Структура за темами

  • Мета та особливості освітньої програми

    Мета освітньої програми. Підготовка висококваліфікованого фахівця ступеня доктора філософії в галузі публічного управління та адміністрування за спеціальністю 281 – Публічне управління та адміністрування, здатного до самостійної науково-дослідницької, науково-організаційної, педагогічно-організаційної та практичної діяльності в галузі публічного управління та адміністрування, а також викладацької роботи в закладах вищої освіти.

    Особливості програми. Програма акцентована на проведення наукових досліджень з актуальних питань публічного управління та адміністрування, залученні аспірантів до викладацької діяльності відповідно до напряму наукового дослідження; забезпечення знань та навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на реалізацію завдань суспільного розвитку України на основі використання сучасних інформаційних технологій.

    • Компетентності

      Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері публічного управління та адміністрування, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.

      Загальні компетентності (ЗК). ЗК 1. Здатність до формування системного наукового світогляду, професійної етики та загального культурного кругозору.

      ЗК 2. Здатність переосмислювати наявне та створювати нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі соціальні, наукові, культурні, етичні та інші проблеми.

      ЗК 3. Здатність ініціювати дослідницько-інноваційні проекти та автономно працювати під час їх реалізації.

      ЗК 4. Здатність презентувати результати досліджень на всіх рівнях українською та однією з іноземних мов європейського простору.

      ЗК 5. Здатність налагоджувати наукову взаємодію, співробітництво.

      Спеціальні компетентності (СК). СК 1. Здатність до оволодіння та розвитку методології наукової, педагогічної та управлінської діяльності.

      СК 2. Здатність науково обґрунтовувати, розробляти та здійснювати експертизу нормативно-правових актів, аналітичних довідок, пропозицій, доповідей.

      СК 3. Здатність забезпечувати належний рівень якості наукових/науково-методичних продуктів, послуг чи процесів.

      СК 4. Здатність визначати, науково обґрунтовувати та критично оцінювати стратегічні напрями розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та на рівні організації.

      СК 5. Здатність ініціювати, організовувати та керувати інноваційними проектами на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

      СК 6. Здатність планувати й організовувати роботу дослідницьких колективів з вирішення наукових і науково-освітніх завдань.

      СК 7. Здатність розробляти та проводити комунікативні заходи задля забезпечення громадської підтримки прийняття управлінських рішень на всіх рівнях публічного управління та адміністрування.

      СК 8. Здатність розробляти нові підходи та адаптувати кращі практики електронного урядування та електронної демократії до потреб сталого розвитку.

      СК 9. Здатність застосовувати, розробляти й удосконалювати сучасні технології, в тому числі адміністративно-управлінські, інформаційно-комунікаційні технології, в управлінській, адміністративній, науковій та освітній (педагогічній) діяльності.

      СК 10. Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення, в тому числі в конфліктних ситуаціях, а також з метою їх запобігання.

      СК 11. Здатність до розробки науково обґрунтованих рекомендацій щодо вдосконалення публічного управління та адміністрування.

      СК 12. Здатність до діалогу з широким колом наукового співтовариства та громадськістю на національному та міжнародному рівнях для вирішення наукових чи практичних проблем в галузі публічного управління та адміністрування.

      СК 13. Розуміння та сприйняття етичних норм поведінки відносно інших людей і відносно природи, соціально відповідальне ставлення до результатів прийняття стратегічних рішень, пов’язаних з управлінням та адмініструванням

      • Програмні результати навчання

        ПРН 1. Знати наукові концепції (теорії), термінологію, історію розвитку та сучасний стан наукових знань, ідентифікувати теоретичні й практичні проблеми з публічного управління та адміністрування.

        ПРН 2. Знати та дотримуватися основних засад академічної доброчесності у науковій і освітній (педагогічній) діяльності.

        ПРН 3. Знати та уміти застосовувати загальні та спеціальні методи наукового пізнання, закони, закономірності та принципи управління для розв'язання проблем публічного управління та адміністрування.

        ПРН 4. Уміти застосовувати сучасні інформаційні технології та інструменти в науковій, освітній (педагогічній) і професійній діяльності.

        ПРН 5. Знати основні засади наукового менеджменту, управління науковими проектами, реєстрації прав інтелектуальної власності.

        ПРН 6. Уміти визначати, оцінювати й обґрунтовувати пріоритетні напрями сталого розвитку на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

        ПРН 7. Уміти готувати проектні запити на фінансування наукових досліджень, розробляти програмні документи (стратегії, програми, концепції) виходячи із аналізу зарубіжного досвіду, оцінки ресурсного забезпечення та добору адекватних механізмів розвитку публічного управління та адміністрування.

        ПРН 8. Уміти адаптувати й застосовувати сучасні моделі/підходи до управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації організаційних структур управління на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

        ПРН 9. Уміти отримувати науково-прикладні результати, які сприяють розв’язанню важливої теоретичної або прикладної проблеми в галузі публічного управління та адміністрування, що мають загальнонаціональне або світове значення.

        ПРН 10. Демонструвати навички презентації та обговорення результатів досліджень з публічного управління та адміністрування державною та іноземною мовами для професійної та непрофесійної спільноти.

        ПРН 11. Володіти навичками усної та письмової презентації результатів власних досліджень державною та іноземними мовами.

        ПРН 12. Розуміти загальні принципи та методологію публічного управління та адміністрування, застосувати їх у власних дослідженнях у публічній сфері та у викладацькій діяльності.

        ПРН 13. Уміти викладати на високому науково-теоретичному та методичному рівні навчальні дисципліни за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування”, розробляти відповідно до сучасних вимог навчально-методичне забезпечення цих дисциплін.

        ПРН 14. Використовувати сучасні інформаційні джерела національного та міжнародного рівня для оцінки стану вивченості об’єкту досліджень та актуальності наукової проблеми.