Оголошення
Увага!
З питань ліквідації академзаборгованості звертатися на пошту
kfvm_sia@ztu.edu.ua
Увага!
З питань ліквідації академзаборгованості звертатися на пошту
kfvm_sia@ztu.edu.ua
1 тиждень: 04-08.09.2023.
Тема: Дії над матрицями
1. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Дії над матрицями".
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 2. "Лінійна алгебра. Матриці". с. 12-16 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
№-30, №-25, у разі, якщо №>35.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.15.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.9, 1.14.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
2 тиждень: 11-15.09.2023.
Тема: Обчислення визначників
1. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Обчислення визначників".
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 3. "Лінійна алгебра. Визначники", с. 17-18 потрібно відібрати три завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+10, N+20 у разі, якщо №<11.
№-10, №-3, N+4 у разі, якщо 10<№<27.
№-26, №-21, N-16 у разі, якщо №>26
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.17, 1.27.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.12, 1.19.
Для прикладу, якщо №=29, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 1.8, 1.13.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
3 тиждень: 18-22.09.2023.
Тема: Системи лінійних рівнянь: метод Гаусса, матричний метод.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Метод Гаусса, матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 4-5 "Системи лінійних рівнянь. Метод Гаусса, матричний метод", с. 19-25 потрібно відібрати три завдання (два завдання - метод Гаусса і одне завдання - матричний метод), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ із теми 4 і 1.№ із теми 5.
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.№-30 із теми 4 і1.№ -30 із теми 5.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 2.7 (тема 4), 1.7 (тема 5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 2.3 (тема 4), 1.3 (тема 5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
4 тиждень: 25-29.09.2023.
Тема: Лінійна алгебра. Системи лінійних рівнянь. Матричний метод. Формули Крамера.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Системи лінійних рівнянь. Матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 5 "Системи лінійних рівнянь. Матричний метод", с. 25-26 потрібно відібрати одне завдання; із Тема 6 "Система лінійних рівнянь. Формули Крамера", с. 27-30 -відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 2.№ із теми 5 і 1.№, 2.№ із теми 6.
Якщо №>30, то 2.№-30 із теми 5 і 1.№-30, 2.№-30 із теми 6.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.7 (тема 5); 1.7, 2.7 (тема 6).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.3 (тема 5); 1.3, 2.3 (тема 6).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
5 тиждень: 02-06.10.2023.
Тема: Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Елементи векторної алгебри".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 7-8 "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис", с. 31
Завдання 1 (1;2;3) - потрібно відібрати одне завдання; і на с. 33 - Завдання 2.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 (завдання 1 (1; 2; 3)), 2.7 (завдання 2).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 (завдання 1 (1;2;3) і 2.3 (завдання 2).
Тема 9. Скалярний добуток векторів (с. 36)
Завдання 1 (1;2) - потрібно відібрати одне завдання і на с. 38 - Завдання 2.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 (завдання 1 (1; 2)), 2.7 (завдання 2).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 (завдання 1 (1;2)) і 2.3 (завдання 2).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
6 тиждень: 09-13.10.2023.
Тема: "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів. Мішаний добуток векторів".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис. Скалярний добуток векторів".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Елементи векторної алгебри".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 10 "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів" на с. 41 потрібно відібрати одне завдання - Завдання 1 (1;2), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2).
Тема 11. Векторна алгебра. Мішаний добуток векторів на с. 44 - Завдання 1.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
7-8 тиждень: 16-27.10.2023.
Тема: "Аналітична геометрія. Пряма на площині".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів. Мішаний добуток векторів".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Аналітична геометрія".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 12-13 "Аналітична геометрія. Пряма на площині" на с. 47-49
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
9 - 10 тиждень: 30.10.-10.11.2023.
Тема: "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Аналітична геометрія. Пряма на площині".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Аналітична геометрія"
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 14-15 "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі" на с. 50-52.
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
11 тиждень: 13.11-17.11.2023
Тема: "Границя функції. Розкриття невизначеностей".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Аналітична геометрія. Пряма на площині. Площина у просторі. Пряма у просторі".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Границя функції".
3. Виконати завдання 10, 11, 12 "Практична робота. Границя функції. Застосування похідної" з Індивідуальні домашні завдання - 2
З кожного завдання потрібно відібрати по два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1-е завдання: 10.№; 11.№; 12.№
2-е завдання: 10.№+5; 11.№+5; 12.№+5
Якщо №<20, то 1-е завдання: 10.№-10; 11.№-10; 12.№-10
2-е завдання: 10.№-6; 11.№-6; 12.№-6
Якщо №<30, то 1-е завдання: 10.№-19; 11.№-19; 12.№-19
2-е завдання: 10.№-17; 11.№-17; 12.№-17
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.7; 11.7; 12.7; 10.12; 11.12; 12.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.5; 11.5; 12.5; 10.9; 11.9; 12.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.4; 11.4; 12.4; 10.6; 11.6; 12.6.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
12 тиждень: 20.11.-24.11.2023.
