Структура за темами

  • Освітньо-професійна програма (затверджена)

  • Проєкт ОПП

    Зауваження та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати на електронну адресу кафедри робототехніки, електроенергетики та автоматизації ім. проф. Б.Б.Самотокіна (agromovoy@ztu.edu.ua).

  • Відгуки стейкхолдерів

  • Мета та особливості освітньої програми

    Підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних, інтегрованих у європейській та світовий науково-освітній простір фахівців, які володіють системою знань у галузі автоматизації та приладобудування, здатних формулювати, розв’язувати й узагальнювати спеціалізовані науково-практичні задачі у своїй професійній діяльності з використанням фундаментальних та спеціальних прикладних методів систем автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій та  вміти ефективно вирішувати інноваційні задачі відповідного рівня, працювати у закладах вищої освіти, наукових установах та на провідних підприємствах України та за кордоном.

  • Компетентності

    Інтегральна компетентність

    Здатність продукувати нові ідеї, розв'язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.

    Загальні компетентності (ЗК) 

    ЗК 1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. 

    ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 

    ЗК 3. Цінування та повага до різноманітності та мультикультурності. 

    ЗК 4. Здатність спілкуватися українською мовою як усно, так і письмово. 

    ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою. 

    ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професії

    ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 

    ЗК 8. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.  

    Фахові компетентності (ФК) 

    ФК 1. Здатність використовувати у фаховій діяльності знання будови і технічних характеристик сільськогосподарської техніки для моделювання технологічних процесів аграрного виробництва. 

    ФК 2. Здатність  проєктувати  механізовані технологічні процеси сільськогосподарського виробництва, використовуючи основи природничих наук. 

    ФК 3. Здатність використовувати основи механіки твердого тіла і рідини; матеріалознавства і міцності матеріалів для опанування будови та теорії сільськогосподарської техніки. 

    ФК 4. Здатність до конструювання машин на основі графічних моделей просторових форм та інструментів автоматизованого проєктування. 

    ФК 5. Здатність використовувати теоретичні основи та базові методи термодинаміки і гідравліки для визначення і вирішення інженерних завдань. 

    ФК 6. Здатність вибирати і використовувати механізовані технології, в тому числі в системі точного землеробства; проєктувати та управляти технологічними процесами й системами виробництва, первинної обробки, зберігання, транспортування  та забезпечення             якості сільськогосподарської продукції відповідно до конкретних умов аграрного виробництва. 

    ФК 7. Здатність комплектувати оптимальні сільськогосподарські агрегати, технологічні лінії та комплекси машин. 

    ФК 8. Здатність до використання технічних засобів автоматики і систем автоматизації технологічних процесів в аграрному виробництві. 

    ФК 9. Здатність виконувати монтаж, налагодження, діагностування та випробування сільськогосподарської техніки, технологічного обладнання, систем керування і забезпечувати якість цих робіт. 

    ФК 10. Здатність      організовувати          використання сільськогосподарської техніки відповідно до вимог екології, принципів оптимального природокористування й охорони довкілля. 

    ФК 11. Здатність планувати і здійснювати технічне обслуговування та усувати відмови сільськогосподарської техніки та технологічного обладнання. 

    ФК 12. Здатність аналізувати та систематизувати науковотехнічну інформацію для організації матеріально-технічного забезпечення аграрного виробництва. 

    ФК 13. Здатність організовувати роботу та забезпечувати адміністративне управління виробничими підрозділами, які здійснюють технічне забезпечення агропромислового виробництва відповідно до реалізації правових вимог безпеки життєдіяльності і охорони праці; аналізувати показники техногенних та природних небезпек, а також планувати і виконувати відповідні захисні заходи. 

    ФК 14. Здатність здійснювати економічне обґрунтування доцільності застосування технологій та технічних засобів в агропромисловому виробництві, інженерно-технічних заходів з підтримання машинно-тракторного парку, фермської та іншої сільськогосподарської техніки в працездатному стані.

     Спеціальні компетентності, визначені освітньою програмою)

    ФК 15.  Здатність застосовувати сучасні інформаційні технології і спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань в агроінженерії та підвищення ефективності сільськогосподарських машин в цілому.

  • Секція 6