Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Освітній портал
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Маркетинг в готельно-ресторанній справі
На головну
Календар
Маркетинг в готельно-ресторанній справі
На головну
Курси
Для викладачів (кафедри)
Факультет бізнесу та сфери обслуговування
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи
Маркетинг в готельно-ресторанній справі
МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ (ЗГРС-21-1, ЗГРС-20-1с, ЗГРС-19-1) - д.е.н., Климчук А.О.
Завдання для з.ф.н.
Завдання для з.ф.н.
Опрацюватилекційний матеріал, поданий вище, та пройти тестування. Виконати самостійну роботу.
◄ МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 2
Перейти до...
Перейти до...
Неформальна освіта
Посилання на курс: https://vumonline.ua/course/creation-of-effective-dmo/
Посилання на курс: https://prometheus.org.ua/course/coursev1:Prometheus+MARKETING101+2015_T2
Посилання на курс: https://prometheus.org.ua/course/coursev1:Illinois+DMMS101+2023_T3
https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+ENG001+2024_1/about https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+POL001+2024_2/about https://prometheus.org.ua/course/course-v1:MinAgro+HACCP101+2019_T2
https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+ENG001+2024_1/about https://navoica.pl/courses/course-v1:UEP+POL001+2024_2/about https://prometheus.org.ua/course/course-v1:MinAgro+HACCP101+2019_T2
ОК 27 Маркетинг в ГРС
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ"
Методичні рекомендації для проведення практичних занять
Методичні рекомендації для самостійної роботи
Цифровий маркетинг
Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності
Тема 1. Концепція маркетингу в індустрії гостинності
Завдання до практичного заняття 1.
Тема 2. Маркетингове середовище, його вплив на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття 2.
Тема 3.1. Маркетингове дослідження – основа для визначення ринкових можливостей готелів і ресторанів
Тема 3.2. Маркетингове дослідження – основа для визначення ринкових можливостей готелів і ресторанів
Завдання до практичного заняття 3.
Самостійна робота 1
Тема 4.1. Маркетингове дослідження ринку готельного і ресторанного господарства
Тема 4.2. Маркетингове дослідження ринку готельного і ресторанного господарстваФайл
Завдання до практичного заняття 4.
Завдання до практичного заняття.
Тема 5. Маркетингові дослідження конкурентів
Завдання до практичного заняття 5.
Тема 6. Методологічні основи маркетингових досліджень споживачів
Тема 7. Сегментація ринку як інструмент маркетингу: поняття, визначення, категорії
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 1
Тема 8. Маркетингова продуктова політика
Задвння до практичного заняття
Тема 9. Цінова політика закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття
Тема 10. Збутова політика закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття
Завдання до практичного заняття - реклама
Тема 11. Маркетингова політика комунікацій закладів готельно-ресторанного господарства
Завдання до практичного заняття 1
Завдання до практичного заняття 2
Тема 12. Організація та контроль маркетингової діяльності
завдання до практичного заняття
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 2
Тестові завдання
Завдання до самостійної роботи 1
Завдання до самостійної роботи 2
Тема 1
Тема 2
Тема 3
Тема 4
Тема 5
Тема 6
Тема 7
Teма 8
Практичне заняття 1-2
Практичні заняття 2-3
Практичне заняття 5-6
Практичне заняття 7-8
Практичне заняття 9-10
Практичні завдання 11-12
Задачі до практичного заняття 12
Контрольна робота 1
Контрольна робота 2
Практичне заняття 14
Тестові завдання ►