Практичне заняття №2

4 групи! (одна розбігається)))
Опрацьовуємо з точки зору філології поняття медіаграмотності.
(Тренуємо критичне мислення та з'ясовуємо роліь філолога сьогодні)
Поняття:
1. Пропаганда та/чи агітація. Чи є ці лексеми синонімами? Які конотації цих лексем? Вводимо поняття конотації. Будь ласка, опрацюйте його теж.
2. Суґестія. Розтлумачити поняття. Що вивчає та як працює суґетивна лінгвістика.
3. ІПСО. Що означає абревіатура, як діє це явище. Що можуть філологи в умовах ворожого ІПСО.
4. Меми. Як утворилася лексема. Як працюють меми в іформаційному просторі.

Увага! Завдання я звужую до пошуку інформації. Тобто, поки що треба знайти джерела, представити їх та пояснити, що ви знайшли.
Беремо на наступне заняття тільки по 4 джерела: (звіряємося з лекцією №1)
1. Академічне 1 порядку. (пояснити чому ви його визначили, прокоментувати). Про порядок див. презентацію @rinakls - "Валідне джерело"
2. Довідкове (академічне 2-3 порядку)
3. Науково-популярне. (так само пояснити його ознаки)
4. Невалідне, пояснити ознаки.
Обов'язково оформити список використаних джерел за ДВОМА стандартами: АРА та ВАК.
Не забуваймо підписувати титульну сторінку презентації.

Час на презентацію 10 хвилин.