Skip to main content
Освітній портал
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
Skip Online users
Online users
No online users (last 5 minutes)
  1. Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності (торгівля, сільське господарство)
  2. МКР 1 задача варіант 2 (прізвище починається на Д-І)

МКР 1 задача варіант 2 (прізвище починається на Д-І)

ТОВ “Оскар” оголосило надання передноворічних знижок на всі товари з 01 по 31 грудня 2020 р. у розмірі 5% від роздрібної ціни.

Сальдо на рахунках бухгалтерського обліку на 01.12.2020 р. становить:

-    за дебетом субрахунку 282 “Товари в торгівлі” – 25 800,00 грн.;

-    за кредитом субрахунку 285 “Торгова націнка” – 7 740,00 грн.

08.12.2020 р. було придбано товарів на суму 72000,00 грн., в т.ч. ПДВ на склад №1. За доставку товарів АТП-1137 сплачено 1000,00 грн., крім того ПДВ.

09.12.2020 р. товари зі складу №1 були передані на склад №2, з якого 10.12.2020 р. після передпродажної підготовки, на яку витрачено матеріалів на суму 1300,00 грн., передані у торговельну залу для продажу. Торгова націнка – 18%.

Протягом грудня продано товарів за реалізаційною вартістю без урахування знижок на суму 84 000 грн., в т.ч. ПДВ. З них на 25000 грн. через торговельні автомати, на 8500 грн. з доставкою поштою з оплатою послуг з доставки за рахунок покупця, на 56000 грн при виїзній торгівлі на ярмарок у своєму ж місті з оплатою безготівково.

Всі розрахунки за наведеними операціями здійснено.

 

2. На підставі змісту господарських операцій визначити кореспонденції рахунків і первинні документи

  1. 1.   Отримано винагороду від постачальника за організацію транзитного оптового товарообороту.
  2. 2.   Списано торгову надбавку при реалізації товарів.
  3. 3.   Перераховано аванс постачальнику за придбання товарів.
  4. 4.   Нараховано ПДВ при реалізації товару.
  5. 5.  Відображено уцінку товару в оптовій торгівлі 

 

You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle