1
Зміст реферату повинен логічно відповідати плану. Основною вимогою при написанні є глибоке і всебічне висвітлення передбачених планом питань, грамотне і охайне оформлення. Мінімальний обсяг реферату 15-20 сторінок формату А4 друкованого тексту. Реферат складається з таких елементів: титульний лист, зміст, вступ, пункти (підпункти), висновки, список літератури. Поля: ліве поле – 30 мм, праве – 15 мм, верхнє і нижнє – 20 мм. Список джерел – 10-15 найменувань. Шрифт та розмір – Times New Roman, 14. Міжрядковий інтервал – 1,5. Абзац – 1,25.
- Аналіз використання Facebook та інших соціальних мереж під час виборчих кампаній.
- Аналіз сайтів українських політичних партії.
- Виборчі Інтернет-технології: досвід Німеччини, Франції, Великої Британії, США.
- Електоральні технології: сутність та особливості реалізації.
- Ефективність виборчих технологій в Україні.
- Законодавче поле України щодо протидії дезінформації в ІТ-технологіях.
- Класифікації технологій політичного маркетингу.
- Методика використання ЗМІ у виборчій кампанії.
- Механізми впливу держави на громадську думку.
- Нові інформаційні технології в політиці.
- Сучасні технології політичних процесів та політичний маркетинг: інструменти владарювання сучасності.
- Психологія зміцнення авторитету суб'єкта політики
- Регіональні особливості розвитку засобів масових комунікацій в Україні.
- Розвиток засобів масових комунікацій в Україні.
- Роль маркетингових досліджень у виборчих кампаніях.
- Світовий попит протидії фейк-ньюс.
- Сутність та мотивація електоральної поведінки споживачів політичного товару.
- Технології політичного маніпулювання в умовах сучасної демократії.
- Технології політичного маркетингу в зарубіжній та вітчизняній електоральній практиці.
- Технології формування політичного іміджу.
- Технологічність політичних маркетингових досліджень.
- Типологія груп громадськості.
- Форми й методи передвиборчої агітації, засновані на сучасних інформаційних технологіях.
- Формування команди кандидата.
- Як політики «воюють» в Інтернеті.