Практичне заняття №2

  • Семінар 2 

ПЛ 10 - 27.02. Вівторок-2

РОБОТИ ЗДАТИ В ФОРМУ ДО 19.00 Понеділка 26.02

 

 ПЛ-10

ПЛ-10

підгрупа

DL

Sum

Cnr

WM

PP

CC

Героїчний епос Європи. Взаємодія язичницького та християнського світогляду. Інверсія мотивів

1  

Осіпчук Дар’я  

Легенька Софія  

Мамрай Анастасія  

Градовчук Катерина  

Кравчук Олександра  

Ліпінська Вікторія  

Лицарський роман. Артуріана. Поет і Прекрасна Дама

2  

Дідківська Олександра  

Бойчук Анастасія  

Сергійчук Максим 

Стахівський 

Станіслав  

Лелета Вероніка  

Малькова Анна 

Мирончук Ілона  

Герой-шахрай.

3  

Бобриньова Анастасія  

Кухарська Анна  

Корнійчук Вікторія  

Дудка Яна  

Бардаш Олександра   

Гуменна Дарина  

Денисовська Катерина  




ПЛ-9 - 29.02 Четвер-2

РОБОТИ ЗДАТИ В ФОРМУ ДО 19.00 середи 28.02

 

ПЛ-9

підгрупа

DL

Sum

Cnr

WM

PP

CC

Героїчний епос Європи. Взаємодія язичницького та християнського світогляду. Інверсія мотивів

1 +1
(10)

Тимків Анастасія 5

Хоцький Юрій 5

Ніжнік Анна 5

Процишина Валерія, 5

Кукілєва  5 Марія 

Самчик Валерія 5

Логінська Марія 5

Лицарський роман. Артуріана. Поет і Прекрасна Дама

2    (9)

Лакизюк Вікторія 5

Михальчук Юлія 5

Романюк

Олександра 5

Лебедєва Наталія 5

Войтко Вікторія 5

Якимчук Анна 5

Кирилюк

Олександр 5

Герой-шахрай.

3  +1+1

(11)

Феклістова Катерина 5

Яковенко Ангеліна 5

Мулик Марія 5

Брусніцина Анна 5

Данилюк Софія 5

Якушенко Дмитро 5

Семенець Надія 5

Кучук Вікторія 5

 

 

Література до семінару:

 

1. Героїчний епос Європи. Взаємодія язичницького та християнського світогляду. Інверсія мотивів. Порівняйте прочитане з античним та міфологічним розумінням героя. Подумайте, які елементи міфологічного світогляду оприявнюються в уривку з епосу.

а). Пісня про Нібелунгів: Як Гунтер переміг Брюнгільду
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8558 (с.5 і далі)

б). Прочитайте уривок із постмодерністського твору: Дж. Гарднер "Гренденль" (уривок. Джерело: "Література західного Середньовіччя", Вінниця, Нова Книга, 2005 С 147-149) Подумайте, що відбувається з міфологічним сюжетом в творі ХХ сторіччя. Чим викликана інверсія мотиву? 

 

2.  Лицарський роман. Артуріана. Поет і Прекрасна Дама:

Порівняйте зображення дами серця в лицарському романі та в ліриці доби Відродження. Що, на вашу думку, змінилося в образі Прекрасної Дами. Жозеф Бедьє. "Роман про Трістана та Ізольду" https://chtyvo.org.ua/authors/Bedie_Zhozef/Roman_pro_Tristana_ta_Izoldu/ 

Розділи: 11, 12, 15, 19 

  1. Данте: Сонети до Беатріче, Vita Nuova, https://www.ukrlib.com.ua/world/author.php?id=88 (сонети за вибором)

  2. Петрарка: Сонети до Лаури https://www.ukrlib.com.ua/world/author.php?id=105 (сонети за вибором).

 

3. Герой-шахрай

В кому з персонажів п’єси ви вбачаєте образ шахрая, в кому – блазня? Яка їхня функція в сюжеті? На чиєму боці симпатії глядача (читача)

Лопе де Вега, Собака на сіні 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2456

 

Додаткова література
https://chtyvo.org.ua/authors/Kurtsius_Ernst_Robert/Yevropeiska_literatura_i_latynske_serednovichchia/ Ернст Роберт Курціус. Європейська література і латинське середньовіччя / Переклав з нім. Анатолій Онишко. - Львів: Літопис, 2007. - 752 с. 

 

Жак Ле Гофф Середньовічна уява  (пер. Ярема Кравець) https://chtyvo.org.ua/authors/Jacques_Le_Goff/Serednovichna_uiava/