Рекомендована література та Інтернет-джерела

Основна література

  1. Гаврилюк С.П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу" / С.П. Гаврилюк; [навч. посібник] - К.: Київ. Національний торговий економічний університет, 2006. - 180 с.

  2. Зорин А. И. Концептуальное дидактическое проектирование туристических дестинацій: учеб.-метод. пособие. – М.: Советский спорт, 2012. – 79 с.

  3. Інститути та інструменти розвитку територій. На шляху до європейських принципів / За ред. С. Максименка. – Київ, 2001. – 244 с.

  4. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму: Підручник. – К.: Знання, 2010. – 502 с.

  5. Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер // СПб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 384 с.

  6. Менеджмент туристичної індустрії : Навчальний посібник / За ред. І. М. Школи. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. – 662 с.

  7. Тарсенок А.И. Геэкономический механизм обеспечения конкурентоспособности туристической дестинации: учеб.-метод. пособие / А.И. Тарасенок. - Минск: РИПО, 2014. - 144 с.

  8. Туристські дестинації (теорія, управління, брендинг) : монографія / А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко та ін. ; за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 388 с.

  9. Управління регіональним розвитком туризму: Навчальний посібник. / За ред. В.Ф. Семенова –Одеса, 2011. - 225 с.

Допоміжна література

  1. Антонюк Л.Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: теорія та механізм реалізації / Л.Л. Антонюк – К.: КНЕУ, 2004.

  2. Барнз Вільям. Нові регіональні економіки / Барнз Вільям, Ледебур Ларрі.;пер. З англ. А.Пехник.- Львів: Літопис, 2003.- 196 с.

  3. Важенина И. С. Имидж, репутация и бренд территории / И. С. Важенина – Екатеринбург: Институт экономики УрО РАН, 2013. – 408 с.

  4. Географічні аспекти розвитку туризму (на прикладі України та Польщі): монографія / В.Г. Явкін, В.П. Руденко, В.М. Андрейчук, О.Д. Король та ін. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2010. – 344 с.

  5. Географія: світи, регіони, концепти / Г.де Блій, Пітер Муллер, Олег Шаблій / Пер. з англ. – К.: Либідь, 2004. – 740 с.

  6. Голиков А.П. Вступ до економічної і соціальної географії: Підруч. / А.П. Голиков, Я.Б. Олійник, А.В. Степаненко. – К.: Либідь, 1996. – 320 с.

  7. Друкер П. Задачи менеджмента в ХХІ веке / П Друкер; [уч.пособие] Пер. с англ. – М.: Изд. Дом «Вильямс», 2001. – 272 с.

  8. Дурович А., Анастасова Л. Маркетинговые исследования в туризме: Учеб.-практ. пособие. – М.: Новое знание, 2002. –348 с.

  9. Економічна і соціальна географія світу: Навч. посіб. / За ред. С.П. Кузика − Л.: Світ, 2003. − 672 с.

  10. Замятин Д. Н. Метагеография: Пространство образов и образы пространства / Д. Н. Замятин. – М.: Аграф, 2004. – 512 с.

  11. Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма. Справочник. — М.: «Финансы и статистика», 2003. — 368 с.

  12. Ізард У. Методи регіонального аналізу: введення в науку про регіони / У. Ізард – М., 1966. – 382 с.

  13. Конспект лекцій з дисципліни «Сільський та зелений туризм» для студентів напряму підготовки 6.140103 «Туризм». – Полтава: ПНТУ, 2015. – 101 с.

  14. Кочетов В.И. Геоэкономика / Кочетов В.И. – М.: Мысль, 2000. – 442 с.

  15. Купер К., Флетчер Д., Гильберт Д., Ванхилл С., Богданов Е. Экономика туризма: теория и практика. – Т.1: Учеб. пособие. – СПб.: Омега, 1998. – 200 с.

  16. Лавров С.Б., Каледин Н.В. Экономическая, социальная и политическая география. Регионы и страны. – М.: Гардарики, 2003. – 928 с.

  17. Ларіна Н.І. Регіональна політика в країнах ринкової економіки / Н.І.Ларіна, А.А. Кисельников– М., 1998. – 430 с.

  18. Логистика: учеб. пособие / [Аникин Б.А., Березин Д.В., Гапонова М.А. и др.], под. ред. Б.А. Аникина, Т.А. Родкиной. – М.: Проспект, 2007. – 448 с.

  19. Любіцева О. О., Третьяков О. В. Типізація дестинацій // Географія та туризм: зб. наук. пр. – К., 2012. – Вип. 17. – С. 3-9.

  20. Максакoвский В.П. Географическая картина мира: В 2 кн. Кн.І: Общая характеристика мира. – М.: Дрофа, 2004. – 496 с.

  21. Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : Підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич – К. : Знання, 2008. – 661 с.

  22. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навчальний посібник / М. П. Мальська, В. В. Худо, В. І. Цибух – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.

  23. Мескон М. Основы менеджмента: пер. с англ / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури – М.: Дело, 1992. – 701 с.

  24. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий: учебное пособие / А.П. Панкрухин. – М.: РАГС, 2002. – 328с.

  25. Пила В.І. Спеціальні (вільні) економічні зони: теорія та практика / В.І. Пила, О.С. Чмир; [навчальний посібник] – К.: Держ. торг. ек. ун-т, 1998. – 328 с.

  26. Портер М. Конкуренция / М. Портер – М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 495 с.

  27. Проблемы общественной географии. Приграничные территории: методологические подходы и опыт исследований // Сборник научных трудов / Под общей редакцией Г. П. Подгрушного. – К. : Институт географии НАН Украины. – Вып. 2. – 2010. – 106 с.

