Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі
Структура за темами
-
-
-
Як туристичні локації зробити доступними для людей з інвалідністю
Переглянувши серії, ви дізнаєтеся про варіанти інклюзивного дозвілля, архітектурну доступність у готелях та інших закладах, правильну комунікацію та взаємодію з людьми, що мають певні порушення, а також як проводити екскурсії для туристів із посттравматичним стресовим розладом. І чи правда, що під час війни цей діагноз виникає мало не у всіх.
Проходження курсу дозволить отримати 5 балів до одного практичного заняття теми №9
-
Як зробити так, щоб гість бажав повертатись в готель
Цей серіал надасть базові знання про контроль якості готельних послуг на всіх рівнях комунікації гостя в готелі. Експерти допоможуть посилити впевненість працівників готелю в доцільності сервісного обслуговування. Зокрема, серіал містить робочі інструменти, що зроблять роботу працівників ефективнішою, а перебування гостя комфортнішим.
Проходження курсу дозволить отримати 5 балів до практичного заняття теми №8
-