Структура за темами

  • Проєкт ОПП

    Зауваження та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати на електронну адресу гаранта ОПП кандидата економічних наук, доцента, доцента кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку Назаренко Тетяни Петрівни (nazarenko@ztu.edu.ua)

  • Мета та особливості освітньої програми

    Підготовка висококваліфікованих і конкурентоспроможних на національному та міжнародному ринку праці фахівців, здатних вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології,  клінічної та реабілітаційної психології. Підготовка психологів здатних здійснювати дослідження, присвячені розвитку і оцінці методів і технік діагностики, психологічного супроводу, тренінгів і терапії з метою надання допомоги фахівцям в області реабілітаційної психології і спеціальним організаціям з надання медичних та реабілітаційних послуг; надання психологічної послуги з урахуванням загальнолюдських цінностей, норм професійної етики та культурних сенсів.

    Освітня діяльність здійснюється в умовах тісної співпраці із лікувально-профілактичними закладами та реабілітаційними центрами регіону з метою набуття студентами практичних навичок у сфері клінічної  та реабілітаційної психології та впровадження результатів науково-практичних розробок у роботу суб’єктів. Оволодіння сучасними методами оцінки психічного здоров’я дітей та дорослих.

    • Компетентності

      Інтегральна компетентність

      Здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог.

      Загальні компетентності

      ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

      ЗК2. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

      ЗК3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

      ЗК4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

      ЗК5. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

      ЗК6. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

      ЗК7. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

      ЗК8. Здатність розробляти та управляти проектами.

      ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

      ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

      Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

      СК1. Здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та / або практики.

      СК2. Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження з елементами наукової новизни та / або практичної значущості.

      СК3. Здатність обирати і застосувати валідні та надійні методи наукового дослідження та/або доказові методики і техніки практичної діяльності.

      СК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік.

      СК5. Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.

      СК6. Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах.

      СК7. Здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності.

      СК8. Здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію.

      СК9. Здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями

      СК10. Здатність розробляти та впроваджувати інноваційні методи психологічної допомоги клієнтам у складних життєвих ситуаціях.

      • Результати навчання

        ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

        ПР2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів.

        ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки.

        ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій.

        ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.

        ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв'язок, оцінювати якість.

        ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.

        ПР8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації.

        ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності.

        ПР10. Здійснювати аналітичний пошук відповідної до сформульованої проблеми наукової інформації та оцінювати її за критеріями адекватності.

        ПР11. Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до конкретних ситуацій професійної діяльності.

        • Освітньо-професійна програма

        • РОБОЧІ ПРОГРАМИ