1

Зміст реферату повинен логічно відповідати плану. Основною вимогою при написанні є глибоке і всебічне висвітлення передбачених планом питань, грамотне і охайне оформлення. Мінімальний обсяг реферату 15-20 сторінок формату А4 друкованого тексту. Реферат складається з таких елементів: титульний лист, зміст, вступ, пункти (підпункти), висновки, список літератури. Поля: ліве поле – 30 мм, праве – 15 мм, верхнє і нижнє – 20 мм. Список джерел – 10-15 найменувань. Шрифт та розмір – Times New Roman, 14. Міжрядковий інтервал – 1,5. Абзац – 1,25.

  1.  Аналіз використання Facebook та інших соціальних мереж під час виборчих кампаній.
  2.  Аналіз сайтів українських політичних партії.
  3.  Виборчі Інтернет-технології: досвід Німеччини, Франції, Великої Британії, США.
  4. Електоральні технології: сутність та особливості реалізації.
  5.  Ефективність виборчих технологій в Україні.
  6.  Законодавче поле України щодо протидії дезінформації в ІТ-технологіях.
  7. Класифікації технологій політичного маркетингу.
  8. Методика використання ЗМІ у виборчій кампанії.
  9. Механізми впливу держави на громадську думку.
  10. Нові інформаційні технології в політиці.
  11. Сучасні технології політичних процесів та політичний маркетинг: інструменти владарювання сучасності.
  12. Психологія зміцнення авторитету суб'єкта політики
  13. Регіональні особливості розвитку засобів масових комунікацій в Україні.
  14. Розвиток засобів масових комунікацій в Україні.
  15. Роль маркетингових досліджень у виборчих кампаніях.
  16. Світовий попит протидії фейк-ньюс.
  17. Сутність та мотивація електоральної поведінки споживачів політичного товару.
  18. Технології політичного маніпулювання в умовах сучасної демократії.
  19. Технології політичного маркетингу в зарубіжній та вітчизняній електоральній практиці.
  20. Технології формування політичного іміджу.
  21. Технологічність політичних маркетингових досліджень.
  22. Типологія груп громадськості.
  23.  Форми й методи передвиборчої агітації, засновані на сучасних інформаційних технологіях.
  24. Формування команди кандидата.
  25.  Як політики «воюють» в Інтернеті.