Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Освітній портал
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
На головну
Календар
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
На головну
Курси
Для викладачів (кафедри)
Факультет бізнесу та сфери обслуговування
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Іміджологія та бренд-менеджмент в готельно-ресторанній справі
Загальне
Навчально-методичне забезпечення
Пошук на форумах
Пошук на форумах
Навчально-методичне забезпечення
Новини й оголошення
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Перейти до...
Перейти до...
Академічна доброчесність
Виконані Практичні роботи надсилати на електронну пошту: org_glo@ztu.edu.ua
241 РП 2023 Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС
Критерії оцінювання
Література
241_Методичні рекомендації для практичних занять" Іміджологія та бренд-менеджмент в ГРС"
Навчальний посібник_Бренд-менеджмент теорія і практика_Струтинська І.В.
Рекомендована література_Бренд-менеджмент_Смерічевський С_
Курс Імідж як феномен сучасного світу
Тема 1ІМІДЖ ЯК ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ІМІДЖОЛОГІЇ. ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ ІМІДЖУ
Тема: БРЕНД, ІМІДЖ ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ
Тема САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЇ ІМІДЖУВАННЯ
ТЕМА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОСТИННОСТІ
Тема ІМІДЖУВАННЯ ЯК СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Тести
Практичне заняття 0502
Практична робота 1502
Практична робота 2202
Практична робота 41403
Практична робота 5
Практична робота 6
Створення ефективних DMO для туристичного розвитку
Що таке брендинг і навіщо він потрібен?
Академічна доброчесність ►