Skip to main content
Side panel
Освітній портал
English (en)
Українська (uk)
English (en)
You are currently using guest access (
Log in
)
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Home
Calendar
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Home
Courses
Для викладачів (кафедри)
Факультет бізнесу та сфери обслуговування
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Матеріал до лекційних і практичних занять
Курс Імідж як феномен сучасного світу
Курс Імідж як феномен сучасного світу
Click
Іміджелогія- презентація.ppt
link to view the file.
◄ Рекомендована література_Бренд-менеджмент_Смерічевський С_
Jump to...
Jump to...
Навчально-методичне забезпечення
Академічна доброчесність
Виконані Практичні роботи надсилати на електронну пошту: org_glo@ztu.edu.ua
241 РП 2023 Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС
Критерії оцінювання
Література
241_Методичні рекомендації для практичних занять" Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС"
Навчальний посібник_Бренд-менеджмент теорія і практика_Струтинська І.В.
Рекомендована література_Бренд-менеджмент_Смерічевський С_
Тема 1ІМІДЖ ЯК ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ІМІДЖОЛОГІЇ. ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ ІМІДЖУ
Тема: БРЕНД, ІМІДЖ ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ
Тема САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЇ ІМІДЖУВАННЯ
ТЕМА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОСТИННОСТІ
Тема ІМІДЖУВАННЯ ЯК СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Тести
Практичне заняття 0502
Практична робота 1502
Практична робота 2202
Практична робота 41403
Практична робота 5
Практична робота 6
Створення ефективних DMO для туристичного розвитку
Що таке брендинг і навіщо він потрібен?
Тема 1ІМІДЖ ЯК ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ІМІДЖОЛОГІЇ. ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ ІМІДЖУ ►