Структура за темами

  • Проєкт Освітньо-процесійної програми "Економіка" зі спеціальності 051 "Економіка" (освітній ступінь "магістр") на 2024 р.

    Запрошуємо долучитися до обговорення змісту освітньо-професійної програми "Економіка" другого рівня вищої освіти за спеціальністю 051"Економіка".

    Пропозиції також можна надсилати на електронну пошту: org_osv@ztu.edu.ua

  • Мета ОПП, компетентності та результати

     Мета освітньої програми

    Підготовка конкурентоспроможного, інтегрованого у європейський науково-освітній простір фахівця з економіки високої кваліфікації, який має сучасне економічне мислення; володіє арсеналом теоретичних знань та вміє їх використати у господарській практиці; здатний вирішити задачі науково-дослідного, інноваційного та  управлінського характеру, розуміє проблеми функціонування різнорівневих економічних систем та шляхи їх вирішення у цифровому просторі в умовах невизначеності.

    Інтегральна компетентність

    Здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог.

    Загальні компетентності (ЗК)

    ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

    ЗК2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

    ЗК3. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

    ЗК4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

    ЗК5. Здатність працювати в команді.

    ЗК6. Здатність розробляти та управляти проєктами.

    ЗК7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

    ЗК8. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.

    Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)

    СК1. Здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій для обґрунтування стратегії розвитку економічних суб’єктів та пов’язаних з цим управлінських рішень.

    СК2. Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.

    СК3. Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних проблем, робити на їх основі обґрунтовані висновки.

    СК4. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження.

    СК5. Здатність визначати ключові тренди соціально-економічного та людського розвитку.

    СК6. Здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки та розв’язувати їх, обираючи належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси.

    СК7. Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання.

    СК8. Здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.

    СК9. Здатність застосовувати науковий підхід до формування та виконання ефективних проєктів у соціально-економічній сфері.

    СК10.Здатність до розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем.

    СК11.Здатність планувати і розробляти проекти у сфері економіки, здійснювати її інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення.

    СК12.Здатність обґрунтовувати необхідність цифрової трансформації економки та напрямів  її застосування.

    Результати навчання

    1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем.

    2.Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності.

    3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово.

    4. Розробляти та управляти соціально - економічними проєктами та комплексними діями з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень.

    5.Дотримуватися принципів академічної доброчесності.

    6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді.

    7.Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень.

    8.Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань.

    9.Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, досліджень та економіко-математичного моделювання та прогнозування.

    10.Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами.

    11.Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів.

    12.Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.

    13.Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.

    14.Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.

    15.Організовувати розробку та реалізацію соціально-економічних проєктів із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.

    16.Визначати напрями та обґрунтовувати ефективні методи цифрової трансформації економіки.

    • Робочі програми навчальних дисциплін (ОПП 2023)

    • Секція 6