Практичне заняття №4

Завдання на 4, теоретичний семінар. Читаємо Арістотеля і Буало. Всі. Будь ласка, уважно прочитайте схему роботи, зверніть увагу, які розділи потрібні, ретельно поставтеся до інструкцій щодо ролей. Зараз вони дещо змінені.
https://docs.google.com/document/d/1sKsWelnuktmtrhRsA1CtdXPR7kGBeSgGV-FXH8qzQuo/edit?usp=sharing

порядок роботи на теоретичному семінарі:

 

 

1. Увага, обговорюються обидва твори в кожній групі. 

2. Ролі можете переставляти, таблицю додам тоді пізніше

 

3. Працюємо в дещо іншому порядку:

3.1. Саммарайзери

По одному на твір (виберу рандомно, з якої саме групи) Озвучують максимально стисло (до 5 речень) анотацію творів. Спочатку 1 людина - Арістотеля. Потім - друга людина - Буало. 

3.2. DL 

всі по порядку, ставлять свої питання всій аудиторії. 

Увага! Слідкувати за запитаннями колег, не повторювати питань

Відповідати послідовно. 

Можна ставити одразу всі 5 питань від групи, але тоді будьте уважні при відповіді. 

Я слідкую за відповідями, зараховую бали. 

3.3. WM 

озвучують по 5 термінів (з двох творів), які виписали, коментують їх роль в сучасному використанні. Починає группа за рендом чойс, всі інші читають та доповнюють. 

Не повторюватися!

3.4 PP 

озвучують ті 3 уривки (з двох творів), які видалися вам цікавими чи незрозумілими.  Коментуємо, обговорюємо. Не повторюємося. Починає группа за рендом чойс. 

3.5. Коннектори

Озвучують 2-3 приклади з тих творів, ЯКІ МИ ВЖЕ ПРОЧИТАЛИ, які можуть слугувати ілюстраціями до теоретичних положень Арістотеля чи Буало. 

3.6 СС

озвучують 2 приклади (по одному з кожного твору), які ілюструють культурні особливості країни чи епохи. Починає группа за рендом чойс. Інші слухають та коментують, ставлять питання, доповнюють. 

 

перед початком семінару я визначу рендом чойс груп, які починають для кожної ролі.

 

Тема 4 

Нормативна поетика (від Арістотеля до Буало).

 

Теоретичні питання для обговорення

 

1. Види поезії відповідно до об’єктів відтворення а) об’єктивна розповідь (епос), б) особистий виступ оповідача (лірика), в) відтворення подій у дії (драма). 

2. Виникнення трагедії та комедії. Катарсис.

3. Триєдність драми за Арістотелем і Буало. 

4. Поняття стилю за Буало 

5. Застосування принципів поетики Арістотеля і Буало до вивчених творів. 

 

Семінар 4.

Арістотель. Поетика. Київ, Мистецтво, 1967. Розділи: І – VІІІ. С. 39 – 54. http://shron1.chtyvo.org.ua/Aristotle/Poetyka_vyd_1967.pdf  (посилання перевірене!)

(Арістотель через і – за новим правописом)

., 1967

Буало Н. Мистецтво поетичне. пер. М.Т. Рильського К. https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=2385 . Конспект: Пісні 1-3. Виписати цитати, що ілюструють основні принципи художньої творчості, характеристику жанрів та стилів.м