  28. Пушкар Б.Т. Територіальна організація рекреаційного господарства регіону. / Б.Т. Пушкар, З.М. Пушкар. – Тернопіль: «Вектор» 2014. – 196 с.

  29. Регіональная політика: методологія, методи, практика: монографія / [редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній]. – Львів: ІРД НАН України, 2001. – 700 с.

  30. Розміщення продуктивних сил та регіональна економіка / В. В. Ковалевський, О.Л. Михайлюк, В. Ф. Семенов. 9-е видання. – Київ: Знання, 2009. – 373 с.

  31. Романов А.А., Саакянц Р.Г. География туризма: Учебное пособие. — М.: Советский спорт, 2002. - 464 с.

  32. Семенов В.Ф. Мозгальова В.М. та ін. Регіональний вимір рекреаційно-туристичної діяльності // За ред. В.Ф.Семенова / Монографія, Одеса, Оптимум,2008.-201с.

  33. Семенов В.Ф.Регіональна економіка / В.Ф.Семенов, Т.О Проценко; [навчальний посібник] – К.: МП "Леся", 2009. - 708 с.

  34. Стеченко Д.М. Інноваційні форми регіонального розвитку: навч. посібник / Д.М. Стеченко. – К.: Вища школа, 2002. – 254 с.

  35. Стеченко Д.М. Управління регіональним розвитком / Д.М. Стеченко. – К: Вища школа, 2000. – 222 с.

  36. Тамбиев А.Х. Региональный маркетинг / А.Х. Тамбиев, Н.П. Кетова. – М.: Фаир-Пресс, 2000. – 234 с.

  37. Топчієв О.Г. Основи суспільної географії. – О.: Астропринт, 2001. – 560 c.

  38. Тридід О.М. Логістичний менеджмент: навч. посібник / О.М. Тридід. – Х.: Інжек, 2005. – 221 с.

  39. Туризм и устойчивое развитие. Доклад Генерального секретаря ООН // Комиссия по устойчивому развитию. Сессия (7;1999). – Нью-Йорк: ООН, 19–30 апр. 1999 г. – E/CN. 17/1999/5 – 26 c.

  40. Фоменко Н.В. Рекреаційні ресурси та курортологія. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 312 с.

  41. Шаблій О.І. Основи загальної суспільної географії. Підручник. – Л.: Вид.центр ЛНУ ім. І.Франка, 2003. – 444 с.

  42. Экономика и управление туристской деятельностью : учеб. пособ. Ч. 1 / [Под общ. ред. Г. А. Карповой, Л. В. Хоревой]. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2001. – 268 с.

  43. Экономика туризма. 3-е изд Боголюбов В.С., Орловская В.П. - М.: Академия, 2005, 192 с. 

  44. Blanke, J., Chiesa, T. (editors), The Travel & Tourism Competitiveness Report 2009. Managing in a Time of Turbulence. World Economic Forum Geneva, Switzerland 2009, available at http://www.weforum.org/pdf/TTCR09/TTCR09 FullReport.pdf.

  45. Butler,R.W. (1980) The concept of a tourist area cycle of evolution: implication for the management of resources. Canadian Geographer 24, 5–12.

  46. Gartner W.C. Tourism Development: Principles, Processes and Policies. – USA, 1996. – 432 p.

  47. Kotler, Ph., Bowen, J.T., Markens, J.C., 2006. Marketing for Hospitality and Tourism, New Jersey, Pearson Prentice Hall International Edition.

  48. Medlik S. Dictionary of Travel, Tourism and Hospitality. – S. Medlik. – 3-d ed. – Elsevier Science, 2003.

  49. Neil Leiper. Tourism Management. — Pearson Education Australia, 2004. — 455 р.

  50. Porter Michael, E., 1998. Clusters and the New Economics of Competition. Harvard Business Review, Reprint 98609 Harvard Business Review November – December Accepting of Applications has Began for Participation of Tourist Areas of Grodno and Brest Regions in a Project Aimed at Developing the Private Tourism Business // http://undp.by/ru/undp/news/belarus/26-11-2012-n1.html

  51. Swarbrooke G. Sustainable tourism management. Principal lecturer in tourism. School of Food and leisure management. Sheffield Hallam University. UK (1998) 371 p.

Інформаційні ресурси в Інтернет

  1. Офіційний сайт Світового банку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.worldbank.org

  2. Три Полесья [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://three-polessyes.paei.by

  3. Всесвітній економічний форум (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.weforum.org/en/initiatives/gcp/index.htm

  4. Всесвітня рада з туризму і подорожей (The World Travel & Tourism Council) (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.wttc.org/eng/Tourism_Research/Economic_Data_Search_Tool/index.php

  5. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. Офіційний веб-сайт. http://www.me.gov.ua

  6. Офіційний веб-портал Верховної Ради України http://www.rada.gov.ua/

  7. Офіційний сайт Державної служби статистики України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua

  8. Офіційний сайт Європейського Союзу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.europa.eu.int

  9. Офіційний сайт ООН [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.un.org

  10. Офіційний сайт Світової спадщини ЮНЕСКО (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://whc.unesco.org

  11. Три государства – на одно Полесья [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://atmwood.com.ua/2012/10/02/tri-gosudarstva-na-odno-polesya/

  12. Cross-Border Cooperation Programme Poland-Belarus-Ukraine [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pl-by-ua.eu/

  13. The World Factbook ЦРУ США (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.cia.gov

  14. World Tourism Organization UNWTO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www2.unwto.org

Остання зміна: середа 14 березня 2018 01:12