Оголошення
Увага!
Увага!
1 тиждень: 04-08.09.2023.
Тема: Дії над матрицями
1. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Дії над матрицями".
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 2. "Лінійна алгебра. Матриці". с. 12-16 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
№-30, №-25, у разі, якщо №>35.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.15.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.9, 1.14.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
2 тиждень: 11-15.09.2023.
Тема: Обчислення визначників
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Обчислення визначників".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 3. "Лінійна алгебра. Визначники", с. 17-18 потрібно відібрати три завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+10, N+20 у разі, якщо №<11.
№-10, №-3, N+4 у разі, якщо 10<№<27.
№-26, №-21, N-16 у разі, якщо №>26
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.17, 1.27.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.12, 1.19.
Для прикладу, якщо №=29, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 1.8, 1.13.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
3 тиждень: 18-22.09.2023.
Тема: Системи лінійних рівнянь: метод Гаусса, матричний метод.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Метод Гаусса, матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 4-5 "Системи лінійних рівнянь. Метод Гаусса, матричний метод", с. 19-25 потрібно відібрати три завдання (два завдання - метод Гаусса і одне завдання - матричний метод), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ із теми 4 і 1.№ із теми 5.
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30 із теми 4 і 1.№ із теми 5.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 2.7 (тема 4), 1.7 (тема 5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 2.3 (тема 4), 1.3 (тема 5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
4 тиждень: 25-29.09.2023.
Тема: Лінійна алгебра. Системи лінійних рівнянь. Матричний метод. Формули Крамера.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Системи лінійних рівнянь. Матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 5 "Системи лінійних рівнянь. Матричний метод", с. 25-26 потрібно відібрати одне завдання; із Тема 6 "Система лінійних рівнянь. Формули Крамера", с. 27-30 -відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 2.№ із теми 5 і 1.№, 2.№ із теми 6.
Якщо №>30, то 2.№-30 із теми 5 і 1.№-30, 2.№-30 із теми 6.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.7 (тема 5); 1.7, 2.7 (тема 6).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.3 (тема 5); 1.3, 2.3 (тема 6).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
5 тиждень: 02-06.10.2023.
Тема: Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Векторна алгебра".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 7-8 "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис", с. 31
Завдання 1 (1;2;3) - потрібно відібрати одне завдання і на с. 33 - Завдання 2.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 (завдання 1 (1; 2; 3)), 2.7 (завдання 2).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 (завдання 1 (1;2;3) і 2.3 (завдання 2).
Тема 9. Скалярний добуток векторів (с. 36)
Завдання 1 (1;2) - потрібно відібрати одне завдання і на с. 38 - Завдання 2.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 (завдання 1 (1; 2)), 2.7 (завдання 2).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 (завдання 1 (1;2)) і 2.3 (завдання 2).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
6 тиждень: 09-13.10.2023.
Тема: "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів. Мішаний добуток векторів".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис. Скалярний добуток векторів".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Елементи векторної алгебри".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 10 "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів" на с. 41 потрібно відібрати одне завдання - Завдання 1 (1;2), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2).
Тема 11. Векторна алгебра. Мішаний добуток векторів на с. 44 - Завдання 1.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
7 тиждень: 16-20.10.2023.
Тема: "Аналітична геометрія. Пряма на площині".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів. Мішаний добуток векторів".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Аналітична геометрія".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 12-13 "Аналітична геометрія. Пряма на площині" на с. 47-49 Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
8 тиждень: 22-27.10.2023.
Тема: "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Аналітична геометрія. Пряма на площині".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Аналітична геометрія"
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 14-15 "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі" на с. 50-52.
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
9 тиждень: 30.10.-03.11.2023.
Тема: " Границя функції. Розкриття невизначеностей".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Границя функції".
3. Виконати завдання 10, 11, 12 "Практична робота. Границя функції. Застосування похідної" з Індивідуальні домашні завдання - 2
З кожного завдання потрібно відібрати по два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1-е завдання: 10.№; 11.№; 12.№
2-е завдання: 10.№+5; 11.№+5; 12.№+5
Якщо №<20, то 1-е завдання: 10.№-10; 11.№-10; 12.№-10
2-е завдання: 10.№-6; 11.№-6; 12.№-6
Якщо №<30, то 1-е завдання: 10.№-19; 11.№-19; 12.№-19
2-е завдання: 10.№-17; 11.№-17; 12.№-17
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.7; 11.7; 12.7; 10.12; 11.12; 12.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.5; 11.5; 12.5; 10.9; 11.9; 12.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.4; 11.4; 12.4; 10.6; 11.6; 12.6.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
10 тиждень: 06.11.-10.11.2023.
Тема: "Похідна функції".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Границя функції. Розкриття невизначеностей".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Похідна функції".
3. Виконати завдання 15, 16, 17 "Практична робота. Границя функції. Застосування похідної" з Індивідуальні домашні завдання - 2
З кожного завдання потрібно відібрати по два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1-е завдання: 15.№ ; 16.№; 17.№
2-е завдання: 15.№+5; 16.№+5; 17.№+5.
Якщо №<20, то 1-е завдання: 15.№-10; 16.№-10; 17.№-10.
2-е завдання: 15.№-6; 16.№-6; 17.№-6.
Якщо №<30, то 1-е завдання: 15.№-19; 16.№-19; 17.№-19.
2-е завдання: 15.№-17; 16.№-17; 17.№-17.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 15.7; 16.7; 17.7; 15.12; 16.12; 17.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 15.5; 16.5; 17.5; 15.9; 16.9; 17.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 15.4; 16.4; 17.4; 15.6; 16.6; 17.6.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
11-12 тиждень: 13.11.-17.11.2023; 20.11.-24.11.2023
Тема: "Застосування похідної для дослідження функції".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Похідна функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Похідна функції".
