2

Ознайомитися з кодексом професійної етики UAPR (Дадаток А).

Даний документ розроблявся на основі міжнародних стандартів PR-індустрії, представлених на Римській та Стокгольмській конвенціях Міжнародною Організацією Консультантів у Галузі Комунікацій (ICCO). Згодом ці стандарти здобули підтримку Організації Об’єднаних Націй і фактично стали стандартами міжнародної PR-практики. Кодекс включає 50 положень, які стосуються професійної діяльності, комісійних виплат, поведінки по відношенню до клієнтів та працівників, а також проблеми дискримінації. Дати відповіді на наступні питання:

1. Яке основне завдання кодексу професійної етики UAPR?

2. Які професійні якості, проголошуються в кодексі професійної етики UAPR як обов’язкові?

3. Які положення Вам більше всього імпонують?

4. Які положення Ви б хотіли використовувати в своїй професійній діяльності?

5. З якими положеннями Ви готові подискутувати? Чому?

6. Спробуйте дати оцінку ефективності даного кодексу в умовах української політичної дійсності.