Структура за темами

  • Мета та особливості освітньої програми

    Підготовка молодших бакалаврів за спеціальністю «Екологія» спрямована на формування у здобувачів вищої освіти комплексу загальних та фахових компетентностей для застосування у професійній діяльності, вирішення типових спеціалізованих завдань у сфері екології, технологій захисту довкілля та раціонального збалансованого природокористування із урахуванням регіональних пріоритетів сталого розвитку.

    • Компетентності

      Інтегральна компетентність

      Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі у сфері екології, технологій захисту навколишнього середовища і збалансованого природокористування, або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів наук про довкілля і характеризується певною невизначеністю умов, нести відповідальність за результати своєї діяльності та контролювати інших осіб у певних ситуаціях.

      Загальні компетентності (К)

      К01. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності

      К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

      К03. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

      К04. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

      К05. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

      К06.Здатність працювати в команді.

      К07. Здатність розробляти та управляти проєктами.

      К08.Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

      К09. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

      Фахові компетентності спеціальності (ФК)

      ФК10. Здатність до критичного осмислення основних теорій, методів та принципів природничих, математичних та соціально-економічних наук.

      ФК11. Здатність до оцінки впливу на довкілля процесів техногенезу, виявлення екологічних ризиків, пов’язаних з виробничою діяльністю.

      ФК12. Здатність проводити спостереження та інструментальний і лабораторний контроль навколишнього середовища.

      ФК13. Здатність обґрунтовувати необхідність та розробляти заходи для захисту та раціонального використання повітряного та водного середовищ, земельних ресурсів, поводження з відходами.

      ФК14. Здатність до використання сучасних інформаційних ресурсів для пошуку інформації, проведення екологічних досліджень та візуалізації отриманих результатів.

      ФК15. Здатність до використання міжнародного та вітчизняного досвіду для вирішення регіональних та транскордонних екологічних проблем.

      ФК16. Здатність до розробки та управління природоохоронними заходами та/або екологічними проектами.

      ФК17. Здатність організувати роботу на підприємстві відповідно до екологічних вимог та вимог охорони праці.

      ФК18. Здатність проводити оцінку загальної екологічної ситуації.

      • Результати навчання

        ПР01. Розуміння основних екологічних законів, правил та принципів охорони довкілля та природокористування, управління природоохоронними діями та/або екологічними проектами.

        ПР02. Розуміння основних принципів, концепцій, проблем в сфері екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

        ПР03. Навички оцінки стану довкілля та інструментального і лабораторного контролю.

        ПР04. Здатність виявляти фактори, що визначають формування ландшафтно-біологічного різноманіття, вирішувати проблеми формування територій природно-заповідного фонду та екологічної мережі.

        ПР05. Уміння розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів.

        ПР06. Здатність до прогнозування та попередження впливу технологічних процесів та виробництв на навколишнє середовище та організм людини.

        ПР07. Уміння формувати тексти, робити презентації та повідомлення, доносити результати діяльності до професійної аудиторії та широкого загалу.

        ПР8. Здатність поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання результату у сфері захисту навколишнього середовища та раціонального природокористування.

        ПР9. Здатність підвищувати професійний рівень шляхом використання інформаційних джерел, продовження формальної освіти та самоосвіти, виконання наукових досліджень.

        ПР10. Здатність розробляти проекти і практичні рекомендації щодо захисту довкілля та раціонального використання повітряного та водного середовищ, земельних ресурсів, поводження з відходами.

        ПР11. Здатність застосовувати практичні навички одержання та візуалізації інформації щодо поточного стану різних компонентів довкілля.

        ПР12. Здатність до самостійного планування і виконання та формування результатів екологічних завдань та проектів.

        ПР13. Здатність до проектування систем і технологій захисту навколишнього середовища  та забезпечення їх функціонування. 

        • Освітньо-професійна програма

        • Навчальні плани

        • Робочі програми навчальних дисциплін

        • Результати анкетування здобувачів вищої освіти

        • Зустрічі зі стейкхолдерами

        • Підвищення кваліфікації

        • Відзнаки та подяки НПП

        • Неформальна освіта

        • Сертифікати про володіння іноземною мовою

        • Договори про співпрацю з підприємствами, науковими установами та закладами вищої освіти