Skip to main content
Side panel
Освітній портал
English (en)
Українська (uk)
English (en)
You are currently using guest access (
Log in
)
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Home
Calendar
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Home
Courses
Для викладачів (кафедри)
Факультет бізнесу та сфери обслуговування
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
General
Рекомендована література_Бренд-менеджмент_Смерічевський С_
Рекомендована література_Бренд-менеджмент_Смерічевський С_
Click
БРЕНД МЕНЕДЖМЕНТ_2019_ПОСІБНИК.pdf
link to view the file.
◄ Навчальний посібник_Бренд-менеджмент теорія і практика_Струтинська І.В.
Jump to...
Jump to...
Навчально-методичне забезпечення
Академічна доброчесність
Виконані Практичні роботи надсилати на електронну пошту: org_glo@ztu.edu.ua
241 РП 2023 Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС
Критерії оцінювання
Література
241_Методичні рекомендації для практичних занять" Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС"
Навчальний посібник_Бренд-менеджмент теорія і практика_Струтинська І.В.
Курс Імідж як феномен сучасного світу
Тема 1ІМІДЖ ЯК ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ІМІДЖОЛОГІЇ. ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ ІМІДЖУ
Тема: БРЕНД, ІМІДЖ ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ
Тема САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЇ ІМІДЖУВАННЯ
ТЕМА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОСТИННОСТІ
Тема ІМІДЖУВАННЯ ЯК СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Тести
Практичне заняття 0502
Практична робота 1502
Практична робота 2202
Практична робота 41403
Практична робота 5
Практична робота 6
Створення ефективних DMO для туристичного розвитку
Що таке брендинг і навіщо він потрібен?
Курс Імідж як феномен сучасного світу ►