Skip to main content
Освітній портал
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
Skip Online users
Online users
No online users (last 5 minutes)
  1. Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі
  2. Мистецтво готельного бізнесу

Мистецтво готельного бізнесу

Як зробити так, щоб гість бажав повертатись в готель

Цей серіал надасть базові знання про контроль якості готельних послуг на всіх рівнях комунікації гостя в готелі. Експерти допоможуть посилити впевненість працівників готелю в доцільності сервісного обслуговування. Зокрема, серіал містить робочі інструменти, що зроблять роботу працівників ефективнішою, а перебування гостя комфортнішим.

Проходження курсу дозволить отримати 5 балів до практичного заняття теми №8

Click on Мистецтво готельного бізнесу to open the resource.
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle