2
Ознайомитися з кодексом професійної етики UAPR (Дадаток А).
Даний документ розроблявся на основі міжнародних стандартів PR-індустрії, представлених на Римській та Стокгольмській конвенціях Міжнародною Організацією Консультантів у Галузі Комунікацій (ICCO). Згодом ці стандарти здобули підтримку Організації Об’єднаних Націй і фактично стали стандартами міжнародної PR-практики. Кодекс включає 50 положень, які стосуються професійної діяльності, комісійних виплат, поведінки по відношенню до клієнтів та працівників, а також проблеми дискримінації. Дати відповіді на наступні питання:
1. Яке основне завдання кодексу професійної етики UAPR?
2. Які професійні якості, проголошуються в кодексі професійної етики UAPR як обов’язкові?
3. Які положення Вам більше всього імпонують?
4. Які положення Ви б хотіли використовувати в своїй професійній діяльності?
5. З якими положеннями Ви готові подискутувати? Чому?
6. Спробуйте дати оцінку ефективності даного кодексу в умовах української політичної дійсності.