Рекомендована література та Інтернет-джерела
Основна література
-
Гаврилюк С.П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу" / С.П. Гаврилюк; [навч. посібник] - К.: Київ. Національний торговий економічний університет, 2006. - 180 с.
-
Зорин А. И. Концептуальное дидактическое проектирование туристических дестинацій: учеб.-метод. пособие. – М.: Советский спорт, 2012. – 79 с.
-
Інститути та інструменти розвитку територій. На шляху до європейських принципів / За ред. С. Максименка. – Київ, 2001. – 244 с.
-
Кіптенко В. К. Менеджмент туризму: Підручник. – К.: Знання, 2010. – 502 с.
-
Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер // СПб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 384 с.
-
Менеджмент туристичної індустрії : Навчальний посібник / За ред. І. М. Школи. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. – 662 с.
-
Тарсенок А.И. Геэкономический механизм обеспечения конкурентоспособности туристической дестинации: учеб.-метод. пособие / А.И. Тарасенок. - Минск: РИПО, 2014. - 144 с.
-
Туристські дестинації (теорія, управління, брендинг) : монографія / А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко та ін. ; за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 388 с.
-
Управління регіональним розвитком туризму: Навчальний посібник. / За ред. В.Ф. Семенова –Одеса, 2011. - 225 с.
Допоміжна література
-
Антонюк Л.Л. Міжнародна конкурентоспроможність країн: теорія та механізм реалізації / Л.Л. Антонюк – К.: КНЕУ, 2004.
-
Барнз Вільям. Нові регіональні економіки / Барнз Вільям, Ледебур Ларрі.;пер. З англ. А.Пехник.- Львів: Літопис, 2003.- 196 с.
-
Важенина И. С. Имидж, репутация и бренд территории / И. С. Важенина – Екатеринбург: Институт экономики УрО РАН, 2013. – 408 с.
-
Географічні аспекти розвитку туризму (на прикладі України та Польщі): монографія / В.Г. Явкін, В.П. Руденко, В.М. Андрейчук, О.Д. Король та ін. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2010. – 344 с.
-
Географія: світи, регіони, концепти / Г.де Блій, Пітер Муллер, Олег Шаблій / Пер. з англ. – К.: Либідь, 2004. – 740 с.
-
Голиков А.П. Вступ до економічної і соціальної географії: Підруч. / А.П. Голиков, Я.Б. Олійник, А.В. Степаненко. – К.: Либідь, 1996. – 320 с.
-
Друкер П. Задачи менеджмента в ХХІ веке / П Друкер; [уч.пособие] Пер. с англ. – М.: Изд. Дом «Вильямс», 2001. – 272 с.
-
Дурович А., Анастасова Л. Маркетинговые исследования в туризме: Учеб.-практ. пособие. – М.: Новое знание, 2002. –348 с.
-
Економічна і соціальна географія світу: Навч. посіб. / За ред. С.П. Кузика − Л.: Світ, 2003. − 672 с.
-
Замятин Д. Н. Метагеография: Пространство образов и образы пространства / Д. Н. Замятин. – М.: Аграф, 2004. – 512 с.
-
Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма. Справочник. — М.: «Финансы и статистика», 2003. — 368 с.
-
Ізард У. Методи регіонального аналізу: введення в науку про регіони / У. Ізард – М., 1966. – 382 с.
-
Конспект лекцій з дисципліни «Сільський та зелений туризм» для студентів напряму підготовки 6.140103 «Туризм». – Полтава: ПНТУ, 2015. – 101 с.
-
Кочетов В.И. Геоэкономика / Кочетов В.И. – М.: Мысль, 2000. – 442 с.
-
Купер К., Флетчер Д., Гильберт Д., Ванхилл С., Богданов Е. Экономика туризма: теория и практика. – Т.1: Учеб. пособие. – СПб.: Омега, 1998. – 200 с.
-
Лавров С.Б., Каледин Н.В. Экономическая, социальная и политическая география. Регионы и страны. – М.: Гардарики, 2003. – 928 с.
-
Ларіна Н.І. Регіональна політика в країнах ринкової економіки / Н.І.Ларіна, А.А. Кисельников– М., 1998. – 430 с.
-
Логистика: учеб. пособие / [Аникин Б.А., Березин Д.В., Гапонова М.А. и др.], под. ред. Б.А. Аникина, Т.А. Родкиной. – М.: Проспект, 2007. – 448 с.
-
Любіцева О. О., Третьяков О. В. Типізація дестинацій // Географія та туризм: зб. наук. пр. – К., 2012. – Вип. 17. – С. 3-9.
-
Максакoвский В.П. Географическая картина мира: В 2 кн. Кн.І: Общая характеристика мира. – М.: Дрофа, 2004. – 496 с.
-
Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : Підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич – К. : Знання, 2008. – 661 с.
-
Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навчальний посібник / М. П. Мальська, В. В. Худо, В. І. Цибух – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
-
Мескон М. Основы менеджмента: пер. с англ / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури – М.: Дело, 1992. – 701 с.
-
Панкрухин А.П. Маркетинг территорий: учебное пособие / А.П. Панкрухин. – М.: РАГС, 2002. – 328с.
-
Пила В.І. Спеціальні (вільні) економічні зони: теорія та практика / В.І. Пила, О.С. Чмир; [навчальний посібник] – К.: Держ. торг. ек. ун-т, 1998. – 328 с.
-
Портер М. Конкуренция / М. Портер – М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 495 с.