3. Виконати завдання 20 "Практична робота. Границя функції. Застосування похідної" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1-е завдання: 20.№
2-е завдання: 20.№+5
Якщо №<20, то 1-е завдання: 20.№-10
2-е завдання: 20.№-6
Якщо №<30, то 1-е завдання: 20.№-19
2-е завдання: 20.№-17
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 20.7; 20.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 20.5; 20.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 20.4; 20.6.
Корисно скористатися методичним контентом "Загальна схема дослідження функції"
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
13 тиждень: 27.11.-01.12.2023
Тема: " Невизначений інтеграл".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Застосування похідної для дослідження функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Інтегральне числення"
3. Виконати завдання 21, 22 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 21. Знайти інтеграл.
Завдання 22. Знайти інтеграл.
Потрібно відібрати по два приклади з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 21.№; 21.№+5; 22.№; 22.№+5
Якщо №<20, то 21.№-10; 21.№-6; 22.№-10; 22.№-6
Якщо №<30, то 21.№-19; 21.№-17; 22.№-19; 22.№-17
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.7; 21.12; 22.7; 22.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.5; 21.9; 22.5; 22.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.4; 21.6; 22.4; 22.6.
Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл"
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
14 тиждень: 04.12.-08.12.2023
Тема: " Визначений інтеграл".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Невизначений інтеграл".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Інтегральне числення"
3. Виконати завдання 25, 26 "Практична робота. Визначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 25. Знайти інтеграл.
Завдання 26. Знайти інтеграл.
Потрібно відібрати по два приклади з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 25.№; 25.№+5; 26.№; 26.№+5
Якщо №<20, то 25.№-10; 25.№-6; 26.№-10; 26.№-6
Якщо №<30, то 25.№-19; 25.№-17; 26.№-19; 26.№-17
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.7; 25.12; 26.7; 26.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.5; 25.9; 26.5; 26.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.4; 25.6; 26.4; 26.6.
Корисно скористатися методичним контентом "Визначений інтеграл - 1", "Визначений інтеграл - 2".
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
15 тиждень: 11.12.-15.12.2023
Тема: " Диференціальні рівняння першого порядку".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Визначений інтеграл".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Диференціальні рівняння"
3. Виконати завдання 27 "Практична робота. Диференціальні рівняння 1-го порядку" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Із завдання 27 відібрати два приклади, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 27.№; 27.№+5
Якщо №<20, то 27.№-10; 27.№-6
Якщо №<30, то 27.№-19; 27.№-17
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.7; 27.12
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.5; 27.9
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.4; 27.6
Завдання виконуються в зошиті на практичному занятті.
Успіхів!
12 тиждень 24.11.2023 25.11.2023
Тема: Дії над матрицями. Обчислення визначників.
1. Опрацювати лекційний матеріал Лекція 1. Матриці. Визначники.
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 2. "Лінійна алгебра. Матриці", с. 12-16 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.15.
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 3. "Лінійна алгебра. Визначники", с. 17-18 потрібно відібрати три завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+10, N+20 у разі, якщо №<11.
№-10, №-3, N+4 у разі, якщо 10<№<27.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.17, 1.27.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.12, 1.19.
25.11.2023 Системи лінійних рівнянь
1. Опрацювати лекційний матеріал Лекція 2. Системи лінійних рівнянь
Лекція 3. Метод Гаусса. Векторна алгебра
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 4-5 "Системи лінійних рівнянь. Метод Гауса, матричний метод", с. 19-25 потрібно відібрати три завдання (два завдання - метод Гауса і одне завдання - матричний метод), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ із теми 4 і 1.№ із теми 5.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 2.7 (тема 4), 1.7 (тема 5).
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 5 "Системи лінійних рівнянь. Матричний метод", с. 25-26 потрібно відібрати одне завдання;
із Тема 6 "Система лінійних рівнянь. Формули Крамера", с. 27-30 -відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 2.№ із теми 5 і 1.№, 2.№ із теми 6.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.7 (тема 5); 1.7, 2.7 (тема 6).
Фото підписується так: Ім'я, прізвище_група_вища математика (приміром, Анастасія Розумна_ЗФБС-23-1_вища математика).
Завдання мають бути виконані й надіслані до 27.11.2023 р.
Переможного миру та успіхів!
13 тиждень 27.11.2023
Тема Векторна алгебра. Аналітична геометрія
1. Опрацювати матеріал лекційного курсу: Лекція 3. Метод Гаусса. Векторна алгебра. Аналітична геометрія"
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 7-8 "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис".
Завдання 2. (с. 33) - потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, 2.№ .
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.7.
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 9. Скалярний добуток векторів.
Завдання 2. (с. 38) - потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, 2.№ .
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.7.
4. Опрацювати теоретичний матеріал "Векторний добуток векторів".
5. Тема 11. Векторна алгебра. Мішаний добуток векторів (с. 44)
Завдання 1.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№ .
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7.
6. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 12-13 "Аналітична геометрія. Пряма на площині" на с. 47-49
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
7. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 14-15 "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі" на с. 50-52.
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті з вищої математики. Тут зазначаються ім'я і прізвище студента (студентки), група, варіант (№ у списку академічної групи), представляються розв'язання. Виконані завдання фотографуються і надсилаються на електронну пошту: kipz_slm@ztu.edu.ua
Фото підписується так: Ім'я, прізвище_група_вища математика (приміром, Анастасія Розумна_ЗФБС-23-1_вища математика).
Завдання мають бути виконані й надіслані до 27.11.2023 р.
Переможного миру та успіхів!