А7 - Фізична культура і спорт (Фізична культура і спорт )
Topic outline
-
Формування компетентностей, необхідних для професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту, із фокусом на розвиток лідерських якостей, соціальної відповідальності та конкурентоспроможності здобувачів.
-
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері фізичної культури і спорту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів наук з фізичного виховання і спорту, та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК 1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 2. Здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 3. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
ЗК 4. Здатність працювати в команді.
ЗК 5. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК 9. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 10. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК 11. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
ЗК 12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 13. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
СК 1. Здатність забезпечувати формування фізичної культури особистості.
СК 2. Здатність проводити тренування та супроводження участі спортсменів у змаганнях.
СК 3. Здатність до організації оздоровчо-рекреаційної рухової активності різних груп населення.
СК 4. Здатність визначати заходи з фізкультурно-спортивної реабілітації та форми адаптивного спорту для осіб, що їх потребують.
СК 5. Здатність зміцнювати здоров’я людини шляхом використання рухової активності, раціонального харчування та інших чинників здорового способу життя.
СК 6. Здатність до розуміння ретроспективи формування сфери фізичної культури і спорту.
СК 7. Здатність застосовувати знання про будову та функціонування організму людини.
СК 8. Здатність проводити біомеханічний аналіз рухових дій людини.
СК 9. Здатність надавати долікарську допомогу під час виникнення невідкладних станів.
СК 10. Здатність здійснювати навчання, виховання та соціалізацію людини у сфері фізичної культури і спорту, застосовуючи різні педагогічні методи та прийоми.
СК 11. Здатність аналізувати прояви психіки людини під час занять фізичною культурою і спортом.
СК 12. Здатність використовувати спортивні споруди, спеціальне обладнання та інвентар.
СК 13. Здатність застосовувати сучасні технології управління суб’єктами сфери фізичної культури і спорту.
СК 14. Здатність до безперервного професійного розвитку.
-
ПР 1. Здійснювати аналіз суспільних процесів у сфері фізичної культури і спорту, демонструвати власне бачення шляхів розв’язання існуючих проблем.
ПР 2. Спілкуватися українською та іноземною мовами у професійному середовищі, володіти фаховою термінологією та професійним дискурсом, дотримуватися етики ділового спілкування.
ПР 3. Уміти обробляти дані з використанням сучасних інформаційних та комунікаційних технологій.
ПР 4. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне та самокритичне мислення.
ПР 5. Засвоювати нову фахову інформацію, оцінювати й представляти власний досвід, аналізувати й застосовувати досвід колег.
ПР 6. Мати базові знання з проведення досліджень проблем фізичної культури і спорту, підготовки та оформлення наукової праці.
ПР 7. Здійснювати навчання руховим діям та розвиток рухових якостей людини в умовах різних форм організації занять фізичними вправами.
ПР 8. Здійснювати заходи з підготовки спортсменів, організації й проведення спортивних змагань.
ПР 9. Демонструвати готовність до зміцнення особистого та громадського здоров'я шляхом використання рухової активності людини та інших чинників здорового способу життя, проведення роз’яснювальної роботи серед різних груп населення.
ПР 10. Оцінювати рухову активність людини та її фізичний стан, складати та реалізовувати програми кондиційного тренування, організовувати та проводити фізкультурно-оздоровчі заходи.
ПР 11. Обґрунтовувати вибір заходів з фізкультурно-спортивної реабілітації та адаптивного спорту.
ПР 12. Аналізувати процеси становлення та розвитку різних напрямів спорту, олімпійського руху та олімпійської освіти на міжнародному та національному рівнях.
ПР 13. Використовувати засвоєні уміння і навички занять популярними видами рухової активності оздоровчої спрямованості.
ПР 14. Застосовувати у професійній діяльності знання анатомічних, фізіологічних, біохімічних, біомеханічних та гігієнічних аспектів занять фізичною культурою і спортом.
ПР 15. Визначати функціональний стан організму людини та обґрунтовувати вибір засобів профілактики перенапруження систем організму осіб, які займаються фізичною культурою і спортом.
ПР 16. Надавати долікарську медичну допомогу при невідкладних станах та патологічних процесах в організмі людини.
ПР 17. Знати та розуміти сутність, принципи, методи, форми та організацію процесу навчання і виховання людини.
ПР 18. Аналізувати психічні процеси, стани та властивості людини під час занять фізичною культурою і спортом.
ПР 19. Аргументувати управлінські рішення для вирішення проблем, які виникають в роботі суб’єктів фізичної культури і спорту; мати навички лідерства.
ПР 20. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.
ПР 21. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
ПР 22. Вміти ідентифікувати та аналізувати проблеми, пов’язані з корупцією та недоброчесністю, формувати та оцінювати шляхи їх вирішення, як у професійній діяльності, так і у суспільному житті на рівні, необхідному для формування нетерпимості до будь-яких проявів недоброчесності задля утвердження цінностей доброчесного суспільства.
-
-