Topic outline

  • Проєкт ОНП

    Зауваження та рекомендації щодо освітньо-наукової програми Ви можете надіслати на електронну адресу гаранта програми - Сіделковського Олексія Леоновича, доктора юридичних наук, професора кафедри права та правоохоронної діяльності: kppd_sol@ztu.edu.ua.

  • ОНП

  • Мета та особливості

    Мета. Підготувати висококваліфікованого, конкурентоспроможного, інтегрованого у міжнародний освітньо-науковий простір фахівця, здатного до самостійної науково-дослідницької, науково-організаційної, науково-педагогічної роботи в закладах вищої освіти і науково-дослідних установах, а також практичної діяльності у сфері права.

    Особливості. Освітньо-наукова програма спрямована на розвиток методологічної, дослідницької та комунікативної компетенцій. 
    Особливістю програми є те, що перелік вибіркових дисциплін дозволяє набути не тільки професійні компетентності за напрямом дослідження, але і предметними напрямами, що дотичні до тематики наукового дослідження.
    Згідно освітньо-наукової програми, підготовка науковця-дослідника у сфері права включає у себе: розвиток здібностей до критичного і аналітичного мислення; вивчення доктрини національного права; здатність до інформаційно-аналітичної діяльності; набуття знань і компетентностей щодо новітніх досягнень в галузі інформаційних технологій; набуття досвіду науково-педагогічної та науково-експертної діяльності.

  • Програмні компетентності

    Інтегральна компетентність

    Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі права, провадити дослідницько-інноваційну діяльність, що передбачає глибоке переосмислення наявних і створення нових цілісних знань, а також уміння їх впроваджувати в освітню та практичну діяльність.

    Загальні компетентності (ЗК)

    ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, формування критичного наукового світогляду, застосування системного підходу в наукових дослідженнях на рівні доктора філософії.
    ЗК 2. Здатність продукувати нові ідеї (креативність), обґрунтовувати та відстоювати їх.
    ЗК 3. Здатність вивчати іноземний досвід і працювати у міжнародному просторі; використовувати іншомовні джерела у професійній сфері.
    ЗК 4. Навички спілкування рідною та іноземною мовами в діалоговому режимі з широкою науковою спільнотою та громадськістю в певній галузі наукової та/або професійної діяльності.
    ЗК 5. Здатність використовувати новітні інформаційні технології.
    ЗК 6. Здатність реалізувати педагогічні техніки на рівні підготовки здобувачів освітнього ступеня “бакалавр” і “магістр”.
    ЗК 7. Здатність кваліфіковано формулювати результати власних наукових пошуків.
    ЗК 8. Здатність ідентифікувати об’єкти авторського права (або) суміжних прав, знати їх правову охорону та захист в Україні та світі.
    ЗК 9. Здатність до планування, розроблення та реалізації науково-дослідних проектів інноваційного характеру, співпраці зі стейкхолдерами, зацікавленими у реалізації наукового продукту.

    Спеціальні компетентності (СК)

    СК 1. Здатність кваліфікувати явища і події правової дійсності, а також розуміти характер процесів, що відбуваються у правовій системі держави як галузевій структурі.
    СК 2. Здатність до розробки актуальних міждисциплінарних науково - дослідницьких та методологічних програм у сфері осмислення та вдосконалення функціонування держави та права.
    СК 3. Здатність експертно оцінювати і тлумачити нормативно-правові акти й розробляти пропозиції щодо їх удосконалення.
    СК 4. Здатність кваліфіковано аналізувати правильність застосування нормативно-правових актів у різних сферах юридичної практики.
    СК 5. Здатність здійснювати доктринальне тлумачення норм національного права, моделювати різні варіанти вирішення складних правових проблем, прогнозувати їх правові наслідки.
    СК 6. Здатність фахово вести наукову та професійну дискусію за напрямом виконуваного дослідження.
    СК 7. Здатність до адаптації наукових результатів до потреб освітнього процесу, що формує професійні компетентності у сфері вивчення держави та права.
    СК 8. Здатність зіставляти правові норми в межах інституту, галузі, системи права, а також різних правових систем сучасності.
    СК 9. Здатність практично застосовувати знання і норми чинного законодавства у дослідницько-пошуковій, науково-педагогічній, організаційно-управлінській та юридично-прикладній діяльності.

  • Програмні результати навчання

    ПРН-1. Здійснювати наукове дослідження у відповідності до засадничих принципів логіки наукового пізнання.
    ПРН-2. Знати та дотримуватися основних засад академічної доброчесності у науковій і освітній (педагогічній) діяльності.
    ПРН-3. Застосувати сучасні інформаційні технології для пошуку, обробки та організації наукової інформації
    ПРН-4. Демонструвати знання й розуміння сучасної правової системи України загалом і окремих галузей права, зокрема.
    ПРН-5. Вміння аналізувати ефективність процесів державотворення та функціонування державного механізму.
    ПРН-6. Вміння критично оцінювати чинне вітчизняне конституційне, кримінальне, кримінальне процесуальне законодавство, законодавство, що регулює сфери судоустрою, прокуратури та адвокатури, а також знати практику його застосування.
    ПРН-7. Формулювати пропозиції щодо забезпечення високого рівня підготовки проєктів законів, інших нормативно-правових актів та актів застосування права.
    ПРН-8. Встановлювати загальні закономірності і тенденції розвитку правових явищ, визначати проблеми нормотворення та правозастосування, надавати науково-обґрунтовані пропозиції щодо удосконалення національної правової системи.
    ПРН-9. Усно і письмово представляти результати власного дослідження українською мовою на основі знання мовних норм і мовної організації наукових текстів різних жанрів.
    ПРН-10. Ґрунтовно володіти граматикою (частини мови, структура речення, пунктуація) для коректного застосування наукового стилю англійської мови.
    ПРН-11. Демонструвати високу педагогічну майстерність, викладати на належному науково методичному рівні навчальні дисципліни відповідно до профілю освітньо-наукової спеціалізації.
    ПРН-12. Вміння презентувати результати власного наукового дослідження на науково- практичних заходах та через наукові видання, у тому числі іноземною мовою (у монологічному та діалоговому режимі).