Структура за темами
Тема 1. Історія PR
Тема 2. Методологічні основи управління зв’язками з громадськістю
Тема 3. Стратегічне планування діяльності як основа гармонізації зв’язків організації з громадськістю.
Тема 4. Відділи PR
Тема 5. PR - технології в політиці
Тема 6. Іміджмейкінг
Тема 7. PR - технології іміджування держави
Тема 8. Спін-технології
Самостійна робота
- Термін спливає: п'ятниця 29 березня 2024 10:04
Секція 10
- Розпочато: четвер 4 квітня 2024 08:31
Тема 9.
Секція 12
Теми презентацій:
1. Чорний ПР як засіб дискредитації політичних конкурентів.
2. Кольоровий ПР у політичному процесі та виборчій кампанії.
3. Політичний ПР-текст як об’єкт політологічного дослідження.
Тема 10. Спічрайтинг та копірайтинг
Індивідуальне завдання
Розробити презентацію щодо найбільш успішних та найбільш невдалих PR-кампаній (з кожного випадку по 5-7 прикладів)
Вони можуть стосуватися будь-якої сфери суспільства (бізнес, політика, соціальні практики, релігійна тощо)
Беручи кейси для презентації, обов'язково пошукайте щось більш цікаве та оригінальне, окрім тих прикладів, що пропонуються в інтернеті за першими ж посиланнями (Karlsberg, Pepsi, Ikea, Nivea, McDonalds тощо).
В презентації обов’язково розкрити сутність обраних кейсів і додати відповідний візуальний супровід
Секція 15