1. Компоненти та старт проекту

Командна частина. Для команди необхідно розвернути проект на нексті, налаштувати ESLint, Pretier (за бажанням). Команда повинна обговорити і створити структуру проекту. В проектах, де є можливість використання декількох сторінок, створити для кожного студента окрему сторінку, де немає такої можливості, то окремі блоки. Назва сторінок по функціональності, а не по прізвищам студентів.
Інструкція, що може допомогти тут 

Персональна частина.

Створити 3 компоненти, які будуть мати по 3+ проп, використовувати стейт та інші компоненти. Приклад. Компонент А використовує компонент Б, компонент Б використовує компонент С. Компонент повинен мати довільну верстку, але не мати зайвих перемальовувань. Компоненти повинні бути функціональні з хоча б мінімальною логікою. 
Плануйте свої компоненти так, щоб далі ви могли їх розширювати та перевикористовувати командно. Тобто 3 * 5 = 15. Після цієї лаби у вас в проекті буде близько 15 компонентів

Оцінювання:
Командна:
- Створений проект з лінтером - 2 бали
- Логічно організована структура - 2 бали
Персональна:
- Існують компоненти, які містять state, props - 2 бали
- Виконані умови щодо перевикористання та перемальовування компонентів - 2 бал

Штрафи:
- Невірне використання гіт - 0 балів
- Невірне оформлення пул ріквестів - 0 балів
- Здача лабораторної роботи після 7 жовтня 2023 - -1 бал
- Здача лабораторної роботи після екзамену - -2 бали

Як здавати поточну лабораторну роботу.
Командна частина має бути в гілці мастер (мейн) з відповідними комітами, всі персональні частини, як ПР (МР) до мастеру.
Команда працює в девелопі з гітом і git flow.