Тема: "Похідна функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Границя функції. Розкриття невизначеностей".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 7 "Похідна функції. Похідна лінійної комбінації функцій. Похідна складеної функції"
Завдання 1. (с. 28-30), Завдання 2. (с. 30-31) - потрібно відібрати по два з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12, 2.2, 2.12.
4. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 8 "Похідна функції. Похідна добутку та частки функцій".
Завдання 1 (с. 32-33) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12, 2.2, 2.12.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
13 тиждень: 27.11.-01.12.2023.
Тема: "Дотична та нормаль до кривої", "Застосування похідної для дослідження функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Похідна функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 12 "Дотична та нормаль до кривої."
Завдання 1. Знайти рівняння дотичної та нормалі до графіка функції y = f (x) у точці з абсцисою x0 . (с. 45-46), потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
4. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 13 "Застосування похідної для дослідження функції"
Завдання 1. Знайти найбільше та найменше значення функції y f (x) на відрізку [a, b], (с. 47-49) .
потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
Корисно скористатися методичним контентом "Похідна"
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
14 тиждень: 04.12.-08.12.2023.
Тема: "Загальне дослідження функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Дотична та нормаль до кривої", "Застосування похідної для дослідження функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Дослідження функції. Побудова графіка".
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 14 "Загальне дослідження функції"
Завдання 1. Виконати загальне дослідження функції.
потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
Корисно скористатися схемою для дослідження функції" і "Приклади розв"язування завдань" с. 52-70 Індивідуальні домашні завдання - 3.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
15 тиждень: 11.12.-15.12.2023.
Тема: "Загальне дослідження функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 14 "Загальне дослідження функції"
Завдання 1. ( одне завдання), згідно із формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (05.02.-18.02.2024р.)
1 тиждень: 05-09.02.2024р.
Тема: Поняття функції кількох змінних
1. Систематизація (усне опитування розв'язування базових задач) теоретичного і практичного матеріалу курсу першого семестру.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Функції кількох змінних".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 1. Функції кількох змінних. Основні поняття",
Завдання 1. Знайти область визначення вказаних функції (с. 9-10) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
2 тиждень: 12-16.02.2024р.
Тема: Поняття функції кількох змінних
1. Бути готовими до захисту завдань першого семестрового контролю попереднього заняття.
2. Опрацювати навчальний матеріал лекційного курсу "Лекція. Функції кількох змінних".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 1. Функції кількох змінних. Основні поняття
Завдання 1. Знайти область визначення вказаних функції (с. 9-10) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
ОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ, ІІ СЕМЕСТР (З 19 ЛЮТОГО 2024р.)
3 тиждень: 19.02.-23.02.2024р.
Тема: Частинні похідні
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Поняття функції кількох змінних".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Функції кількох змінних: частинні похідні функції кількох змінних; частинні похідні вищих порядків".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань теми практичної роботи на сторінках 41-43.
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 2. Частинні похідні функції кількох змінних
Завдання 1. Знайти частинні похідні 1-го порядку функції z = f (x, y)
(с. 11-13) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 3. Частинні похідні вищих порядків функції кількох змінних.
Завдання 2. Знайти частинні похідні 2-го порядку функції z= f (x, y)
на с. 14-16 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 2.7, 2.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 2.5, 2.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
4 тиждень: 26.02.-01.03.2024р.
Тема: Екстремуми функції кількох змінних
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Частинні похідні функції кількох змінних".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Функції кількох змінних: локальний екстремум функції".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань з теми практичної роботи на сторінках 52-54.
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 9. Екстремуми функції двох змінних. Локальний екстремум.
Завдання 1. Дослідити функцію z = f (x, y) на екстремуми
(с. 32-34) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
5 тиждень: 04.03.-08.03.2024р.
Тема: Екстремуми функції двох змінних
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Екстремуми функції двох змінних: локальний екстремум".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Функції кількох змінних: найбільше і найменше значення функції".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань з теми практичної роботи на сторінках 58-60.
Окрім цього опрацювати приклад "Найбільше та найменше значення функції в області"
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 10. Найбільше та найменше значення функції в області.
Завдання 1. Знайти найбільше та найменше значення функції z = f (x,y) в області D , що обмежена заданими лініями (с. 35-37) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
6 тиждень: 11.03.-15.03.2024р.
