Завдання

1. Наведіть приклади успішного, на ваш погляд, іміджу жінкилідера. Завдяки яким крокам він став можливим? Відповідь обґрунтуйте.
2. Одним із суб’єктів створення іміджу держави є політичні партії. Охарактеризуйте сучасний стан участі партій у іміджуванні України та запропонуйте напрямки оптимізації цієї діяльності.
3. Проаналізуйте імідж відомої вам країни (за вибором студента). Виділіть його позитивні та негативні характеристики. Розробіть шляхи покращення цього іміджу.
4. Надайте рекомендації та визначте шляхи створення бренду території. Яку роль відіграє в цьому процесі політичний іміджмейкінг? Чи існують, на вашу думку, сучасні країни, які мають свій територіальний бренд? Якщо так, то які.
5. Чим відрізняється та чим схожі моделі побудови іміджу країни і регіону? Оберіть конкретний регіон (бажано з українських областей) та запропонуйте заходи із конструювання його позитивного іміджу.