133 - Галузеве машинобудування
Структура за темами
-
Зауваження та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати на адресу гаранта освітньої програми СТЕПЧИНУ Ярославу (tmkts_syaa@ztu.edu.ua ).
-
Мета ОП: професійна підготовка фахівців, які володіють глибокими знаннями, а також базовими й професійними компетентностями, направленими на вирішення складних завдань науково-дослідницького, проектно-конструкторського та інноваційного характеру галузевого машинобудування.
Особливості програми
Комплексна підготовка фахівців, що ґрунтується на профільній конструкторсько-технологічній підготовці в галузі машинобудування, інжинірингу машин та обладнання, а також комп’ютерної підготовки з проектування та 3D-моделювання складнопрофільних виробів та систем, їх удосконалення та оптимізації на засадах енергоефективності, автоматизації та комп’ютеризації.
-
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі і проблеми галузевого машинобудування, що передбачають дослідження та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов та вимог.
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК-1. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК-2. Здатність навчатися та оволодівати сучасними знаннями
ЗК-3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК-4. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК-5. Здатність до адаптації та дій в новій ситуації.
ЗК-6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК-7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК-8. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК-9. Здатність працювати в команді.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)
СК-1 Здатність створювати, удосконалювати та застосовувати кількісні математичні, наукові та технічні методи та комп'ютерні програмні засоби, застосовувати системний підхід для розв'язування інженерних завдань галузевого машинобудування, зокрема, в умовах технічної невизначеності.
СК-2. Критичне осмислення передових для галузевого машинобудування наукових фактів, концепцій, теорій, принципів та здатність їх застосовувати для розв’язання складних задач галузевого машинобудування і забезпечення сталого розвитку.
СК-3. Здатність створювати нові техніку і технології в галузі механічної інженерії.
СК-4. Усвідомлення перспективних завдань сучасного виробництва, спрямованих на задоволення потреб споживачів, володіння тенденціями інноваційного розвитку технологій галузі.
СК-5. Здатність розробляти плани й проекти в сфері галузевого машинобудування та дотичних видів діяльності, здійснювати відповідну підприємницьку діяльність.
СК-6. Здатність застосовувати засоби ресурсо та енергозаощадження в процесі розробки, монтажу та експлуатації обладнання, його модернізації та удосконалення
СК-7. Здатність вирішувати технічні та організаційні задачі, досягаючи поставленої мети в умовах обмежень часу та ресурсів.
-
РН-1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних ті інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі.
РН-2. Знання та розуміння механіки і машинобудування та перспектив їхнього розвитку.
РН-3. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання
РН-4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні.
РН-5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси і методи.
РН-6. Відшукувати потрібну наукову та технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її.
РН-7. Готувати виробництво та експлуатувати вироби галузевого машинобудування протягом життєвого циклу.
РН 8. Застосовувати системний підхід для вирішення інженерних завдань в умовах обмеження часу та ресурсів.
РН 9. Вирішувати задачі наукових досліджень, проектування, експлуатації та модернізації обладнання галузевого машинобудування застосуванням комп'ютерних технологій, CAD/CAE-систем та інших прикладних програм.
РН 10. Знання методів збору, обробки, аналізу науково-технічної інформації та створення й захисту об'єктів інтелектуальної власності.