Способи зменшення розміру APK у Unity
Основні способи зменшення розміру APK у Unity:
- Увімкніть стиснення в Player Settings:
- Відкрий File > Build Settings > Player Settings.
- У вкладці Publishing Settings виберіть:
- Minify: Release і Debug (вимикає зайвий код).
- Compression Method: обери LZ4HC — дає кращу компресію, ніж LZ4 чи None.
- Розділити ресурсні файли (Asset Bundles/Addressables):
- Замість включення всього в APK, винесіть великі ресурси у Asset Bundles або Addressables та завантажуйте їх при потребі.
- Вимкнути непотрібні платформи у Player Settings:
- У вкладці Other Settings > Managed Stripping Level встановіть Medium або High.
- Strip Engine Code — увімкни.
- Очистіть сцени від зайвих об'єктів і скриптів:
- Уникайте додавання в сцену великої кількості неактивних об'єктів.
- Видаліть непотрібні компоненти (навіть невидимі камери чи скрипти).
- Оптимізуйте текстури:
- Використовуйте ETC1/ETC2 стиснення текстур для Android.
- Зменшіть роздільну здатність великих текстур.
- Увімкніть Crunch Compression для текстур.
- Зменшіть кількість плагінів:
- Видали непотрібні або заміни важкі плагіни легшими.
- Також можна зродити Build as AAB (Android App Bundle), а не APK:
(AAB файли дозволяють Google Play динамічно завантажувати тільки необхідні ресурси).
- Увімкни опцію Build App Bundle (Google Play) у Build Settings.
Остання зміна: неділя 11 травня 2025 14:58 PM