11 тиждень - 11 - 15.11.24р.
Тема: Похідна функції. Застосування похідної для дослідження функції.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Границя функції. Розкриття невизначеностей".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Похідна функції".
3. Розв"язування завдань із вищезазначеної теми.
4. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Тема 7 "Похідна функції. Похідна лінійної комбінації функцій. Похідна складеної функції"
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію (с. 28-30)
Завдання 2. Продиференціювати задану функцію (с. 30-31) - потрібно відібрати по два варіанти з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12.
5. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Тема 8 "Похідна функції. Похідна добутку та частки функцій".
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію (с. 32-33) - потрібно відібрати два варіанти завдань, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, як 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12.
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 3" із Теми 12 "Дотична та нормаль до кривої"
Завдання 1. Знайти рівняння дотичної та нормалі до графіка функції y = f (x) у точці з абсцисою Хо (с. 45-46), потрібно відібрати один варіант завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
6. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Тема13 "Застосування похідної для дослідження функції"
Завдання 1. Знайти найбільше та найменше значення функції y f (x) на відрізку [a, b], (с. 47-49) - потрібно відібрати один варіант завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
Корисно скористатися методичним контентом " Застосування похідної".
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!