Тема: Невизначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Екстремуми функції двох змінних: найбільше і найменше значення функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Невизначнений інтегралURL (веб-посилання)
3. Виконати завдання 21, 22 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 21. Знайти інтеграл.
Завдання 22. Знайти інтеграл.
Потрібно відібрати по два приклади з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 21.№; 21.№+5; 22.№; 22.№+5
Якщо №<20, то 21.№-10; 21.№-6; 22.№-10; 22.№-6
Якщо №<30, то 21.№-19; 21.№-17; 22.№-19; 22.№-17
Якщо №<40, то 21.№-29; 21.№-24; 22.№-29; 22.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.7; 21.12; 22.7; 22.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.5; 21.9; 22.5; 22.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.4; 21.6; 22.4; 22.6.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.10; 21.15; 22.10; 22.15.
Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл", "Таблиця основних невизначених інтегралів" (с. 230-243).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
7 тиждень: 18.03.-22.03.2024р.
Тема: Невизначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невизначений інтеграл".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Невизначнений інтегралURL (веб-посилання)
3. Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл".
Опрацювати приклади розв"язування завдань: 3. Заміна змінної (с. 246-252).
У зошит занотувати на вибір розв"язання чотирьох прикладів.
4. Виконати завдання 23 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 23 . Знайти інтеграл, використовуючи відповідну заміну змінної
Потрібно відібрати по два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 23.№; 23.№+5
Якщо №<20, то 23.№-10; 23.№-6
Якщо №<30, то 23.№-19; 23.№-17
Якщо №<40, то 23.№-29; 23.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.7; 23.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.5; 23.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.4; 23.6.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.10; 23.15.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
8 тиждень: 25.03.-29.03.2024р.
Тема: Невизначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невизначений інтеграл".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Невизначнений інтегралURL (веб-посилання)
3. Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл".
Опрацювати приклади розв"язування завдань: 4. Інтегрування частинами (с. 255-259). У зошиті занотувати на вибір розв"язання чотирьох прикладів.
4. Виконати завдання 24 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 24 . Знайти інтеграл за формулою інтегрування частинами,
потрібно відібрати по два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 24.№; 24.№+5
Якщо №<20, то 24.№-10; 24.№-6
Якщо №<30, то 24.№-19; 24.№-17
Якщо №<40, то 24.№-29; 24.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.7; 24.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.5; 24.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.4; 24.6.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.10; 24.15.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
9 тиждень: 01.04.-05.04.2024р.
Тема: Визначений інтеграл
Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невизначений інтеграл (інтегрування частинами).
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція Визначений інтеграл"
3. Виконати завдання 25 "Практична робота. Визначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 25. Обчислити інтеграл за формулою Ньютона-Лейбніца
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 25.№; 25.№+5;
Якщо №<20, то 25.№-10; 25.№-6;
Якщо №<30, то 25.№-19; 25.№-17;
Якщо №<40, то 25.№-29; 25.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.7; 25.12;
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.5; 25.9;
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.4; 25.6;
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.10; 25.15.
Корисно скористатися методичним контентом "Визначений інтеграл - 1".
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
10 тиждень: 08.04.-12.04.2024р.
Тема: Визначений інтеграл (заміна змінної)
Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Визначений інтеграл (формула Ньютона Лейбніца)"
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція Визначений інтеграл"
3. Виконати домашні завдання (ІДЗ) із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2"
Завдання 19. Обчислити інтеграл, використовуючи відповідну заміну
змінної (с.27-29).
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 19.№; 19.№+5;
Якщо №<20, то 19.№-10; 19.№-6;
Якщо №<30, то 19.№-19; 19.№-17;
Якщо №<40, то 19.№-29; 19.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 19.7; 19.12;
Для прикладу, якщо №=15, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 19.5; 19.9;
Для прикладу, якщо №=23, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 19.4; 19.6;
Для прикладу, якщо №=39, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 19.10; 19.15.
Корисно скористатися методичним контентом " Визначений інтеграл - 1"
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
11 тиждень: 15.04.-19.04.2024р.
Тема: Визначений інтеграл (інтегрування частинами)
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Визначений інтеграл (метод заміни змінної)"
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція Визначений інтеграл"
3. Виконати домашні завдання (ІДЗ) із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2"
Завдання 20. Обчислити інтеграл за формулою інтегрування частинами.
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 20.№; 20.№+5;
Якщо №<20, то 20.№-10; 20.№-6;
Якщо №<30, то 20.№-19; 20.№-17;
Якщо №<40, то 20.№-29; 20.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то ІДЗ із такі: 20.7; 20.12;
Для прикладу, якщо №=15, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 20.5; 20.9;
Для прикладу, якщо №=23, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 20.4; 20.6;
Для прикладу, якщо №=39, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 20.10; 20.15.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!