Skip to main content
Освітній портал
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
Skip Online users
Online users
No online users (last 5 minutes)
  1. Організація готельної справи
  2. Мистецтво готельного бізнесу

Мистецтво готельного бізнесу

Як зробити так, щоб гість бажав повертатися в готель

Експерти: Ілона Ремігайло

Цей серіал надасть базові знання про контроль якості готельних послуг на всіх рівнях комунікації гостя в готелі. Експерти допоможуть посилити впевненість працівників готелю в доцільності сервісного обслуговування. Зокрема, серіал містить робочі інструменти, що зроблять роботу працівників ефективнішою, а перебування гостя комфортнішим.

 Освітній серіал реалізовано за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Державним агентством розвитку туризму України для платформи Дія.Освіта.

Click on Мистецтво готельного бізнесу to open the resource.
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle