Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Освітній портал
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Маркетинг в готельно-ресторанній справі
На головну
Календар
Маркетинг в готельно-ресторанній справі
На головну
Курси
Для викладачів (кафедри)
Факультет бізнесу та сфери обслуговування
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Маркетинг в готельно-ресторанній справі
МАРКЕТИНГ / МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ (ГРС-4, ТЗ-8)
Завдання до практичного заняття 4.
Завдання до практичного заняття 4.
Клацніть
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 4на мудл.docx
для перегляду файлу
◄ Тема 4.2. Маркетингове дослідження ринку готельного і ресторанного господарстваФайл
Перейти до...
Перейти до...
Неформальна освіта
Посилання на курс: https://vumonline.ua/course/creation-of-effective-dmo/
Посилання на курс: https://prometheus.org.ua/course/coursev1:Prometheus+MARKETING101+2015_T2
Посилання на курс: https://prometheus.org.ua/course/coursev1:Illinois+DMMS101+2023_T3
https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+ENG001+2024_1/about https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+POL001+2024_2/about https://prometheus.org.ua/course/course-v1:MinAgro+HACCP101+2019_T2
https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+ENG001+2024_1/about https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+POL001+2024_2/about https://prometheus.org.ua/course/course-v1:MinAgro+HACCP101+2019_T2
ОК 27 Маркетинг в ГРС
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ"
Методичні рекомендації для проведення практичних занять
Методичні рекомендації для самостійної роботи
Цифровий маркетинг
Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності
Тема 1. Концепція маркетингу в індустрії гостинності
Завдання до практичного заняття 1.
Тема 2. Маркетингове середовище, його вплив на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття 2.
Тема 3.1. Маркетингове дослідження – основа для визначення ринкових можливостей готелів і ресторанів
Тема 3.2. Маркетингове дослідження – основа для визначення ринкових можливостей готелів і ресторанів
Завдання до практичного заняття 3.
Самостійна робота 1
Тема 4.1. Маркетингове дослідження ринку готельного і ресторанного господарства
Тема 4.2. Маркетингове дослідження ринку готельного і ресторанного господарстваФайл
Завдання до практичного заняття.
Тема 5. Маркетингові дослідження конкурентів
Завдання до практичного заняття 5.
Тема 6. Методологічні основи маркетингових досліджень споживачів
Тема 7. Сегментація ринку як інструмент маркетингу: поняття, визначення, категорії
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 1
Тема 8. Маркетингова продуктова політика
Задвння до практичного заняття
Тема 9. Цінова політика закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття
Тема 10. Збутова політика закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття
Завдання до практичного заняття - реклама
Тема 11. Маркетингова політика комунікацій закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття 1
Завдання до практичного заняття 2
Тема 12. Організація та контроль маркетингової діяльності
завдання до практичного заняття
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 2
Завдання для з.ф.н.
Тестові завдання
Завдання до самостійної роботи 1
Завдання до самостійної роботи 2
Тема 1
Тема 2
Тема 3
Тема 4
Тема 5
Тема 6
Тема 7
Teма 8
Практичне заняття 1-2
Практичні заняття 2-3
Практичне заняття 5-6
Практичне заняття 7-8
Практичне заняття 9-10
Практичні завдання 11-12
Задачі до практичного заняття 12
Контрольна робота 1
Контрольна робота 2
Практичне заняття 14
Завдання до практичного заняття. ►