Структура за темами
Проєкт ОПП
Пропозиції та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати на електронну адресу керівника робочої групи Тетяни ОСТАПЧУК ostapchuk-a@ztu.edu.ua
Мета та особливості ОПП
Метою ОПП є підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.
Особливості ОПП
Унікальність та особливості програми зумовлені її орієнтацією на сучасні світові тенденції в сфері менеджменту для досягнення цілей сталого розвитку з використанням цифрових інструментів з метою забезпечення прийняття ефективних управлінських рішень в непередбачуваних умовах. Освітньо-професійна програма надає можливість розвитку компетентностей майбутніх фахівців в сфері менеджменту в умовах цифровізації. Це досягається шляхом розширення освітніх компонент, пов’язаних із цифровізацією, відповідно до участі у проєкті Erasmus+ по розвитку потенціалу вищої освіти “Діджиталізація економіки як елемент сталого розвитку України та Таджикистану (DigEco) 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP”. Також програма передбачає можливості навчання та стажування за кордоном, шляхом участі в програмах академічної мобільності.
Компетентності
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
ЗК2. Здатність до спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;
ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);
ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;
СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;
СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;
СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління;
СК6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми;
СК7. Здатність розробляти проєкти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;
СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом.
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Програмні результати навчання
ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;
ПРН 2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;
ПРН 3. Проектувати ефективні системи управління організаціями;
ПРН 4. Обґрунтовувати та управляти проєктами, генерувати підприємницькі ідеї;
ПРН 5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН 6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність;
ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;
ПРН 8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією;
ПРН 9. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами;
ПРН 10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач;
ПРН 11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу.
ПРН 12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом);
ПРН 13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу);
ПРН 14. Використовувати базові знання з менеджменту й уміння абстрактного мислення, аналізу та синтезу для ефективного використання ресурсів організації
Освітньо-професійна програма
Навчальні плани
Робочи програми навчальних дисциплін та програми практик