Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Освітній портал
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
На головну
Календар
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
На головну
Курси
Для викладачів (кафедри)
Факультет бізнесу та сфери обслуговування
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Матеріал до лекційних і практичних занять
Практична робота 41403
Практична робота 41403
Клацніть
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 5.docx
для перегляду файлу
◄ Практична робота 2202
Перейти до...
Перейти до...
Навчально-методичне забезпечення
Академічна доброчесність
Виконані Практичні роботи надсилати на електронну пошту: org_glo@ztu.edu.ua
241 РП 2023 Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС
Критерії оцінювання
Література
241_Методичні рекомендації для практичних занять" Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС"
Навчальний посібник_Бренд-менеджмент теорія і практика_Струтинська І.В.
Рекомендована література_Бренд-менеджмент_Смерічевський С_
Курс Імідж як феномен сучасного світу
Тема 1ІМІДЖ ЯК ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ІМІДЖОЛОГІЇ. ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ ІМІДЖУ
Тема: БРЕНД, ІМІДЖ ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ
Тема САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЇ ІМІДЖУВАННЯ
ТЕМА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОСТИННОСТІ
Тема ІМІДЖУВАННЯ ЯК СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Тести
Практичне заняття 0502
Практична робота 1502
Практична робота 2202
Практична робота 5
Практична робота 6
Створення ефективних DMO для туристичного розвитку
Що таке брендинг і навіщо він потрібен?
Практична робота 5 ►