Стратегічний маркетинг в туризмі
Структура за темами
-
-
-
Курс розкаже Вам, як правильно підібрати маркетингові інструменти, аби не загубитись серед сотень тисяч інших. Всі та кожен хочуть щось продати або запропонувати. Курс «Цифровий маркетинг» за 7 днів надасть вам всі необхідні базові навички, які допоможуть зробити головні кроки на шляху просування вашого бізнесу у цифровому середовищі.
Як правильно побудувати ваш сайт? На що звертають увагу клієнти? Де шукати перших замовників? На чому засновується репутація в мережі? Чому особистий бренд – це важливо? Як налаштувати рекламу в Google та змусити працювати соціальні мережі на вас? Справжній гуру інтернет-маркетингу, офіційний Google-партнер Ігор Івіцький вже підготував відповіді на ці питання!
-
Курс зібрав провідних експертів онлайн-технологій, які допоможуть вам розібратись у законодавчій базі, технічних та організаційних аспектах роботи вашого бізнесу онлайн.
Як правильно використовувати digital-маркетинг для покращення ваших позицій на ринку або виводу нового товару. Поділимось досвідом, чому надзвичайно важливо надавати психологічну підтримку вашим співробітникам та розповімо, як вести перемовини у цифровому середовищі.
ПРОГРАМА КУРСУ
1. Основні правові засади дистанційної роботи.
2. Як організувати роботу бізнесу в інтернеті?
3. Технічне забезпечення дистанційної роботи.
4. Як просувати ваш бізнес в умовах віддаленої роботи? Основні засади digital-marketing.
5. Психологічна підтримка віддаленої роботи.
6. Проєктний менеджмент – як керувати віддаленою командою?
7. Мистецтво переговорів у цифровому середовищі.
8. Комунікації як основа успіху сучасного бізнесу.
9. Корпоративна культура онлайн-бізнесу. -
Курс познайомить Вас з рішеннями Теорії обмежень у галузі маркетингу та продажів, які відповідають за розробку і продаж Пропозиції цінності. Ми впевнені, що ці інноваційні підходи перевернуть Ваше уявлення не тільки про роль функцій маркетингу та продажів у компанії, але й про бізнес в цілому. Запропоновані в цьому курсі підходи допоможуть Вам створювати власний блакитний океан і виходити з жорстокої цінової конкуренції. В основу курсу покладено розробки з маркетингу і продажів доктора Е. Голдратта, Елі Шрагенхайма, Рамі Голдратта, Джона Томпсона, а також - багатьох інших ТОС-експертів світового рівня. Автор курсу подає концепти Теорії обмежень в практичному осмисленні й інтерпретації Apple Consulting®. Деякі додаткові (не ТОС) інструменти, які автор курсу вважає компліментарними і такими, що дійсно працюють на практиці, також будуть згадані в процесі навчання.
У програмі курсу - методологія аналізу клієнтів та розробки для них, а також, природа спротиву змінам та методологія ефективного подолання шести рівнів опору задля успішного продажу. На курсі усвідомите різницю у сприйнятті цінності товару або послуги постачальником і покупцем та кореневий конфлікт маркетингу, який походить з цього. Ви переосмислите поняття сегментації ринку та єдиної справедливої ціни. Ви навчитися аналізувати виділених клієнтів та сегменти ринку за допомогою причинно-наслідкових зв'язків (Інструментів процесів Мислення ТОС). Головне – ви навчитеся розробляти і продавати Пропозицію Цінності як для клієнта, так і для виокремленого сегмента ринку (маркетинговий інструмент і техніки продажів, створені на основі рішень ТОС і Інструментів Процесів Мислення ТОС).
-