Практичне заняття 4, 30.04.2020 р., 11:40-13:00
Розглядають позитивні і негативні поведінкові компоненти організаційної поведінки.
Розв’язання конфліктів є складовою управлінської діяльності. Причини виникнення і шляхи подолання конфліктів можуть бути різними. Мистецтво і професіоналізм менеджера полягають в об’єктивізмі рішень щодо їх подолання, а в ідеальному випадку – у запобіганні їх виникнення. При цьому особливу увагу необхідно приділяти суб’єктивному світу окремих індивідів, що формують колективи. Залежно від ситуації, використовують один із найбільш вживаних варіантів сценаріїв конфлікту: конкурентний і кооперативний. При цьому, мистецтво точного визначення типу конфлікту менеджером виступає головним.
Завдання:
- Визначити поняття «організація» та «організаційна поведінка» з точки зору психології управління.
- Під час виконання роботи: визначте соціальну групу та мету її існування; наведіть психологічні регулятори трудової поведінки; розкрийте позитивні і негативні поведінкові компоненти трудової поведінки.