-
Проблемы общественной географии. Приграничные территории: методологические подходы и опыт исследований // Сборник научных трудов / Под общей редакцией Г. П. Подгрушного. – К. : Институт географии НАН Украины. – Вып. 2. – 2010. – 106 с.
-
Пушкар Б.Т. Територіальна організація рекреаційного господарства регіону. / Б.Т. Пушкар, З.М. Пушкар. – Тернопіль: «Вектор» 2014. – 196 с.
-
Регіональная політика: методологія, методи, практика: монографія / [редкол.: відп. ред. академік НАН України М.І. Долішній]. – Львів: ІРД НАН України, 2001. – 700 с.
-
Розміщення продуктивних сил та регіональна економіка / В. В. Ковалевський, О.Л. Михайлюк, В. Ф. Семенов. 9-е видання. – Київ: Знання, 2009. – 373 с.
-
Романов А.А., Саакянц Р.Г. География туризма: Учебное пособие. — М.: Советский спорт, 2002. - 464 с.
-
Семенов В.Ф. Мозгальова В.М. та ін. Регіональний вимір рекреаційно-туристичної діяльності // За ред. В.Ф.Семенова / Монографія, Одеса, Оптимум,2008.-201с.
-
Семенов В.Ф.Регіональна економіка / В.Ф.Семенов, Т.О Проценко; [навчальний посібник] – К.: МП "Леся", 2009. - 708 с.
-
Стеченко Д.М. Інноваційні форми регіонального розвитку: навч. посібник / Д.М. Стеченко. – К.: Вища школа, 2002. – 254 с.
-
Стеченко Д.М. Управління регіональним розвитком / Д.М. Стеченко. – К: Вища школа, 2000. – 222 с.
-
Тамбиев А.Х. Региональный маркетинг / А.Х. Тамбиев, Н.П. Кетова. – М.: Фаир-Пресс, 2000. – 234 с.
-
Топчієв О.Г. Основи суспільної географії. – О.: Астропринт, 2001. – 560 c.
-
Тридід О.М. Логістичний менеджмент: навч. посібник / О.М. Тридід. – Х.: Інжек, 2005. – 221 с.
-
Туризм и устойчивое развитие. Доклад Генерального секретаря ООН // Комиссия по устойчивому развитию. Сессия (7;1999). – Нью-Йорк: ООН, 19–30 апр. 1999 г. – E/CN. 17/1999/5 – 26 c.
-
Фоменко Н.В. Рекреаційні ресурси та курортологія. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 312 с.
-
Шаблій О.І. Основи загальної суспільної географії. Підручник. – Л.: Вид.центр ЛНУ ім. І.Франка, 2003. – 444 с.
-
Экономика и управление туристской деятельностью : учеб. пособ. Ч. 1 / [Под общ. ред. Г. А. Карповой, Л. В. Хоревой]. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2001. – 268 с.
-
Экономика туризма. 3-е изд Боголюбов В.С., Орловская В.П. - М.: Академия, 2005, 192 с.
-
Blanke, J., Chiesa, T. (editors), The Travel & Tourism Competitiveness Report 2009. Managing in a Time of Turbulence. World Economic Forum Geneva, Switzerland 2009, available at http://www.weforum.org/pdf/TTCR09/TTCR09 FullReport.pdf.
-
Butler,R.W. (1980) The concept of a tourist area cycle of evolution: implication for the management of resources. Canadian Geographer 24, 5–12.
-
Gartner W.C. Tourism Development: Principles, Processes and Policies. – USA, 1996. – 432 p.
-
Kotler, Ph., Bowen, J.T., Markens, J.C., 2006. Marketing for Hospitality and Tourism, New Jersey, Pearson Prentice Hall International Edition.
-
Medlik S. Dictionary of Travel, Tourism and Hospitality. – S. Medlik. – 3-d ed. – Elsevier Science, 2003.
-
Neil Leiper. Tourism Management. — Pearson Education Australia, 2004. — 455 р.
-
Porter Michael, E., 1998. Clusters and the New Economics of Competition. Harvard Business Review, Reprint 98609 Harvard Business Review November – December Accepting of Applications has Began for Participation of Tourist Areas of Grodno and Brest Regions in a Project Aimed at Developing the Private Tourism Business // http://undp.by/ru/undp/news/belarus/26-11-2012-n1.html
-
Swarbrooke G. Sustainable tourism management. Principal lecturer in tourism. School of Food and leisure management. Sheffield Hallam University. UK (1998) 371 p.
Інформаційні ресурси в Інтернет
-
Офіційний сайт Світового банку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.worldbank.org
-
Три Полесья [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://three-polessyes.paei.by
-
Всесвітній економічний форум (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.weforum.org/en/initiatives/gcp/index.htm
-
Всесвітня рада з туризму і подорожей (The World Travel & Tourism Council) (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.wttc.org/eng/Tourism_Research/Economic_Data_Search_Tool/index.php
-
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. Офіційний веб-сайт. http://www.me.gov.ua
-
Офіційний веб-портал Верховної Ради України http://www.rada.gov.ua/
-
Офіційний сайт Державної служби статистики України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua
-
Офіційний сайт Європейського Союзу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.europa.eu.int
-
Офіційний сайт ООН [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.un.org
-
Офіційний сайт Світової спадщини ЮНЕСКО (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://whc.unesco.org
-
Три государства – на одно Полесья [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://atmwood.com.ua/2012/10/02/tri-gosudarstva-na-odno-polesya/
-
Cross-Border Cooperation Programme Poland-Belarus-Ukraine [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pl-by-ua.eu/
-
The World Factbook ЦРУ США (англ.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.cia.gov
-
World Tourism Organization UNWTO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www2.unwto.org