Структура за темами

  • Тема 1. Бізнес-планування підприємницької діяльності: методична характеристика

    1.1. Сутність та характеристика бізнес-планування підприємницької діяльності

    1.2. Функції та цілі розробки бізнес-плану

    1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану

    1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану

  • Тема 2. Підготовча стадія розробки бізнес-плану

    2.1. Логіка процесу стратегічного планування на підготовчій стадії

    2.2. Оцінювання сприятливих зовнішніх можливостей та загроз реалізації бізнес-проекту

    2.3. Виявлення сильних і слабких сторін субєктів підприємницької діяльності (бізнес-проекту)

    2.4. Визначення місії субєкта підприємницької діяльності (бізнес-проекту) та формування його цілей

    2.5. Аналіз стратегічних альтернатив та обрання стратегії

  • Тема 3. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану

    3.1. Структура бізнес-плану

    3.2. Логіка розробки бізнес-плану

    3.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес-плану

  • Тема 4. Галузь, субєкт підприємницької діяльності та його продукція

    4.1 Загальна характеристика субєкта підприємницької діяльності та його продукції (послуги)

    4.2 Опис базових галузевих параметрів

    4.3 Дослідження ринку

    4.4 Методи прогнозування обсягів продаж

  • Тема 5. Діагностика конкурентного середовища субєкта підприємницької діяльності

    5.1. Сутність конкурентного середовища та його складові

    5.2 Методика діагностики конкурентного середовища субєкта підприємницької діяльності 

    5.3. Оцінювання конкурентних сил та визначення типу ринку

    5.4. Оцінювання інтенсивності конкуренції та ступеня монополізації ринку

    5.5. Аналіз конкурентних позицій субєкта підприємницької діяльності на ринку

  • Тема 6. Маркетинг-план

    6.1. Завдання розділу, логіка його розробки

    6.2. Стратегія маркетингу

    6.3. Фінансові потреби на реалізацію плану маркетингу

    6.4. Прогнозування обсягів продаж

  • Тема 7. Виробничий план

    7.1. Цілі та завдання виробничого плану

    7.2. Структура виробничого плану, технологія виробництва, контроль якості виробничого процесу, виробнича програма субєкта підприємницької діяльності

    7.3. Формування матеріально-технічної бази

    7.4. Нормування ресурсного забезпечення бізнес-плану

  • Тема 8. Організаційний план

    8.1. Основні цілі та завдання організаційного плану

    8.2. Структура організаційного плану

    8.3. Вибір організаційної структури та визначення потреби в управлінському персоналі

    8.4. Календарний план-графік реалізації підприємницького проекту

  • Тема 9. Оцінювання комерційних ризиків

    9.1. Сутність та види ризиків, які враховуються при бізнес-плануванні

    9.2. Структура та цілі розробки розділу "Оцінювання комерційних ризиків"

    9.3. Методика оцінювання впливу комерційних ризиків та напрями їх мінімімізації

  • Тема 10. Фінансовий план

    10.1 Значення, зміст і технологія розробки фінансового плану

    10.2 Основні табличні форми фінансового плану

    10.3 Очікувані фінансові коефіцієнти

    10.4 Цілі та завдання презентації бізнес-плану, методологічні основи експертизи бізнес-плану

  • Тема 11. Моделі управління реалізацією бізнес-проектів у підприємництві

    11.1 Інформаційно-методичні моделі управління конкурентоспроможності субєкта підприємницької діяльності
    11.2 Оцінювання конкурентних пропозицій субєкта підприємницької діяльності

    11.3. Багатофакторна модель як засіб системного управління реалізацією бізнес-проєктів у підприємництві

    11.4 Моделі портфельного аналізу та проектування в системі управління конкурентоспроможністю субєкта підприємницької діяльності

    11.5. SWOT-аналіз як інструмент управління конкурентоспроможністю субєкта господарювання

  • Приклад Бізнес-плану