Психоаналітичний підхід до вивчення особистості

Початок приймання: вівторок 21 лютого 2023 10:05

Намалювати інтелект-карти до кожної з розглянутих психоаналітичних теорій:

  1. Психоаналітична теорія З. Фройда. Топографічна модель психіки. Потяги та інстинкти, як рушійні сили активності особистості. Механізми психічного захисту. Психосексуальний розвиток особистості за З. Фройдом.
  2. Аналітична теорія К. Юнга. Структура особистості за К. Юнгом.
  3. Теоретичні погляди А. Адлера на особистість. Стиль життя та порядок народження у процесі становлення особистості.
  4. Соціокультурний підхід до вивчення особистості К. Хорні.
  5. Епігенетична теорія розвитку особистості Е. Еріксона.
МАЙНД-МЕППІНГ (ІНТЕЛЕКТ-КАРТИ) — СУТНІСТЬ, ПРАВИЛА ТА ЕТАПИ: https://mozilla-team.org.ua/majnd-mepping-intelekt-karti-sutnist-pravila-ta-etapi/ 

Ментальну карту можна створити на папері, використовуючи кольорові олівці, фломастери, стікери. А можна скористатися графічним редактором або спеціальними програмами.

  1. Розміщуємо в центрі головну ідею (її образ).
  2. Від неї відводимо гілки 2-4 і більше. У кожної гілки може бути свій колір. На кінці гілки описуємо зв’язок з головною ідеєю (або пишемо ключові асоціації, що розкривають головну ідею). Додаємо ілюструють картинки, символи або графіку. Це зв’язки першого рівня.
  3. Від кожної ключової під-ідеї ведуть гілки до асоціацій другого рівня. Як правило, першою справою вписують категорії (те, чим оперує людина, думаючи про головну ідею). А у другому рівні прописуються конкретні завдання, асоціації, зв’язку.
  4. Малюємо третій, четвертий і наступні рівні: промальовуємо рівні, поки автор не вважатиме схему закінченою. Простий вважається карта з трьома рівнями. Начерком – з одним рівнем. Діаграму з чотирма і більше рівнями читати складно. Якщо потрібно більше, роблять посилання на нову карту і вже в ній розписують необхідні деталі.
  5. При необхідності малюємо стрілки, що демонструють зв’язок між поняттями, асоціаціями. Стрілки можуть бути скрізь: зв’язок може простежуватися між під-ідеєю і одним з понять другого рівня, між поняттями різних рівнів. Для наочності можна також обвести всі зв’язки кожної з гілок, додати примітки до блоків.