Психоаналітичний підхід до вивчення особистості
Умови завершення
Початок приймання: вівторок 21 лютого 2023 10:05 AM
Намалювати інтелект-карти до кожної з розглянутих психоаналітичних теорій:
- Психоаналітична теорія З. Фройда. Топографічна модель психіки. Потяги та інстинкти, як рушійні сили активності особистості. Механізми психічного захисту. Психосексуальний розвиток особистості за З. Фройдом.
- Аналітична теорія К. Юнга. Структура особистості за К. Юнгом.
- Теоретичні погляди А. Адлера на особистість. Стиль життя та порядок народження у процесі становлення особистості.
- Соціокультурний підхід до вивчення особистості К. Хорні.
- Епігенетична теорія розвитку особистості Е. Еріксона.
МАЙНД-МЕППІНГ (ІНТЕЛЕКТ-КАРТИ) — СУТНІСТЬ, ПРАВИЛА ТА ЕТАПИ: https://mozilla-team.org.ua/majnd-mepping-intelekt-karti-sutnist-pravila-ta-etapi/
Ментальну карту можна створити на папері, використовуючи кольорові олівці, фломастери, стікери. А можна скористатися графічним редактором або спеціальними програмами.
- Розміщуємо в центрі головну ідею (її образ).
- Від неї відводимо гілки 2-4 і більше. У кожної гілки може бути свій колір. На кінці гілки описуємо зв’язок з головною ідеєю (або пишемо ключові асоціації, що розкривають головну ідею). Додаємо ілюструють картинки, символи або графіку. Це зв’язки першого рівня.
- Від кожної ключової під-ідеї ведуть гілки до асоціацій другого рівня. Як правило, першою справою вписують категорії (те, чим оперує людина, думаючи про головну ідею). А у другому рівні прописуються конкретні завдання, асоціації, зв’язку.
- Малюємо третій, четвертий і наступні рівні: промальовуємо рівні, поки автор не вважатиме схему закінченою. Простий вважається карта з трьома рівнями. Начерком – з одним рівнем. Діаграму з чотирма і більше рівнями читати складно. Якщо потрібно більше, роблять посилання на нову карту і вже в ній розписують необхідні деталі.
- При необхідності малюємо стрілки, що демонструють зв’язок між поняттями, асоціаціями. Стрілки можуть бути скрізь: зв’язок може простежуватися між під-ідеєю і одним з понять другого рівня, між поняттями різних рівнів. Для наочності можна також обвести всі зв’язки кожної з гілок, додати примітки до блоків.