч. індекс), контактний телефон, підпис керівника практики від підприємства та ініціали з прізвищем.
Печатка на договорах ставиться на підписі керівника практики від підприємства (у кінці договору).
ПРИКЛАД:І не забувайте перед друком прибирати з договору виділення кольором :)
При заповненні поля "Курс":
- ОО-6к та ЗОО-22-1с вказуть "2 за с.т.н.";
- ОО-5 вказуть "4".Відповідальний за практику від підприємства на титулці обов'язково ставить підпис, прописує свою посаду та ПІБ.
Одна печатка на титулці: біля назви місця проходження практики.
Щоденник друкується у вигляді книжечки у форматі А5 (розмір половини листака А4) – зверніть на це особливу увагу, бо неправильно надруковані та складені щоденники прийматись до здачі не будуть!
Якщо немає змоги надрукувати щоденник, його можна придбати у копіцентрі університету.Підписи та ініціали керівника практики від підприємства:
- стоірнка 2, під датою прибуття на підприємство;
- сторінка 2, під датою вибуття з підприємства;
- сторінка 3, під календарним графіком, де вказано "...від підприємства, організації, установи";
- сторінка 6, під відгуком і оцінкою роботи студента на практиці.Чотири печатки у щоденнику:
- стоірнка 2, біля дати прибуття на підприємство;
- сторінка 2, біля дати вибуття з підприємства;
- сторінка 3, внизу сторінки на відмітці "М.П.";
- сторінка 6, внизу сторінки на відмітці "М.П."Всі сторінки до 6 включно у щоденник при здачі звіту мають бути заповнені: стоірнки 1-5 мають бути заповнені Вами особисто, сторінка 6 – керівником практики від підприємства.
При заповненні на титульній сторінці поля "Курс":
- ОО-6к та ЗОО-22-1с вказуть "2 за с.т.н.";
- ОО-5 вказуть "4".
Інформація щодо бакалаврських робіт для ОО-5, ОО-6к, ЗОО-22-1с
Роздруковану роботу складає у такому порядку: Титулка → Заява на плагіат → Пустий файлик формату А4 → Перелік умовних позначень (за наявності) → Зміст → Вступ → Розділ 1 → Висновки до Розділу 1 → Розділ 2 → Висновки до Розділу 2 → Розділ 3 → Висновки до Розділу 3 → Висновки та пропозиції → Список використаних джерел → Додатки → Анотація.
Написані Вами тези/статті по темі роботи оформлюємо останнім додатком. Цей додаток повинен містити: 1-шу та 2-гу сторінки збірника/журналу; зміст збірника/журналу з його першої сторінки по ту сторінку, де є Ваші ПІБ та назва публікації; саму публікацію, роздруковану (відкопійовану) зі збірника/журналу; останню сторінку збірника/журналу.
Перед підшиванням перевірте, чи Ви все правильно склали! Приїжджайте в університет у будні дні з 10:00 до 16:00, ауд. 243 – Ольга Сергіївна перевірить правильність оформлення.
Після того, як Ви роздрукували та підшили дипломну роботу, у пустий файл, що розміщений після заяви на плагіат, Ви складаєте:
- відгук керівника;
- рецензію;
- затверджений керівником план;
- заповнене завдання;
- подання голові ЕК (формат – А5, на одному листочку з двох сторін).Ми розуміємо, що не всі знаходяться у Житомирі, тому за допомогою у підшивці звертайтесь до Дар’ї Олегівни чи Ольги Сергіївни.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО НАМ ПОТРІБНІ ВАШІ ПІДПИСИ НА НАСТУПНИХ ПАПЕРАХ:
- на заяві про плагіат;
- в кінці затвердженого керівником плану;
- в кінці бланку «Завдання»;
- у бланку «Завдання» є табличка, у ній в стовбчику «Завдання прийняв» ставите три підписи (навпроти кожного з розділів).Якщо Ви зараз закордоном, з приводу документів, на яких повинні бути Ваші підписи, є два варіанти:
- ви можете роздрукувати бланки, заповнити їх, поставити там свої підписи, зроби скани цих документів, та відправити скани на пошту kisuo@ztu.edu.ua;
- ви можете зробити графічний формат свого підпису (сфотографувати та вирізати у Photoshop), проставити його у необхідних місцях, та відправити файли з підписом на пошту kisuo@ztu.edu.ua.ОБОВ’ЯЗКОВО ЗДАЄМО ЕЛЕКТРОННИЙ ВАРІАНТ РОБОТИ!
На пошту 243.ztuedu@gmail.com Ви відправляєте лист з темою «Дипломна робота, прізвище, група», у якому повинно міститись:
1 – файл Word, що включає все від титулки до списку літератури (включно);
2 – файл Pdf, що включає все від титулки до списку літератури (включно);
3 – файл Pdf, що включає тільки додатки.Зверніть увагу!
Після 17.09.23 зміни тем та керівників не можливі!У зразках та бланках все, що ВИДІЛЕНО ЖОВТИМ кольорм, СТУДЕНТ ЗАПОВНЮЄ САМОСТІЙНО!
В табличній частині бланку "Завдання", там де жовтим для Вас виділено "ПІБ керівника" – прибираєте виділення і прописуєте ПІБ свого керівника.
Подання голові ЕК дурукуєте у форматі А5 (це половинка звичайного листка А4)!!! Тобто має бути 1 маленький листочок, у якого на 2 сторонах надруковано дві сторінки бланку.
Якщо є питання – прохання звертатись на пошту kisuo@ztu.edu.ua.